Yli 35-vuotias nainen ei voi olla enää kaunis
Voi olla korkeintaan "kaunis ikäisekseen", joka on vähän sama juttui kuin "ihan hyvä elokuva suomalaiseksi", eli ei oikeasti hyvä, mutta omassa lajissaan ihan hyvä.
Kommentit (28)
Olen 56 enkä ole koskaan ollut kaunis mutta minulla on hyvännäkönen perse.
Vierailija kirjoitti:
No edes jotain hyvää ja olet antanut sitä runsaasti niin vielä parempi
Vierailija kirjoitti:
Ei se voi olla niin hyvännäköinen kuin parikymppisellä.
- Ja mites se absoluuttinen kauneus nyt määriteltiinkään? pitääkö sis kaikilta minusta kauniilta näyttäviltä varmuuden vuoksi kysyä henkkarit, vai miten tämä "ongelma" ratkaistaan?
Tuollaista soopaa nyt ei kukaan usko.
Aha, musta nainen on kauneimillaan noin kolmevitosena.
M32
Nyt syömään iltapuuroa niin jaksaa vielä väitellä buudeista ja huudeista :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No edes jotain hyvää ja olet antanut sitä runsaasti niin vielä parempi
Olen antanut sitä runsaasti.
Moni maailman kauneimpiin lukeutuva nainen on päälle 35.
Höpö höpö. Tunnen 70-vuotiaan naisen joka on uskomattoman kaunis, eikä vain ikäisekseen kaunis vaan oikeasti kaunotar.
Voi sinua ap, ikää ei taida olla vielä laisinkaan. Nuorena sitä kuvittelee, että vain nuoret ja samanikäiset ovat kauneimmillaan. Kun ikää tulee lisää, silmä kehittyy ja huomaat, että katselet eri tavalla nuoria. Itse olen 35 ja mielestäni kolmekymppiset naiset ovat huippukauniita, parikymppiset sen sijaan näyttävät pullaposkisilta, eivätkä ole löytäneet vielä omaa tyyliään hiusten ja vaatteiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Aha, musta nainen on kauneimillaan noin kolmevitosena.
M32
Huono läppä !
Hyväkin liha vanhenee ja pilaantuu 20-25v on nainen kauneimillaan, ei nyt viitsitä vääristellä totuuksia.
Joku tai jotkut voivat säilyä pidempään mutta se riippuu geeneistä ja säilöntäaineista.
Miksi ihmeessä minun pitäisi olla kaunis? Olen itseeni tyytyväinen ja toisten mielipiteillä ei ole väliä.
Mielipideasioita. Minä kyllä pidän esim. Jennifer Lopezia ja Eva Longoriaa kauniina ikää katsomatta.
Vierailija kirjoitti:
Moni maailman kauneimpiin lukeutuva nainen on päälle 35.
Mummoja joiden alakertakin harmaantuu ja pälvikaljuuntuu
Onneksi en pidä kauneutta arvokkaana, eivätkä (sosiaaliset) suhteeni perustu minun tai muiden ulkonäölle. Todellinen kauneus on opintaival, sitä pitkin kuljen.
Kyllä muuten voi! Ja jopa täysin rypytön! =D
Sen lisäksi, että tuo on täysin subjektiivinen mielipide, niin pakko sanoa, että minä odotan aikaa jolloin en ole miesten mielenkiinnon kohteena. Voi sitä vapautta kun saa vaikka baariin mennä istumaan ja olla rauhassa.
Ihme pakkomielle tämä naisten ikä jollain ihmisellä.
Mahtaa harmittaa, että et koskaan ole saanut naista.