Niin noloa. Eräs työkaverini (nainen) on ilmeisesti luullut että olen ollut
häneen ihastunut ja flirttaillut hänen kanssaan. Siis olen vain tervehtinyt normaalisti niinkuin työkaverien kuuluukin ja ollut normaalin ystävällinen. Nyt tämä nainen sitten ehdotti että mentäisiin joskus kahville töiden jälkeen, mutta ei mulla ole kiinnostusta.
Kommentit (24)
Sellaista on sattunu mullekin pari kertaa. Yritä vaan jatkaa ihan normaalisti. M29
Miksi ette voisi mennä kahville? Voihan kaverit kahvitella yhdessä? Ei se välttämättä tarkoita että nainen on sinuun ihastunut.
Mites se täällä palstalla menee? Naiset ei koskaan tee aloitteita, naiset saa aina ihan kenet vaan....
Se että joku kysyy kahville töiden jälkeen ei tarkoita että hän kuvittelee sinun olevan ihastunut vaan hän kertoo mahdollisesta omasta kiinnostuksestaan. Ja on ihan ok. sinulta sanoa ettet halua lähteä kahville.
Suomalaiset on sen verran ujoja aloitteiden tekemiseen että toivoisin ettet työpaikalla mollaisi tätä rohkeaa sielua tai levittäisi hänestä juoruja. Ole enemmänkin otettu että joku pyysi sinua ja jatka yhteistyötä normaalisti ja tervehdi edelleenkin niin kuin ennenkin tervehdit.
Noloa? No voihan peruskoulu sentään.
Itse pyysin miespuolista työkaveria töiden jälkeen syömään. Luulee varmaan edetä olen ihastunut. Voi nolo sentään :D
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette voisi mennä kahville? Voihan kaverit kahvitella yhdessä? Ei se välttämättä tarkoita että nainen on sinuun ihastunut.
Susta on ihan normi meininki pyytää vastakkaista sukupuolta olevia työkavereita töitten jälkeen kahville, ilman, että siinä mitään ihastusta taustalla? Ei ole reilua lähteä ja rohkaista toista, jos ei kiinnosta. Kai nyt suurimmalla osalla on omatkin perheet ja ystävät, että ei nyt töitten jälkeen huvita "kaveripohjalta" istuskella työkavereiden kanssa kahvilla.
Suomalaiset. Lol. Ei ihme kun ollaan niin yksinäisiä ja masentuneita kun ylianalysoidaan kaikkea ja ei haluta uusia kavereita..
Mun yks tuttu kertoili milloin kenestäkin ihanasta työkaveristaan. Mietti heidän palkkojaan ja haaveili. Oli tosi epätoivoisen oloista puuhaa. Keskittyi töissä niihin työkavereihin... en halunnut kuunnella.
no oletkos ite sinkku? mikset lähteny?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Susta on ihan normi meininki pyytää vastakkaista sukupuolta olevia työkavereita töitten jälkeen kahville, ilman, että siinä mitään ihastusta taustalla? Ei ole reilua lähteä ja rohkaista toista, jos ei kiinnosta. Kai nyt suurimmalla osalla on omatkin perheet ja ystävät, että ei nyt töitten jälkeen huvita "kaveripohjalta" istuskella työkavereiden kanssa kahvilla.
Toivottavasti et ole mun työkaveri joka on kiinnostunut vastakkaisesta sukupuolesta vain seksuaalisessa mielessä tai ei ollenkaan.
T. Se joka pyysi työkaveria syömään
Ja nyt sinä luulet, että hän on ihastunut sinuun, vaikka pyysi vain kahville? On tai ei, mutta minusta on outo ajatus, että kahville saisi pyytää kaverimielessä vain oman sukupuolensa edustajia. Kauhean rajoittunutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti et ole mun työkaveri joka on kiinnostunut vastakkaisesta sukupuolesta vain seksuaalisessa mielessä tai ei ollenkaan.
T. Se joka pyysi työkaveria syömään
No toivottavasti en ole, sillä kaikki vastakkaista sukupuolta olevat, jotka ovat mua töitten jälkeen johonkin pyytäneet, ovat myös sitten jossain pippaloissa tulleet rakkauttaan vannomaan. En siis lähde kahville tai syömään kuin omaa sukupuolta olevien kanssa.
Ettei ole lesbo ja pitää sua kaverinaan? Tiedän tällaisen tapauksen entiseltä työpaijalta missä lesbonainen pyysi miespuolista työkaveria elokuviin kaverimielessä, no mies oli uusi työntekijä eikä tuntenut taustoja ja polleana kehuskeli kuinka oli torjunut häneen ihastuneen kollegan. Vähän oli nolona kun miehelle kerrottiin tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Noloa? No voihan peruskoulu sentään.
Itse pyysin miespuolista työkaveria töiden jälkeen syömään. Luulee varmaan edetä olen ihastunut. Voi nolo sentään :D
Fiksusti teit, koska kyllähän töiden jälkeen on jo nälkä ja mieluummin siinä kohtaa menee syömään kuin kahville. Ei tarvii sitten enää kotona kokkailla.
Ohis mutta kuka mee töiden jälkeen kahville? ?? After workit on keksitty.
Aattele, oon pyytänyt miespuolista pomoa lounaalle ja se lähti iiiikkkkkk!! Meillä on varmaan suhde! Iiikkkkkkk!
Ei ehkä kannata ensimmäisenä olettaa, että kyse on ihastuksesta. Tietty riippuu tyypistä. Jos on sellainen "kaikkien kaveri" kyseessä, niin ei kannata ottaa kovin tosissaan. Jos taaskin on hiljaisempi tyyppi, joka punastelee jo nyt sinun seurassa, niin sitten ei ehkä kannata antaa turhaa toivoa.
No mitä noloa siinä on? Saahan sitä kysyä.