Mikä mussa on vikana kun taas yksi mies vain pelleili kanssani?
Käytiin kunnon treffeillä ja mies pyysi lopuksi numeroa. Sen jälkeen soiteltiin ja viestiteltiin ja nyt ei ole kuulunut 3 päivään mitään. Viimeksi puhuessa sano että voitaisiin viikonloppuna nähdä. En ole ottanu itse yhteyttä koska en halua olla tyrkky mutta antaako tämä nyt kuvan että en olisi edes kiinnostunut? Sanoi viimeksi kun puhuttiin että saa ottaa yhteyttä milloin vaan. Mistä nyt tiedän pelaako mies jotain vai mitä tämä nyt on??!
Kommentit (37)
Ehkä mies ei halua kiirehtiä. Ehkä liioittelet ja ylianalysoit.
Lopeta tuo leikkiminen. Jos oikeasti kiinnostaa kysy mieheltä menettekö viikonloppuna ulos.
Vai onko jäänyt jokin sinkkuelämää sarjan "on pakko esittää vaikeasti tavoiteltavaa että mies kiinnostuu" mantra päälle?
Mitä sä sitä täältä kysyt, kysy siltä mieheltä, se on sentään sut tavannut.
Entäpä jos mies miettii samoin. Kolmeen päivään ei ole naisesta mitään kuulunut, miksi se vaan leikkii?
Lähetäs kysely, että onko viikonloppu vielä in.
Onko sinulla kuitenkin löysähkö pimpsloora ja riipahtavat tissit. Ne mielenkiinnon sammuttaa välittömästi.
Jos pelaa niin pelaa. Mitä sinä siinä voitat että menet mukaan peleihin? Itsellä on käynyt tuuri kumppanien suhteen sillä olen aloitteellinen enkä pelaile turhia saavuttamattomuuspelejä joten käy nopeasti harvinaisen selväksi jos toinen ei arvostakaan suoruuttani. Olen intohimoinen ihminen ja pidän rehellisestä kiinnostumisensa näyttämisestä molemmin puolin.
Taas on mennyt sormi suuhun, kun odotetaan aktiivisuutta. On se naisten elämä niin hankalaa.
Jos äiä käy nauraen jotain liittyen sukupuolisteteotypioihin kun olet pistänyt hänelle pari viestiä liikaa ni siinähän on ja elää, kivikaudella.
Minä olen kertonut että haluan tavata uudelleen ja mieskin käsittääkseni oli myötämielinen asiaan. Argh!! En tiedä missä mennään!!
Taas samaa "En mä ainakaan!" asennetta liikenteessä varmaan molemmilla.......
Jos mies ajetteli, että sua ei kiinnosta, kun sai olla aina aloitteellinen teidän yhteydenotoissa.
M27
Vika ei sinussa vaan nykymiehissä. Suurin osa miehistä on pelkkiä pillun perässä juoksevia itsekkäitä idiootteja jotka eivät ymmärrä että tuota puutetta varten on olemassa ammatti-ihmisiä joiden puoleen kääntyä.
Nykyään puolison löytyminen on aika haastavaa, kun enemmistö naisista hakee oikeaa parisuhdetta ja rakkautta ja suurimmalla osalla miehiä kaikki kiinnostus yleensä keskittyy oman vehkeen ympärille. Sitä kuvataan, näitä kuvia lähetellään naisille ja sitä pitäisi saada uittaa joka vaossa. Ja jos mikään näistä ei onnistu/palaute toimintamallista on negatiivista niin silloin ihan kaikki naiset haukutaan lompakkoloisiksi tai ainakin h*oriksi joille ei kiltti mies kelpaa.
Mä en enää jaksa edes yrittää syyllistää itseäni.
N38
Kolme päivää. Annapa nyt sen keskittyä työhön, harrastuksiin ja elämänsä muihin asioihin.
Rasittava olet kyllä jos alat nyt vainota, anna aikaa. Kaksi viikkoakaan ei ole pitkä aika jos just on tavattu ja elämässä muutakin. Iisisti.
Itse tänään viestin malttamattomuudessani! Olin niin innoissani, ja mies vaikutti olevan myös.
En jaksa mitään mykkäkoululeikkejä!
Finderella kirjoitti:
Itse tänään viestin malttamattomuudessani! Olin niin innoissani, ja mies vaikutti olevan myös.
En jaksa mitään mykkäkoululeikkejä!
Löytykö mieheltä aikaa tavata sut muista naisista huolimatta?
Ei oikein tunnu ikinä menevän halut yhteen, jos ite kiinnostut mies ei ja jos mies kiinnostuu niin nainen ei. Jos ite haluat kevyttä seuraa niin mies haluaa vakavaa ja jos itse vakavaa niin mies kevyttä. Jos kysyy suoraan niin oot päällekäyvä ja yli innokas ja jos et ole niin annat kuvan että ei kiinnosta.
Miten nykysin vo enää edes löytää ketään kun kaikki on niin vaikeeta!?!
Vierailija kirjoitti:
Vika ei sinussa vaan nykymiehissä. Suurin osa miehistä on pelkkiä pillun perässä juoksevia itsekkäitä idiootteja jotka eivät ymmärrä että tuota puutetta varten on olemassa ammatti-ihmisiä joiden puoleen kääntyä.
Nykyään puolison löytyminen on aika haastavaa, kun enemmistö naisista hakee oikeaa parisuhdetta ja rakkautta ja suurimmalla osalla miehiä kaikki kiinnostus yleensä keskittyy oman vehkeen ympärille. Sitä kuvataan, näitä kuvia lähetellään naisille ja sitä pitäisi saada uittaa joka vaossa. Ja jos mikään näistä ei onnistu/palaute toimintamallista on negatiivista niin silloin ihan kaikki naiset haukutaan lompakkoloisiksi tai ainakin h*oriksi joille ei kiltti mies kelpaa.
Mä en enää jaksa edes yrittää syyllistää itseäni.
N38
Miksi miehen pitäisi alkaa kierimään kuin koira jonkun yksittäisen naisen mieliksi, kun voi saada täysin omaehtoisen elämän pitämällä useita naisia varpaillaan?
Harmi etten ymmärtänyt tuota ajoissa...
Viikonloppunahan teidän piti tavata. Vielä ei ole viikonloppu, joten eihän hän välttämättä ole yhteydessä. Ihmisillä nyt on monenlaisia juttuja, eikä kaikki ihmiset todellakaan ole sellaisia, että ihastuvat välittömästi niin paljon, että pitää jatkuvasti viestitellä. Miehellä voi olla yksinkertaisesti vain muuta tekemistä. Toki hänellä voi olla myös muita naisia, kuten tuossa vaiheessa mielestäni saakin olla.
Minä nyt laitoin ihan neutraalin mitä kuuluu viestin...Mies tuntui olevan yllättynyt tai iloinen , en ihan tiedä kumpaa🙄 Ainakin silmänisku ja nauru hymiöitä oli. Ei montaa viestiä laitettu toisin kuin silloin kun aloitimme viestien laiton. Nyt olen tilanteessa että en tiedä mitä tehdä tai sanoa tai onko mies kiinnostunut vai eikö ole.
Aloittaja
Vika on vain siinä että kuvittelet sen olevan sinussa. Sellaisia ihmisiä on kusipäiden helppo pyörittää. Paska mies, siirry seuraavaan.