Vaikeinta tai pahinta mitä olet kohdannut parisuhteissa?
Minulla mielenterveysongelmista kärsivän miehen psykoosissa tekemä pahoinpitely. Juoksin kesken tilanteen rappuun huutamaan apua ja ja turvaan naapuriin.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystävä joka oli kirjaimellisesti huorannut menneisyydessään.
Miten tämä selvisi? Minä kyllä ymmärrän että tämä voi jollekin olla kynnyskysymys ja olen itse liberaali nuori nainen.
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukkuja? Ei hän ollut tehnyt sitä pakon edessä, vaan rahanhimoaan.
Mitä sinulle kuuluu kenenkään menneisyys? Etkä laittanut vaikeimmaksi asiaksi parisuhteessasi tyttöystävän rahanhimoa, vaan hänen menneisyydessään tekemät valintansa.
Eli sinullekaan ei siis kuulu esim se että miehesi on menneisyydessään hakannut naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä selvisi? Minä kyllä ymmärrän että tämä voi jollekin olla kynnyskysymys ja olen itse liberaali nuori nainen.
Sain kuulla asiasta kiertotietä ja sitten tuli tunnustus.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinulle kuuluu kenenkään menneisyys? Etkä laittanut vaikeimmaksi asiaksi parisuhteessasi tyttöystävän rahanhimoa, vaan hänen menneisyydessään tekemät valintansa.
Eli sinullekaan ei siis kuulu esim se että miehesi on menneisyydessään hakannut naisia.
Toinen on rikos, jossa satutetaan ihmisiä.
Mies kuristi ja uhkasi tappaa ja paloitella mun ruumiin.
Alkiholismia, josta petettyjä lupauksia. Henkistä ja fyysistä väkivaltaa.
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen on rikos, jossa satutetaan ihmisiä.
Niin oli prostituutiokin rikos useassa tapauksessa tyttöystäväni kohdalla ja satutti monia ihmisiä, esim minua ja hänen lähimmäisiään joiden kanssa keskustelin asiasta.
Minulle oli vaikeaa vain suhteen päättyminen, mutta hänelle oli muutakin, minkä ymmärsin vasta kun suhde päättyi. Tämä laukaisi minussa lapsuudessa kehittyneen hylätyksi tulemisen pelon, joten uuteen suhteeseen en ole 19 vuoteen pystynyt.