Mies ei oikeastaan tarvitse puolisoa mutta säännöllinen seksi kuuluu miehen hyvinvointiin
Tämä jankkaus siitä, kuinka miehellä on pakko olla tyttöystävä onnelisuuden ylläpitämiseksi ei pidä paikkaansa. Miehet tarvitsevat vain seksiä ja mieluiten seksuaalista vaihtelua lukuisten eri naisten kanssa. Siksi moni mies ajautuu parisuhteeseen, jotta saisi seksiä. Naisen pedastalisointi, palvominen ja ihailu ei kuulu miehen luontoon, ainoastaan seksin saaminen. Siksi seksisuhde on ihanteellisin miehelle, ei parisuhde jossa menee kaikkeen muuhun hevonpaskaan turhaa energiaa.
t. Mies joka vastustaa sosiaalista konstruktiota pakottamisesta deittailuun ja avioliittoon
Kommentit (73)
Jos tuo pitäisi paikkansa, miehen, jolla ei ole seksiä (toisen ihmisen kanssa), pitäisi kaikissa tapauksissa olla jollain tavalla pahoinvoiva. Niinhän ei tietenkään ole. Seksin hyvinvoinnin (terveyden) kannalta edullinen vaikutus liittyy säännöllisiin ja tiheisiin ejakulaatioihin.
Finderella kirjoitti:
Ei. Myös mies kaipaa (voi kaivata) läheisyyttä, yhteenkuuluvuutta ja kumppanuutta naisesta. Rakkautta.
Siis eunukki voi noita kaivata, mies taas ei.
Kummasti kuitenkin usea mies repisi pelihousunsa jos vaimolla olisi joku toinen mies sivussa, vaikka itse saisi pitää niin montaa naista kuin haluaa... Se on ihan biologista, samoin kuin tarve seksiin, on ihmisellä tarve ihmissuhteisiin, hellyyteen ja läheisyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Se on tietysti hienoa, että teille riittäisi seksi.
Harmillista, kun monet tutkimukset kuitenkin paljastavat parisuhteen ja avioliiton yhdeksi miehen hyvinvoinnin isoksi tekijäksi.
http://www.telegraph.co.uk/science/2016/03/14/marriage-is-more-benefici…
pitäisi verrata niihin vapaaehtoisesti sinkkuihin miehiin eikä koko sinkkukantaan. Tottakai parisuhteeseen kelpaava elämässä menestyvä mies on onnellisempi kuin työtön juoppo joka ei alunperinkään saa naista.
Vierailija kirjoitti:
Finderella kirjoitti:
Ei. Myös mies kaipaa (voi kaivata) läheisyyttä, yhteenkuuluvuutta ja kumppanuutta naisesta. Rakkautta.
Siis eunukki voi noita kaivata, mies taas ei.
Se on ihan ymmärrettävää, että sulle tulee paha mieli, kun puhutaan näistä asioista.
"Millähän minä seuraavaksi provoilisin? Jos keksisi sellaisen jutun, että miehet ei tarvitse naisia kuin seksiin! Ei se ihan tuore provo ole mutta aina siihenkin joku tarttuu. He he, mammoilla menee löysät housuun kun ne alkaa pelätä etteivät miehet enää halua sitoutua ja se jännämies vierellä on kiinnostunut vain seksistä eikä oikeasti halua olla niiden kanssa. Vähänkö niitä alkaa pelottaa, vittu tää onkin kuumottava provo. Tän mä vielä heitän, sitten menen tumputtamaan ja itkeä tirautan kun kukaan ei huoli minua."
t. aloittaja
Minkä helkutin takia sitten kaikki hyvät panosuhteeni ovat päättyneet siihen että mies alkaa kiikuttaa hammasharjaansa kylppäriini.
Minä en halua miestä nurkkiini. Se on epäsiisti ja tiellä. Hammasharja ja partakone jos alkaa ilmestyä nurkkiini saati että mies alkaa "lainata" pesukonettani niin potkut vaan persauksiin ja ukko pihalle.
Vierailija kirjoitti:
Tämä jankkaus siitä, kuinka miehellä on pakko olla tyttöystävä onnelisuuden ylläpitämiseksi ei pidä paikkaansa. Miehet tarvitsevat vain seksiä ja mieluiten seksuaalista vaihtelua lukuisten eri naisten kanssa. Siksi moni mies ajautuu parisuhteeseen, jotta saisi seksiä. Naisen pedastalisointi, palvominen ja ihailu ei kuulu miehen luontoon, ainoastaan seksin saaminen. Siksi seksisuhde on ihanteellisin miehelle, ei parisuhde jossa menee kaikkeen muuhun hevonpaskaan turhaa energiaa.
t. Mies joka vastustaa sosiaalista konstruktiota pakottamisesta deittailuun ja avioliittoon
Juu sulla on täysi oikeus vetää hanskaan aina kun siltä tuntuu kuten tähänkin asti. Ei siihen naista tarvii.
Vierailija kirjoitti:
"Millähän minä seuraavaksi provoilisin? Jos keksisi sellaisen jutun, että miehet ei tarvitse naisia kuin seksiin! Ei se ihan tuore provo ole mutta aina siihenkin joku tarttuu. He he, mammoilla menee löysät housuun kun ne alkaa pelätä etteivät miehet enää halua sitoutua ja se jännämies vierellä on kiinnostunut vain seksistä eikä oikeasti halua olla niiden kanssa. Vähänkö niitä alkaa pelottaa, vittu tää onkin kuumottava provo. Tän mä vielä heitän, sitten menen tumputtamaan ja itkeä tirautan kun kukaan ei huoli minua."
t. aloittaja
Kiitos. Siinä olikin Tyttismies pähkinänkuoressa.
Sanoisin ennemmin niin, että yhteiskunnan arvot suosivat (ydin)perhemallia, joten sosiaalinen paine ohjaa voimakkaasti sekä miehiä että naisia etsimään parisuhdetta. Tästä huolimatta kaikkien sukupuolten edustajista on varmasti niitä, jotka eivät parisuhdetta halua tai tarvitse.
Väitän silti, että niin miehissä kuin naisissakin, hyvin suuri osa kokee tarvitsevansa seksin lisäksi myös muuta läheisyyttä, kiintymystä, ystävyyttä ja kumppanuutta. Se, että itse kokee haluavansa asioita, jotka poikkeavat sosiaalisesta normista (joka siis todella on konstruktio), EI tarkoita sitä, että KAIKKI muut ihmiset eläisivät harhassa ja sisimmässään haluaisivat murtaa tämän normin. Ei siis voi yleistää. Olemme erilaisia. Sen kyllä voi sanoa ihan reilusti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nainenkaan tarvitse puolisoa. Seksi on mulle tärkeää. Mulla on fwb.
Mun on pakko sanoa, että mua naurattaa aina, kun näen tuon lyhenteen. Sillä on nimittäin kaksi merkitystä: friends with benefits sekä Finnish warmblood, eli suomalainen lämminverinen ratsuhevonen. Tätä voi sitten aina mielessään pyöritellä eri yhteyksissä, ja miettiä, kummasta on kyse :)
Heh, kerrankin joku jolla on sama ongelma kuin minulla :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nainenkaan tarvitse puolisoa. Seksi on mulle tärkeää. Mulla on fwb.
Mun on pakko sanoa, että mua naurattaa aina, kun näen tuon lyhenteen. Sillä on nimittäin kaksi merkitystä: friends with benefits sekä Finnish warmblood, eli suomalainen lämminverinen ratsuhevonen. Tätä voi sitten aina mielessään pyöritellä eri yhteyksissä, ja miettiä, kummasta on kyse :)
Heh, kerrankin joku jolla on sama ongelma kuin minulla :D
Jee, samixet! (:
Olisikin helppo löytää mies joka ei olisi heti laittamassa hynttyitä yhteen ja perustamassa perhettä. Jokainen mies jota olen tapaillut tähän asti on vinkunut siitä miten ihania lapset ovat ja olis niin ihanaa kasvaa vanhaksi yhdessä... Joo, ehkä sitten kun osaatte pestä omat pyykkinne ja tehdä omat ruokanne.
Vierailija kirjoitti:
Täyttä asiaa toveri!
Miehen seksuaalisuus pitää vapauttaa feminismin ikeen alta. Luonnottomat miehiä seksuaalisesti syrjivät rakenteet pois. Bordellit ilman muuta laillisiksi. Etc. Työtä riittää miesten oikeuksien toteuttamiseksi riittää.
Ulin seuraava aloitus sitten "Miksi miehet ovat ylivertaisia työpaikoissa"- teeman.
Seuraavia odotellen.
t. Ulrika
Vierailija kirjoitti:
Harmillista, kun monet tutkimukset kuitenkin paljastavat parisuhteen ja avioliiton yhdeksi miehen hyvinvoinnin isoksi tekijäksi.
Harmillista että huomattavasti pidemmän seurannan ja isomman "näytemäärän sisältävä tutkimus romuttaa tuon avioliiton merkityksen miehen terveydentilaan...kandee lukea erityisesti alkuperäinen artikkeli.
Empiirisesti voin sanoa, että terveydentilani on huonontunut avioliitossa verrattuna sinkkuaikoihin...joskin verikokeiden perusteella olen huomattavasti terveempi kuin keskimääräinen nelikymppinen mies. Meillä nainen on se joka viljelee herkuttelutaipumuksia myös lasten suuntaan, minä se joka ostaa (omat) terveelliset sapuskat.
http://www.kauneusjaterveys.fi/seksi-suhteet/suhteet/onko-avioliitto-hy…
Vierailija kirjoitti:
Ulin seuraava aloitus sitten "Miksi miehet ovat ylivertaisia työpaikoissa"- teeman.
Seuraavia odotellen.
t. Ulrika
Just ajattelin sanoa samaa. Edellinen ketju näyttikin kuihtuvan pois kun Uli alkaa olla mammojen yleinen naurunaihe. Hyvä mammat! Nauretaan Uli ulos, siellä on kaunis syyspäivä!😂
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää aloittajan isäsuhteen perustat.
Mitä ajattelet vapaaehtoisesta sinkkunaisesta joka kokee, että seksiä on silti saatava ja harrastaa yhdenillanjuttuja tai on fuckbuddy? Huono äitisuhde?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä naisella on rajoittava vaikutus monen miehen alkoholinkäyttöön. Voi muös olla edullinen vaikutus ruokailutottumuksiin. Jo nuo selittäisivät mainitun eron, jos sellaista edes on.
Vitsi siis tää tyttismies on ehdottomasti saatava kielitoimiston uusiin sanoihin. Mutta sanan selitys voi olla vaikea.