Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko v...ttu revetä synnytyksessä?

Repe
19.10.2016 |

Onko vain urbaania legendaa? Miten on mammat? Onko kokemuksia?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nussinut yhtä neljän lapsen mammaa. Kroppa oli hyvä ja kiinteät, suht isot tissit. Ei ollut varmaan imettänyt yhtäkään kersaansa, mutta mutta... vittu oli todella löysä! Ihan ku olisi vesiämpäriä nussinut ja enkä ole ihan pienimulkkuinen mies.

Vierailija
22/51 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seppo Räty sanoin valmennettavalleen Oona Sormuselle "Heitä niin, että v*ttu repee" :DD

Sanoi kyllä Heli Rantaselle. 

Oona on Sepon hoito. Kyllähän se Seppo siinä sivussa vähän opettaa miten keppiä käsitellään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ei repeä itsestään, niin viimeistään sadistinen kätilö leikkaa sen saksilla.

Vierailija
24/51 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi se revetä. Pienet nirhaumat ovat jopa todennäköisiä. Mutta vakavien repeämien riski on pieni ja sitä voi merkittävästi omilla toimillaan vielä pienentää.

Omani on nyt parempi kuin ennen synnytyksiä.

Vierailija
25/51 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seppo Räty sanoin valmennettavalleen Oona Sormuselle "Heitä niin, että v*ttu repee" :DD

Sanoi kyllä Heli Rantaselle. 

Oona on Sepon hoito. Kyllähän se Seppo siinä sivussa vähän opettaa miten keppiä käsitellään

Kiitos ettei minun tarvinnut :)

Vierailija
26/51 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te, joilla on tullut kohtuu paha repeämä, ulkonäöllisesti millaiseksi se on saatu kursittua?

Vierailija
27/51 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki voi revetä. Minulla on ainakin molemmissa raskauksissa revennyt ja on tikattu kasaan. Gynekologi näkee heti, onko nainen synnyttänyt vai ei.

Mistä sen sitten oikein näkee? En ilmeisesti ole nähnyt tarpeeksi pimppejä koska en ole kiinnittänyt yhdenkään varmuudella synnyttäneen pimppiin sillä silmällä huomiota, että olisin sen perusteella voinut sanoa sieltä tulleen lapsen... Synnyttämättömien pimpit yhtä kaikki erilaisia, samoin synnyttäneiden. Vai enkö vain ole nähnyt tarpeeksi?

Vierailija
28/51 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te, joilla on tullut kohtuu paha repeämä, ulkonäöllisesti millaiseksi se on saatu kursittua?

"Purukumilla me paikkaamme sen!"

Vierailija
29/51 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon koittanut tapailla synnyttänyttä naista jolle tullut suht paha repeämä (parsittu toki) about 10v sitten. Ja voi vittu että on työläs akka sen saatanen epävarmuutensa kanssa. Ei saatana jos ei ihminen 10v pääsee jonkin asian yli, niin ei varmasti eläessään tule pääsemäänkään.

Vierailija
30/51 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki voi revetä. Minulla on ainakin molemmissa raskauksissa revennyt ja on tikattu kasaan. Gynekologi näkee heti, onko nainen synnyttänyt vai ei.

Mistä sen sitten oikein näkee? En ilmeisesti ole nähnyt tarpeeksi pimppejä koska en ole kiinnittänyt yhdenkään varmuudella synnyttäneen pimppiin sillä silmällä huomiota, että olisin sen perusteella voinut sanoa sieltä tulleen lapsen... Synnyttämättömien pimpit yhtä kaikki erilaisia, samoin synnyttäneiden. Vai enkö vain ole nähnyt tarpeeksi?

Niin olitko gynekologi vai? Sepä se. Ne gynekologit tutkii sitä pillua vähän syvemmältä kuin vain päällisinpuolin.

Vierailija
31/51 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi, koska vauvat eivät tule ulos sieltä vaan miesten peräaukosta sillä me miehethän ne lapset synnytämme. Tai siis me synnyttämme vain poikalapsia ja tyttölapset tulevat maailmaan mistä lienevät, luultavasti Paholaisen tänne maailmaan miesten kiusaksi lähettäminä.

Vierailija
32/51 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelitko, että sikiö on jotenkin elastinen olio, joka tulee ulos ohuena luiruna kuin lapamato?

Katsopa tämä video.

http://www.vau.fi/Synnytys/Synnyttamassa/Nain-lapsi-syntyy/

Vierailija
33/51 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän lienee aika yleistäkin. Mutta kyllä se sitten tikataan ym.

Vierailija
34/51 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla repes emätin pyllynreikään asti ja kolme kirurgia kursi sen ehjäksi leikkaussalissa. Kuka ties lähensi mua ja miestä koska seksi aiempaa parempaa. Mitään vaivoja ei enää ole, kiitos lääkäreiden.

Vierailija
35/51 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöök kirjoitti:

Vtun löystyminen synnytyksessä on hyvin yeistä ja yksi syy lisää miehelle olla menemättä naimisiin ja hankkimatta lapsia.

Laadukas seksi on kuitenkin elämän suola, veljet. Monesti mammat myös synnyttyksen jälkeen antavat itsensä rupsahtaa ja lihota :(

Ei löysty! Kuvittelet vaan. Naiset on tehneet lapsia aina jopa pitkälle toistakymmentä, eikä ole venynyt pilalle. Naisen paikat on suunniteltu siihen, ja joustaa kyllä. Joskus harvoin sattuu joku outo komplikaatio, mutta niistäkin suurin osa korjataan nykyään.

Vierailija
36/51 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lapsi tuli ulos virhessennossa -> repesin sekä horisontaalisesti että vertikaalisesti, eli repes sekä ulko- että sisäsynnyttimet. Ulkosynnyttimet repes eteenpäin, klitorikseen asti. Klitoriksen toimintaan ei onneksi vaikuttanut.

Paljon tikkejä vaan.

Vierailija
37/51 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kysynyt tarkemmin. Kohdunsuusta, emättimestä...

Sinä nyt tuskin spekulalla olet naisten emättimiä ja kohdunsuita tutkinut... gynehän on opiskellut alaa vuosia ja tutkii työpäivän mittaan parisenkymmentä naista. Mitä luulet, oiskohan niillä vähän enemmän kokemusta?

Kommentti ei sitäpaitsi ole kantaaottava, vaikka joku lassukka kuvitteleekin synnyttäneet jotenkin pilallisiksi. Vittu näyttää ERILAISELTA synnyttäneellä. Ei "huonolta", erilaiselta.

18

Vierailija
38/51 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta, valitettavasti. 5 viikkoa meni, ennen kuin pystyin normaalisti kävelemään esikoisen jälkeen. 

Vierailija
39/51 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi tuli ulos perseestä ja vaan vihelteli mennessään! Tai siis tullessaan!

Vierailija
40/51 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä voi. Itse repesin, niin että joku hermotus alapäässä repesi myös. Virtsanpidätyskyky oli ihan nolla monta kuukautta synnytyksen jälkeen. Nykyään pystyn jopa kävelemään pari kilometria. Juokseminen ja hyppiminen ei onnistu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi