Voiko v...ttu revetä synnytyksessä?
Onko vain urbaania legendaa? Miten on mammat? Onko kokemuksia?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Toki voi revetä. Minulla on ainakin molemmissa raskauksissa revennyt ja on tikattu kasaan. Gynekologi näkee heti, onko nainen synnyttänyt vai ei.
Mutta lohdutuksen sana: emättimen tiukkuus riippuu lantionpohjalihaksista. Niitä kannattaa treenata, koska hyväkuntoisilla lantionpohjalihaksilla parantaa seksielämää ja estää kohdunlaskeuman ja virtsankarkailun. Nuo jälkimmäiset ovat yleisiä myös synnyttämättömillä naisilla, koska harvemmin synnyttämättämät naiset viitsivät huolehtia lantinpohjalihaksistaan...
Joten ei, ei vittu pilalle mene synnyttämisestä. Seksi voi olla jopa nautinnollisempaa synnytyksen jälkene, ainakin itselläni tuntoherkkyys kasvoi selvästi!
Entäs jos menee tunto kokonaan synnytyksessä? Jos tuntoherkkyys on jo paras mahdollinen ennen synnytystä? Kannattaako edes kokeilla alateitse?
Vierailija kirjoitti:
Mä olen nussinut yhtä neljän lapsen mammaa. Kroppa oli hyvä ja kiinteät, suht isot tissit. Ei ollut varmaan imettänyt yhtäkään kersaansa, mutta mutta... vittu oli todella löysä! Ihan ku olisi vesiämpäriä nussinut ja enkä ole ihan pienimulkkuinen mies.
Kuulostat todelliselta helmeltä mieheksi. Varmasti tuo neljän lapsen äitikin itkee edelleen sinun ja minimunasi perään. Not.
Voi, ja hyvin usein repeääkin. Ja prsekin voi revetä.
Mutta yleensä sen saa ommeltua kokoon ja paranee ajan kanssa.
Löystyminen ei niinkään ole ongelma, ainakin mulla palautui parissa vuodessa ennalleen. Alussa tietty on sellainen ammottava "musta aukko" housussa, mutta kyllä se siitä palautuu, ainakin omasta kokemuksesta yhden lapsen jälkeen.
En sit tiedä, miten on viiden lapsen jälkeen, tai kymmenen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki voi revetä. Minulla on ainakin molemmissa raskauksissa revennyt ja on tikattu kasaan. Gynekologi näkee heti, onko nainen synnyttänyt vai ei.
Mistä sen sitten oikein näkee? En ilmeisesti ole nähnyt tarpeeksi pimppejä koska en ole kiinnittänyt yhdenkään varmuudella synnyttäneen pimppiin sillä silmällä huomiota, että olisin sen perusteella voinut sanoa sieltä tulleen lapsen... Synnyttämättömien pimpit yhtä kaikki erilaisia, samoin synnyttäneiden. Vai enkö vain ole nähnyt tarpeeksi?
En kysynyt tarkemmin. Kohdunsuusta, emättimestä...
Sinä nyt tuskin spekulalla olet naisten emättimiä ja kohdunsuita tutkinut... gynehän on opiskellut alaa vuosia ja tutkii työpäivän mittaan parisenkymmentä naista. Mitä luulet, oiskohan niillä vähän enemmän kokemusta?
Kommentti ei sitäpaitsi ole kantaaottava, vaikka joku lassukka kuvitteleekin synnyttäneet jotenkin pilallisiksi. Vittu näyttää ERILAISELTA synnyttäneellä. Ei "huonolta", erilaiselta.
18
Voi miten herkkähipiäistä väkeä <3
Vierailija kirjoitti:
Mulla repes emätin pyllynreikään asti ja kolme kirurgia kursi sen ehjäksi leikkaussalissa. Kuka ties lähensi mua ja miestä koska seksi aiempaa parempaa. Mitään vaivoja ei enää ole, kiitos lääkäreiden.
Pysyikö tuntoherkkyys samana? Oliko itse sisään-ulos-työntäminen susta hurjan nautinnollista ennen synnytystä ja sitten se sama hyvä tunne pysyi repeämisestä huolimatta?
Aina puhutaan vaan sen reiän eli ulkoreunan repeämisestä. Olipas ylläri kun siihen ei tullu tikin tikkiä, mutta sisäisesti tavara repes aivan atomeiksi. Eli tapoja ja suuntia revetä on monia. Kaikkea sitä oppii kun vanhaks elää.
Vähemmän mä olisin huolissani v*tun repeämästä ja siitä, miltä se näyttää tai jostain miehestä tuntuu kuin siitä, että peräsuoleen asti repeää ja alapään hermot vaurioituu ja tulee pidätysongelmia sekä ykkös- että kakkoshätään. Sellaista meinaan tapahtuu ja siinä on vitsit vähissä loppuelämän osalta.
Vierailija kirjoitti:
Vähemmän mä olisin huolissani v*tun repeämästä ja siitä, miltä se näyttää tai jostain miehestä tuntuu kuin siitä, että peräsuoleen asti repeää ja alapään hermot vaurioituu ja tulee pidätysongelmia sekä ykkös- että kakkoshätään. Sellaista meinaan tapahtuu ja siinä on vitsit vähissä loppuelämän osalta.
Mutta jos pimppi repeää niin, ettei NAISESTA seksi tunnu enää miltään?
Hui saakeli, synnytys kuulostaa aina vain karmeammalta!
Onneksi en ole koskaan halunnut lapsia, koska näiden kauhukertomusten jälkeen tuskin uskaltaisin riskeerata esim. pidätyskykyä...
Veljet, kannattaisiko teidän siis ryhtyä suosiolla homoseksuaaleiksi, koska miehethän säilyvät kauttaaltaan priimakunnossa, kunnes lopulta kaatuvat saappaat jalassahautaan? Problem solved!