Jaahas, kohta nähdään taas nelosella kun huutokauppakieroilija ottaa tyhmiltä rahat pois
Ainoa, jolla tuossa ohjelmassa on jotain selkärankaa, on Markku.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se huomenlahja ollut vitsi...
Kukaan ei halua puujalka-/vitsiniekkamiestä - ei ainakaan petipuuhiin.
Ihme katkeria ja kateellisia täällä taas, jokainen noista ihmisistä itse pyytää Akia ostamaan tavaroitansa, pakko ei Ile myydä!!
Jos itse menet kirpparille ja siellä on joku vanha 1990- luvun muuminuki myynnissä muutamalla kympillä ni alatko sanomaan myyjälle että hei, tosta voi saada satasen nettikirpparilla vai maksatko myyjälle sen muutaman kympin ja myyt itse saaden voittoa puolet!? Suurin osa teistä ostaisi mukin ja arvatkaa mitä, molemmat olisitte vielä tyytyväisiä.
joka ikinen kaupan alalla tekee tätä, joku ostaa asunnon halvalla ja remontoi ja myy voitolla, vai ostaako teistä joku halvan asunnon sanoen myyjälle että hei tää on varmasti arvokkaampi kuin sun pyyntihinta mä maksan vähän extraa?
Tai kaupassa kun on joku tuote alennuksessa meette sanoin myyjälle että hei mä haluun maksaa tästä täyden hinnan kun saan tästä varmasti vielä voittoa kun myyn tän..
Entisenä yrittäjänä sanon että voittoa on tultava rutkasti ja siltikään ei kannata.
Se on vaan hienoa kun tavis tallaajat tietää.  Hänen yrittämisellä saa leivän pöytään mutta ei rikastu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Btw. jos olisin se morsian, jolle huomenlahjaksi annetaan nuhju kuparipannu a 100 euroa hirvaskankaan huutokauppa, kumauttaisin sillä sulhasta päähän.
Täällä puhutaan siitä, että yrittäjällä on vaikeaa jne. No se myyntisaldo huutokauppaillalta ei ole sama kuin ne summat mitä Palsanmäet saavat ohjelmassa ostetuista tavaroista. Siellä myydään elintarvikkeita ja pikkupurtavaa, oheisryönää sekä paljon muutakin tavaraa yhden illan aikana. Kukin voi sitten miettiä tykönään missä summissa liikutaan, veikkaisin kymmenissä tuhansissa.
jep, ja kun siitä miinustetaan kaikki kulut niin kuukaudessa käteen voi jäädä pari tonnia.. Mikä on alle keskitulon...
Mitkä ihmeen kulut? Eivät ne niin tyhmiä ole, että esim. ajavat alvariinsa Helsinkiin, vaikka joka jaksossa matkaavat sinne ostamaan jotain. Ne nauhoitetaan samana päivänä kaikki. Aki kyllä jaksaa alleviivata, ettei matka ole ilmainen. No ei ole, mutta yhdellä ajolla siitä selvitään.
Voi vittu, jaa mitkä kulut? Ihan tosissasiko kysyt? Listaan tähän sulle nyt hiukan sellaisia kuluja mitä yrittäjällä on:
- vuokra/ laina missä huutokauppaa pidetään
- sähkö, että siellä huutokaupassa on lämmin istua ja näkee mitä ostaa
- verot (en edes viisi ruveta listaamaan mitä veroja yrittäjällä on maksettavaksi)
- eläke ja työnantajamaksut
- palkat (sis. Lomarahat, sairaslomat yms)
- vakuutukset sekä itselle että kiinteistölle
- auto ja siihen liittyvät kustannukset
Tämän lisäksi olisi vielä pitää vielä maksaa kirjanpitäjälle/palkanlaskijalle että tekee osan paperitöistä jos ei itse jaksa työpäivän jälkeen tehdä tarkkaa kirjanpitoa mitä maksoi, mihin ajoi ja lajitella kuitteja mitä söi ja missä tankkasi jne..
Ole hyvä, viisastuit ehkä hitusen siitä mitä on yrityksen pyörittäminen.
Vierailija kirjoitti:
On se vaan niin hienoa olla yrittäjä, jos valitat että on liikaa maksuja ja veroja niin mammat huutaa että "mitäs oot niin tyhmä että yrität, jos ei kannata niin pillit pussiin" ja sitten kun pyydät sellaista hintaa että pärjäät yrityksessäsi niin mammat huutaa että olet ahne paska..
Ja yhdelläkään huutelijalla ei ole päivääkään kokemusta yrittäjänä..
Yrittäjyys kyllä itsessään todistaa sen, että ole ahne, ihmisiä hyväksikäyttävä paskiainen.
Mitkä ihmeen kulut? Eivät ne niin tyhmiä ole, että esim. ajavat alvariinsa Helsinkiin, vaikka joka jaksossa matkaavat sinne ostamaan jotain. Ne nauhoitetaan samana päivänä kaikki. Aki kyllä jaksaa alleviivata, ettei matka ole ilmainen. No ei ole, mutta yhdellä ajolla siitä selvitään.