Lahjoititko rahaa Syyrian lapsille?
Rahaa on tullut kivasti jo yli 81 000 euroa. Uskotko rahojen menevän tarpeeseen ja hyvään asiaan?
Kommentit (51)
En lahjoita. Samat nälkiintyneiden lapsien kuvat ollet 1970-luvulta asti telkkarissa. Miksei mitään ole tehty asioiden parantamiseksi? En auta enää kuin eläintensuojeluyhdistyksiä ja kotimaisia esim. syöpä-, epilepsiayhdistyskeräyksiä. Usko mennyt näihin kehitysmaitten keräyksiin, koska niiden johtajat kerää voitot taskuihinsa.
sdfs kirjoitti:
Tää ketju todistaa aika hyvin sen että suomalaiset on maailman epäempaattisimpien kansojen joukossa, tai ainakin tälle palstalle on konsentroitunut ihmiskuonaa ja rajakkeja. Uskomattomia paskapäitä täynnä.
Sinäkös se olitkin joka napsi asiallisia viestejä täältä poistoon? Tiedoksesi, "vihapuhe" (=totuuksien kertominen) ei tule loppumaan vaikka kuinka yrität sitä sensuroida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spr:lle en lahjoita enää mitään. Huijarijärjestö.Myyvät suomalaisten luovutusverta ulkomaille. Enkä anna muslimien hyväksi senttiäkään. Kustantakoot itse ongelmansa, nehän ovat rikkaita öljyvaltioita.
Lavuaariinhan se veri pitäisi kaataa ennen kuin ulkomaalaisten suoniin...
Tiedoksi niille, jotka eivät ole tilannetta seuranneet. Eräs vihablogi on käskenyt lukijoitaan mustamaalaamaan Suomen Punaista Ristiä. Ja nämä kaverithan tekevät mitä käsketään.
Olen ilmoittanut viestisi asiattomaksi
Ja jos et olisi lainannut viestiä, se olisi kadonnut kokonaan. Kiitos lainauksesi se on edelleen luettavissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aion antaa SPR:lle kamat, jotka meinasin myydä netissä. Useamman satasen edestä design-kamaa. Voin olla lasten kanssa senkin ajan, mikä noiden kaupusteluun olisi mennyt.
Meinasin lahjoittaa rahaakin. Jokaisen äidin ja isän pitäisi, jos minulta kysytään.
Miten paljon luotat SPR:än?
SPR keräsi Haitin maanjäristyksen uhreille yli puoli miljardia dollaria. Rahoilla saatiin kuusi hökkeliä Haitiin, loput rahat hukkuivat keräyskuluihin.Kuka sinulle maksaa valehtelemisesta?
Olen omin silmin nähnyt Punaisen Ristin operaatioita, joten luotan.
Uskon haitilaisia itseään enemmän kuin sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aion antaa SPR:lle kamat, jotka meinasin myydä netissä. Useamman satasen edestä design-kamaa. Voin olla lasten kanssa senkin ajan, mikä noiden kaupusteluun olisi mennyt.
Meinasin lahjoittaa rahaakin. Jokaisen äidin ja isän pitäisi, jos minulta kysytään.
Miten paljon luotat SPR:än?
SPR keräsi Haitin maanjäristyksen uhreille yli puoli miljardia dollaria. Rahoilla saatiin kuusi hökkeliä Haitiin, loput rahat hukkuivat keräyskuluihin.Kuka sinulle maksaa valehtelemisesta?
Olen omin silmin nähnyt Punaisen Ristin operaatioita, joten luotan.
Mikä kohta Haitin kirjoituksesta ei ollut totta? Vai puhutko vain omiasi?
No ihan ensiksikin: SPR ei todellakaan ole kerännyt puolta miljardia dollaria Haitin maanjäristyksen uhreille. Ei Suomesta sellaisia rahoja voi kerätä.
Oliko puoli miljardia ja kuusi hökkeliä vale?
Kyllä. Vale oli, että SPR olisi kerännyt puoli miljardia ja rakentanut kuusi hökkeliä. Ja tiedät sen itsekin, valepukki.
Vastaa nyt, että valehteletko maksusta vai oletko ilmainen hyödyllinen idiootti.
Mistä ihmeestä sinä sen tiedät valheeksi? Haitilaiset sitten valehtelevat?
Just viime viikolla lahjoitin Unicefin kautta.
Noista kehitysavuista ei tiedä mille heimorosvopäällikölle ne päätyy.
Monesti nämä keskustelut ovat saaneet minut lahjoittamaan enemmän kuin olin alunperin aikonut :)
Kai sinä ja muut samoin ajattelevat myös kieltäydytte ottamasta verta vastaan jos itse sitä sattuisitte tarvitsemaan ettei boikottinne ole pelkkää tyhjää sanahelinää?