Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistää 30+ nainen löytää uusia ystäviä?

Vierailija
19.10.2016 |

Harrastus ja työ sellasia ettei niistä löydy ja uusia harrastuksia ei tällä hetkellä mahdu arkeen. Mun kaverit on muuttaneet miesten/naisten perässä ympäri Suomea joten pk-seudulle on jäänyt minä ja pari muuta mutta olisi kiva kun itse olen sinkku että olisi kaveria kaikenlaisiin rientoihin?=)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisista riennoista olisit kiinnostunut?

Vierailija
2/10 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluut lähteä tanssilattialle klubittamaan ja nollaamaan niin seuraa löytyy! Tai tuplatreffeille. En ikinä saa tuplasokkotreffeille ketään mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kaikista musajutuista ja oikeistaan oon aika avoin kaikille kivoille jutuille. Tanssilattiakin kuulostaa ihan hyvältä...=) Tuplasokkotreffejä en ole koskaan vielä kokeillu

AP

Vierailija
4/10 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisesta musasta? 1

Vierailija
5/10 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oikeistaan kaikesta paitsi oppera, humpat jne. Lauri Tähkästä tykkään, näistä kotimaisista mut aika kaikkiruokanen olen.

AP

Vierailija
6/10 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No oikeistaan kaikesta paitsi oppera, humpat jne. Lauri Tähkästä tykkään, näistä kotimaisista mut aika kaikkiruokanen olen.

AP

Mä taas tykkään klasarista ja oopperasta... Oikeestaan en kauheesti kotimaista kuuntele. Mutta kiva, kun kirjoittelet täällä. 30+ on vähän hankalaa, kun ne entiset kaverit on eri puolilla kuka missäkin ja eri elämäntilanteessa. 1

Vierailija
7/10 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä palstallakin aina välillä jotkut uskaltautuvat pikamiiteille kuppilaan. Sinne vaan mukaan. Olen itse ollut joskus vastaavilla ja aina on ollut hauskaa, kun rento meininki ja ympäristö (av:lla jo yli kymmenen vuotta btw)! Mullakaan ei ole (vielä) suunnitelmia viikonlopuksi ja voi olla että lähden vain itsekseni liikenteeseen. Sieltäkin usein löytää uusia tuttavuuksia!

Ilman alkoholia ainoat paikat joista olen saanut kavereita on työ- tai opiskelupaikka, joissa väkisinkin tutustutaan..

Vierailija
8/10 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta kyllä sais seuraa muuten liikenteeseen mutta töitä tuleva viikonloppu. Mä en oikein osaa yksin lähteä tosta vaan.

AP

Vierailija
9/10 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni napakymppiin ( mä otan hänet ) tai lemmenlaivaan ( speed dating )

Vierailija
10/10 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder

Match.com

Eliittikumppani.fi

Jotkut nettitreffit

Etsitkö ystävää siis naisia vai miehiä vai molempia mitä ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan