Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka helppoa on miehille päästä treffeille deittisovellusten kautta?

Vierailija
01.05.2026 |

Kysymykseni on osoitettu miehille, jotka ovat joskus käyttäneet deittisovelluksia kuten esimerkiksi Tinder, Hinge jne:

Kun olet deittiäpissä, niin tuntuuko sinusta siltä, että sulla on siinä puhelimessa suurin piirtein kaikki Suomen sinkkunaiset ja sinulla on mahdollisuus päästä treffeille kenen kanssa tahansa? Tuntuuko, että kaikki kotikaupunkisi sinkkunaiset haluavat treffeille kanssasi ja he kaikki tyrkyttävät itseään sinulle ja kilpailevat huomiostasi?

Entä jos olet tavannut jonkun mukavan naisen, jonka seurassa viihdyt, niin hiipiikö sinulle kuitenkin mieleen, että "pitäisikö minun kuitenkin palata takaisin sine  Tinderiin swaippailemaan, että ehkä mä sieltä vähän paremmankin naisen löydän?".

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on miljonääri, niin sitten

Vierailija
2/29 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suht helppo Tinderissä.  Profiili vaan on uusittava usein hiukan muutettuna.

t.osa-aikasinkku 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ainakaan mikään tinder toiminut lainkaan, mutta toiminnan miehenä löysin rouvani lounaskuppilan jonosta.

Vierailija
4/29 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tavallisena miehenä hyvin vaikeaa koska naiset on niin kranttuja nykyään. Ja emmä sitä ihmettele kun maailmassa on kysynnän ja tarjonnan laki ja meikäläisen kaltaisista tavan tallaajista on ylitarjontaa. Ajelen Kia-merkkisellä autolla ja hoidan kaikki velvoitteeni. 

Vierailija
5/29 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä sama jankuttaja.

Vierailija
6/29 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa. 

Vierailija
7/29 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin myyntimiesalfa pääsee treffeille epärehellisyydellä. Osoittautuu myöhemmin pelimieheksi ja väkivaltaiseksi. 

Vierailija
8/29 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedäthän, että naisia on deittisovelluksissa murto-osa miesten määrään nähden. Usein näkee väitettävän, että Tinderin käyttäjistä naisia olisi 20%. Ehkä, jos kaikki naisiksi rekisteröityneet botit, miehet ja seksityöläiset lasketaan. Suhdetta etsiviä oikeita naisia siellä ei noin paljoa ole. 

Ja vaikka olisikin: jos nämä 20% naisia arvottaisiin kaikkien mieskäyttäjien kesken, 75% miehistä jäisi tyhjin käsin. Lopuista osa saisi botin, lesbon, ylipainoisen, yksinhuoltajan, seksityöntekijän, transnaisen, naiseksi rekisteröityneen mieskäyttäjän. . . Onnea vain!

Vierailija
9/29 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentteja?

Vierailija
10/29 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedäthän, että naisia on deittisovelluksissa murto-osa miesten määrään nähden. Usein näkee väitettävän, että Tinderin käyttäjistä naisia olisi 20%. Ehkä, jos kaikki naisiksi rekisteröityneet botit, miehet ja seksityöläiset lasketaan. Suhdetta etsiviä oikeita naisia siellä ei noin paljoa ole. 

Ja vaikka olisikin: jos nämä 20% naisia arvottaisiin kaikkien mieskäyttäjien kesken, 75% miehistä jäisi tyhjin käsin. Lopuista osa saisi botin, lesbon, ylipainoisen, yksinhuoltajan, seksityöntekijän, transnaisen, naiseksi rekisteröityneen mieskäyttäjän. . . Onnea vain!

Mä luulen, että isoissa kaupungeissa kuten Oulu, Turku jne naisia ja miehiä on yhtä paljon deittisovelluksissa.

Vierailija
11/29 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että isoissa kaupungeissa kuten Oulu, Turku jne naisia ja miehiä on yhtä paljon deittisovelluksissa.

Ei ole. 

Vierailija
12/29 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. 

Parempi suhde toki voi olla Turussa ja Helsingissä kuin vaikka Kajaanissa tai Pudasjärvellä. Mutta yhtä paljon, ei takuulla. Ennemmin niin, että siellä Puolangalla on naisiksi väitettyjä 6% käyttäjistä, jos pk-seudulla olisi 21%.

Väestö on pakkautunut asutuskeskuksiin, joten pikkupaikkakuntien lukemat wivät juurikaan horjuta kokonaisuutta. 

Vierailija
13/29 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin saan jatkuvasti pakkeja tavallisilta miehiltä heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään muutaman kuukauden tapailun jälkeen. Ja sitten on myös ollut paljon matchejä, jotka eivät kutsu minua treffeille vaan keskustelu hyytyy heidän puoleltaan . Näin ollen oletan, että heillä on valtavasti valinnanvaraa sinkkunaisissa.

Vierailija
14/29 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tämä sama jankuttaja.

Älä avaa ketjua, jos pelkkä otsikko ärsyttää sinua.

Vierailija
15/29 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on miljonääri, niin sitten

Tämä on väärä olettama. Eihän se miehen miljonääriys selviä mistään profiilista.

Eihän kukaan laita kuvaa mistään sijoitussaldosta profiiliin.

Vierailija
16/29 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksena aloittajalle:

Olen miehenä viimeisen 300 päivän aikana käyttänyt 5 deittisovellusta orjallisen säännöllisesti päivittäin.

Paras suoritukseni on se että olen saanut suomalaiselta naiselta 2 viestiä.

Eli lähes kaikki keskustelut ei joko ala ollenkaan tai nainen vastaa kerran.

En ole ollut lähelläkään treffien toteutumista kun kriteereinä on:

Alle 40v, hoikka, lapseton+haluaa lapsia, sellainen jota voisi kehua söpöksi tai nätiksi, harrastaa liikuntaa.

Vierailija
17/29 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin, hyvin mahdotonta. Ellet ole joku outo "kaikki kelpaa" -puliukkojännämies. 

Vierailija
18/29 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miehenä viimeisen 300 päivän aikana käyttänyt 5 deittisovellusta orjallisen säännöllisesti päivittäin.

Alle 40v, hoikka, lapseton+haluaa lapsia, sellainen jota voisi kehua söpöksi tai nätiksi, harrastaa liikuntaa.

Ehkä kannattaa vielä tarkastella noita kriteerejä. Mitä väliä naisen ulkonäöllä on? Mun mielestä sen pitää riittää, että nainen on ihan perussiistin näköinen eikä ole sairaalloisen lihava 

Vierailija
19/29 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asutko jollain pienellä paikkakunnalla, jossa asuu vain vähän alle 40v sinkkunaisia?

Sitä paitsi, mitä se haittaa vaikka naisella olisikin lapsia?

Vierailija
20/29 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällöttävää.

Kriteerien luetteleminen karkoittaa 95 % potentiaaleista naisista. Minäkin täyttäisin nämä kriteerit, mutta en ikinä vastaisi tälle tyypille.