Kuinka moni nainen on luovuttanut parisuhteen etsimisen?
Kommentit (33)
Minäkin. En ole jostain syystä parisuhdemateriaalia. Olen ollut aloitteellinen ja tehnyt niitä aloitteita kaikenlaisille miehille, mutta ei natsaa. Irtoseksiin kelpaisin, ainakin tinderin perusteella mutta ei lämmitä. Joskus aiemmin haaveilin parisuhteesta, mutta enpä sitä tule saamaan kun tähäänkään ikään mennessä en saanut. Ja joo, olen hoikka, treenaan ja huolehdin itsestäni (mitäpä auttaa, ei mitään miehen saamisessa!).
Kuulostaa surulliselta mutta tiedän itsekin muutamia ikisinkkuja ja hankala sanoa mikä on syynä sinkkuuteen. Ihan sosiaalisia ja fiksuja tyyppejä ovat. No miehillä syynä selvästi ylipaino ja huonot pöytätavat. Toisaalta harmi etteivät tee asialle mitään kuin nuo ois kutitenkin aika helposti korjattavissa. Ja sitten valittavst sinkkuuttaan.
Tavallaan. Ei kukaan mies halua sitoutua ainakaan minun kanssani.
Minä. Elämäni on tosi hyvää sinkkuna, joten saa olla melkoinen mies, että tästä mihinkään suhteeseen alan. Vielä kun tosi harvoin kiinnostun kenestäkään, niin aika lailla paketoitu hommahan tämä on.
Huomaatteko? Vihdoinkin miehet ymmärtävät ettei kannata vakituisen seksin vuoksi alentaa itseään kynnysmattoiluun jota myös hienosti parisuhteeksi kutsutaan.
Tämä ketju on yksi osoitus tästä ymmärryksen leviämisestä.
Alkaa hiipumaan usko. Jo kaksi miestä pettänyt. Se on järjetön kolaus itsetuntoon ja uskoon että rehellisiä miehiä olisi. Olen jo 35-vuotias. En enää usko että lapsia saisin. Ikää jo sen verran. Olen vaan onnellinen ystävien puolesta kun he löytävät rakkauden ja onnen. Ehkä kaikkia ei ole sitten parisuhteeseen. Parempi olla yksin kun olla surullinen suhteessa missä on jatkuva paha olla vaikka mitä yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa surulliselta mutta tiedän itsekin muutamia ikisinkkuja ja hankala sanoa mikä on syynä sinkkuuteen. Ihan sosiaalisia ja fiksuja tyyppejä ovat. No miehillä syynä selvästi ylipaino ja huonot pöytätavat. Toisaalta harmi etteivät tee asialle mitään kuin nuo ois kutitenkin aika helposti korjattavissa. Ja sitten valittavst sinkkuuttaan.
Heh, aika spesifistä.
Vierailija kirjoitti:
Aika harva nainen on edes yrittänyt saada parisuhdetta. Vai väitättekö naiset, että olette tehneet aloitteita kadulla miehille tai kun olette olleet lenkillä koiran kanssa?
Olen tehnyt lukuisia aloitteita miehille. Kirjoitin viestin 22.
Taisin luovuttaa jo ~25v sitten.
M40+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo nainen, mutta samat aatokset pyörii mielessä.
M27Sä olet nuori vielä.
Mä olen luovuttanut. 46v.
Mä luovutin pari vuotta sitten ja ainut mikä harmittaa on se etten ymmärtänyt luovuttaa aiemmin.
N40
Luovutin n kolmikymppisenä, kun en ollut ikinä saanut yhtään poikaystävää edes lyhyeksi ajaksi
N
Olen luopunut ajatuksesta kun täällä ulkomailla ei paikalliset miehet oikein natsaa - ne pienet mutta niin ärsyttävät kulttuurierot... Suomeen olisi mahdollisesti paluu edessä mutta tiedä sitä auttaako sekään kun tässä ei olla enää parikymppisiä. N37
Minä. Yksin on helppo olla. Tietty joskus vaikeina aikoina kaipaisin lohtukainaloa, mutta monta myrskyä läpi käyneenä tiedän että selviän niistä ilman miestäkin.