Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei oikeastaan tarvitse puolisoa mutta säännöllinen seksi kuuluu miehen hyvinvointiin

Vierailija
19.10.2016 |

Tämä jankkaus siitä, kuinka miehellä on pakko olla tyttöystävä onnelisuuden ylläpitämiseksi ei pidä paikkaansa. Miehet tarvitsevat vain seksiä ja mieluiten seksuaalista vaihtelua lukuisten eri naisten kanssa. Siksi moni mies ajautuu parisuhteeseen, jotta saisi seksiä. Naisen pedastalisointi, palvominen ja ihailu ei kuulu miehen luontoon, ainoastaan seksin saaminen. Siksi seksisuhde on ihanteellisin miehelle, ei parisuhde jossa menee kaikkeen muuhun hevonpaskaan turhaa energiaa.

t. Mies joka vastustaa sosiaalista konstruktiota pakottamisesta deittailuun ja avioliittoon

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha

Vierailija
2/73 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään pidäkään, paitsi tutkimuksen mukaan. Mutta siellä sinun omaan koppiisi luomassa Tyttismieslandiassa toki asiat ovat toisin, ja deittailuakin on helppo vastustaa, kun ei ole missään tekemisissä kenenkään kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Myös mies kaipaa (voi kaivata) läheisyyttä, yhteenkuuluvuutta ja kumppanuutta naisesta. Rakkautta.

Vierailija
4/73 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nainenkaan tarvitse puolisoa. Seksi on mulle tärkeää. Mulla on fwb.

Vierailija
5/73 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun on pakko sanoa, että mua naurattaa aina, kun näen tuon lyhenteen. Sillä on nimittäin kaksi merkitystä: friends with benefits sekä Finnish warmblood, eli suomalainen lämminverinen ratsuhevonen. Tätä voi sitten aina mielessään pyöritellä eri yhteyksissä, ja miettiä, kummasta on kyse :)

Vierailija
6/73 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun on pakko sanoa, että mua naurattaa aina, kun näen tuon lyhenteen. Sillä on nimittäin kaksi merkitystä: friends with benefits sekä Finnish warmblood, eli suomalainen lämminverinen ratsuhevonen. Tätä voi sitten aina mielessään pyöritellä eri yhteyksissä, ja miettiä, kummasta on kyse :)

Hahha! Lämminverinen ratsuhevonen. Otan tän käyttöön.

Vierailija
7/73 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allekirjoitan miehenä aloituksen täysin. Sosiaalinen konstruktio pakottaa miehet teeskentelemään että he haluaisivat parisuhdetta, koska naisetkin haluavat parisuhdetta ja harva nainen haluaa seksiä ilman parisuhdetta.

Henkevät keskustelut, matkat ja saunomiset voi hoitaa ystävienkin kanssa.

Seksiin ei tarvita tunteita, vain erektio.

Vierailija
8/73 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienimunaiset ei kelpaa.

Vierailija
9/73 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Onneksi useimmilta miehiltä löytyykin kaksi kumppania ihan viereltä, tiedätte kyllä mitkä :)

Vierailija
10/73 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kyseisellä hepalla avainlipputarra korvassa?

Vierailija
11/73 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finderella kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahha! Lämminverinen ratsuhevonen. Otan tän käyttöön.

Mun täytyy sanoa, että kun ensimmäisen kerran näin tuon lyhenteen jossain hevospalstalla, olin vähän että ai mikä sulla on...

Vierailija
12/73 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kyseisellä hepalla avainlipputarra korvassa?

Tavallaan. Se on Suomessa syntynyt suomalaiseen lämminverihevosten kantakirjaan kirjattu hevonen. Ei siihen käsittääkseni ihan mikä tahansa polle käy, jos ei kantakirjakriteerit täyty, hevonen merkitään nimekkeen tilastohevonen alle. Mutta mun tietoni tästä ovat melko ylimalkaiset.

Vierailija
13/73 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap. on kyllä harvinaisen väärässä. Nuorena noin voi ehkä tuntuakin kuten ap. kuvasi, mutta jos katsotaan miesten eliniän odotetta niin nimenomaan parisuhteessa elävät elävät pidempään kuin sinkut. Seksillä on meritystä hyvinvointiin, mutta kyllä se kumppani taitaa kuitenkin olla suurempi syy mitä vanhemmaksi tullaan vaikka irtoseksiä olisikin tarjolla joka päivä.

M41v

Vierailija
14/73 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, luulin, että miehiä on vaikea saada sitoutettua tapailusuhteeseen, jossa olisi sisältönä vain seksi. Siis että nettimiehet haluaisivat joko irtoseksiä tai kokonaisen suhteen. Näin ainakin täällä valitetaan. Missä kaikki seksisuhteeseen halukkaat miehet sitten piileksivät?

Vierailija
15/73 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi tietää aloittajan isäsuhteen perustat.

Vierailija
16/73 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. Onneksi useimmilta miehiltä löytyykin kaksi kumppania ihan viereltä, tiedätte kyllä mitkä :)

Tai oikein haaremi: rva Kämmen ja hänen viisi ihastuttavaa tytärtään.

Vierailija
17/73 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkäiden uusavuttomien miesten runkkuvälinekaipuuketju osa 1000.

Sooloseksiin ei tarvita ketään eikä mitään muuta. Ja jos tarvitset naisen vain itsetyydytysvälineeksi, niin sulla on vielä pitkä matka ihmisyyteen, itsenäisyyteen ja aikuisuuteen.

Miehen fysiologia tarvitsee paljon laukeamisia, vähentääkseen eturauhassyöpäriskiä, mutta naista ei tarvitse itsetyydytykseen.

Vierailija
18/73 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku feministi lepakkorottanaama kirjoittaa viisaita 😨 omg .ei jatkoon

Vierailija
19/73 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tietysti hienoa, että teille riittäisi seksi.

Harmillista, kun monet tutkimukset kuitenkin paljastavat parisuhteen ja avioliiton yhdeksi miehen hyvinvoinnin isoksi tekijäksi.

http://www.telegraph.co.uk/science/2016/03/14/marriage-is-more-benefici…

Vierailija
20/73 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Kaiken seuranpidon, matkustamisen ynnä muun voi tietysti hoitaa kaljaa litkivien ja sovinistijuttuja öyhöttävien kavereiden kanssa. Mutta jos on kiva vaimo, ni ei tarvii kun on paljon hauskempaa.