Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä teinejä, jotka eivät vaikuta ihan heteroilta?

Vierailija
19.10.2016 |

Meillä 14-v poika, joka haluaisi pukeutua joihinkin tyttöjen vaatteisiin tai tyttömäisiin vaatteisiin. Liikkuu kaveriporukassa tyttöjen kanssa. Ilmoittanut, ettei aio mennä armeijaan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten vaikka olisikin?

Vierailija
2/11 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joo. Poikamme Ahto-Jää 16 v. ilmoitti olevansa panseksuaali ja kihloissa mehikasvin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On joo. Poikamme Ahto-Jää 16 v. ilmoitti olevansa panseksuaali ja kihloissa mehikasvin kanssa.

Tämä ehkä oli heitto, mutta panseksuaaliksi ap:n poikakin itseään nimittää. 

Vierailija
4/11 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni saa puolestani rakastaa vaikka lyhtypylvästä kunhan on itsensä kanssa sinut ja onnellinen.

Vierailija
5/11 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ehkä oli heitto, mutta panseksuaaliksi ap:n poikakin itseään nimittää. 

Ei ollut heitto, ei.

Vierailija
6/11 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita?

Vierailija
7/11 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

14-vuotias tyttöni (kauniskin vielä) pukeutuu poikien vaatteisiin ja haluaa olla poika. Katsotaan nyt onko joku vaihe, joka menee ohi, vai onko trans. Olen sanonut, että 16-vuotiaana saa olla mitä haluaa, mutta nyt on hyvä olla normi, ihan sen vuoksi, ettei joudu kiusatuksi ja syrjityksi, peruskoulussa liian erikoisia helposti syrjitään ja koulunkäynti kärsii. Näillä eväillä toistaiseksi pärjäilty.

Vierailija
8/11 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessähän ei ole mun lapsi tai edes ihan vielä teini, mutta olen melko varma, että sukulaispoikani 12v ei ole ihan hetero. Aina on viihtynyt enemmän tyttöjen kanssa ja en osaa oikein selittää, mutta monta vuotta hänestä on vaan tullut sellaiset vibat. :D Ollaan siis aika läheisiä ja paljon tekemisissä, vaikka olenkin itse yhdeksän vuotta vanhempi. Olen nimittäin ollut lapsenvahtina hänelle ja sisaruksilleen todella paljon ja monen vuoden ajan.

Vierailija
9/11 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessähän ei ole mun lapsi tai edes ihan vielä teini, mutta olen melko varma, että sukulaispoikani 12v ei ole ihan hetero. Aina on viihtynyt enemmän tyttöjen kanssa ja en osaa oikein selittää, mutta monta vuotta hänestä on vaan tullut sellaiset vibat. :D Ollaan siis aika läheisiä ja paljon tekemisissä, vaikka olenkin itse yhdeksän vuotta vanhempi. Olen nimittäin ollut lapsenvahtina hänelle ja sisaruksilleen todella paljon ja monen vuoden ajan.

Ap:n lapselle tämä on tullut vasta yläasteelle siirtymisen myötä. Koskaan ei ole ollut mitään prinsessamielenkiintoa pienempänä tai tyttöjä kavereina. Vasta nyt yläasteella. 

Vierailija
10/11 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

14-vuotias tyttöni (kauniskin vielä) pukeutuu poikien vaatteisiin ja haluaa olla poika. Katsotaan nyt onko joku vaihe, joka menee ohi, vai onko trans. Olen sanonut, että 16-vuotiaana saa olla mitä haluaa, mutta nyt on hyvä olla normi, ihan sen vuoksi, ettei joudu kiusatuksi ja syrjityksi, peruskoulussa liian erikoisia helposti syrjitään ja koulunkäynti kärsii. Näillä eväillä toistaiseksi pärjäilty.

Jotenkin hirveän ikävää asennetta edustat. Varmaan parempi että tyttösi/poikasi/jonkin muu pysyy koko elämänsä kaapissa, sillä transihmiset kohtaavat aina syrjintää. Varsinkin korjaushoitojen tietty vaihe on hirveä, jota ei voi verrata siihen kuittailuun, jota peruskoululaiset saattavat antaa poikien vaatteiden käyttämisestä. Kiusaaminen ei pääty peruskouluun, ja aikuiset osaavat olla hyvin, hyvin julmia. Se on raskasta, ja vielä raskaampaa mikäli vanhemmilta ei voi odottaa tukea. 

Vierailija
11/11 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin hirveän ikävää asennetta edustat. Varmaan parempi että tyttösi/poikasi/jonkin muu pysyy koko elämänsä kaapissa, sillä transihmiset kohtaavat aina syrjintää. Varsinkin korjaushoitojen tietty vaihe on hirveä, jota ei voi verrata siihen kuittailuun, jota peruskoululaiset saattavat antaa poikien vaatteiden käyttämisestä. Kiusaaminen ei pääty peruskouluun, ja aikuiset osaavat olla hyvin, hyvin julmia. Se on raskasta, ja vielä raskaampaa mikäli vanhemmilta ei voi odottaa tukea. 

Ei välttämättä tarvitsisi maalailla piruja seinille. Ei sukupuolenkorjausprosessi ja elämä transihmisenä nyt aina niin raskasta ole. Avomieheni on korjannut sukupuolensa naisesta mieheksi eikä kohtaa nykyään enää juuri minkäänlaista syrjintää. Prosessikaan ei ollut niin rankka kuin olin odottanut, pikemminkin helpottava. Minusta ap:n asenne on ihan hyvä, tsemppiä hänelle ja lapselleen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi