Miksi naiset haluttii väkisin änkeä töihin?
Naisten vahvuudet löytyy lasten synnyttämisestä, kasvattamisesta (tosin nykyajan kasvatuksessa parantamisen varaan), sekä vanhusten hoidosta (kotona naisilla olisi aikaa hoitaa yksinäisiä vanhuksia, eikä vanhusten tarvitsisi ravata terveysasemilla)
Yhteiskunta pysyisi paremmin tasapainossa kun vaan miehet kävisi töissä ja naiset pysyisivät kotona hoitamassa lapsia ja vanhuksia.
Kommentit (25)
Mä en voi saada lapsia -onko mulla arvoa? Omat vanhemmat jo tuhkana.
Mitä jos sä Tyttismies työntäisit sen tietokonees vaikka perseesees ja lopettaisit ihmisten piinaamisen?
Voidaan kieltää naisilta työnteko. Kohta täällä ei ole sitten naisia, kun kaikki on Ruotsissa tai missä ikinä. Naiset aiemmin hoivasivat lapsia, koska ei ollut muita vaihtoehtoja. Oletko huomannut muutosta, kun on ollut vaihtoehtoja? Niinpä.
Toki. Toivottavasti voit sitten miehenä kustantaa minulle mukavan elämäntyylin ;)
Ja sitten syytetään miehen lompakolla elämisestä. Koittakaahan nyt päättää, kumpi olisi parempi.
Eikä tuollaiset naiset olekaan lompakkoloisia?
Nytkin nainen on kuulemma ahne ja maksullinen horo jos vaatii mieheltä töissä käymistä. Sitten pitäisi kuitenkin jättäytyä täysin miehen elätettäväksi...
Mua huolestuttaa, kuinka vieläkin todella moni nainenkin on ap:n kanssa samaa mieltä. Ei ihme että Suomi on yksi taantuneimmista ja konservatiivisimmista yhteiskunnista Euroopassa.
Tämä sama aloitus tehdään tänne kuukauden välein.
Juurihan tämä sama aloitus oli täällä.
Sama vanha virsi, otsikko on vaan vaihdettu.
Olin tulossa kommentoimaan, että onpa tuttu teksti, mutta joku muu oli jo huomannut saman. Keksi jotain uutta välillä.
Ap mä veikkaan, ettet toivoisi minun hoitavan sinua missään olosuhteissa. Tai tekevän sulle ruokaa. Nuo "taidot" eivät ole sukupuolisidonnaisia.
Mutta naisvihaprovohan tämä olikin.
Aloita verotulojen kerryttäminen omalta osaltasi menemällä itse töihin ap. Laita monta hakemusta menemään, esim päiväkoteihin otetaan mielellään miehiä töihin.
Suomessa ei ole koskaan ollut mitään "kotirouva-aikaa". Naiset siirtyivät maataloustöistä suoraan kaupungin tehtaisiin ja palvelualoille.
Yhtä hyvin voisi kysyä, miksi miehet on päästetty Suomessa töihin.
Ap on oletettavasti mies.
Haluaisin tietää mihin työhön olet tuolla äidinkielen taidolla pätevöitynyt?
Jos olet nainen, miten opetat lapsillesi äidinkieltä?
Mä oon ap:n kanssa osittain samaa mieltä. Riittäisi niitä työpaikkoja paremmin miehille jos naiset olisivat enemmän kotona.
Koska töihinkin tarvittiin edes muutama luku- ja kirjoitustaitoinen.
Mulla on parempi ideat. Miehet kotiin hoitamaan lapsia ja vanhuksia niin jää meille naisille enemmän työpaikkoja.
Just, ja valtion verotulot putoaisi puoleen.
Ilmaiseksiko naisten pitäis niitä lapsia ja vanhuksia hoitaa? Millä tämän naisen olisi tarkoitus ostaa hoitamiseen tarvittava välineistö tai edes ruokaa ilman tuloja? Koska jos valtion saama tulovero putoaisi puoleen niitä tuloja ei merkittävästi sillä naisella olisi, tai jos olisi niin lähtisi edullinen terveydenhuolto tai ilmainen koulutus.