Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hesarin kommenttiketju tatuoiduista ihmisistä :)

Vierailija
19.10.2016 |

Päivän naurut tuli tästä kommenttiketjusta: https://www.hs.fi/elama/a1476243816818 Kommentista toiseen ihmiset väittää että tatuoidut ihmiset ovat jotenkin syrjäytyneitä, tai hulluja, tai huoria. Onko Suomessa oikeasti näin tynnyrissä kasvaneita ihmisiä? Itse olen tatuoitu, 40-vuotias esimies (nainen), minua kunnioitetaan ja minusta pidetään töissä. Ei ole tullut mieleenkään että joku pitäisi minua huorana tai hulluna tatuointieni takia, eikä kyllä kukaan pidäkään. Ystäväpiirissäni noin 80%lla on vähintään yksi tatuointi, koska tatuoinnithan ovat nykyään yhtä yleisiä kuin vaikkapa ripsiväri, eikä tatuoinnit ole enää vuosiin olleet vankien tai merimiesten yksinoikeutta. Puhutaan siis valtavirrasta.
Taitaa kaikki kommentoijat olla sieltä "Kehä Kolmosen ulkopuolelta" :)

Kommentit (115)

Vierailija
1/115 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syrjäytynyt et ole, joten kumpi niistä jälkimmäisistä?

Vierailija
2/115 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen huomannut täälläkin että aika kummallisia ja vanhanaikaisia käsityksiä on ihmisillä vieläkin tatuoinneista.. Mun mies on tatuoitsija, siksi aihe on kiinnostaa ja luenkin kaikki keskustelut aiheesta, niitä sitten miehen kanssa naureskellaan:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/115 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näkisi joskus sen kauniin tatuoinnin joka kaunistaisi kantajaansa.

Vierailija
4/115 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisella on yksi tatuointi niin se on sama kun jos olisi laittanut -30% tarran otsaan.

En kunniottaisi esimiestä jolla tatuointi. Näin yleisesti voin kertoa että paremman piiren väellä ole tatuointeja.

Vierailija
5/115 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä nahkansa sotkea kuinka haluaa. Voi olla kivakin jonkin aikaa. Sitten iho muuttuu ja mitä lie tapahtuu tatuoinnille, koska se muuttuu epämääräisen näköiseksi sutuksi. Hyvin harvoin näkee tatuointeja, jotka kestävät kauniisti aikaa. Sitten korjataan tai poistetaan. Ei kiitos minulle, en muutenkaan tykkää mennä massamuodin mukana.

Vierailija
6/115 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

WT-ihmisiä automaattisesti pienimmästäkin tatuoinnista. Riittäisi jo epäviralliseksi syyksi jättää palkkaamatta. Samoin kasvolävistykset.

Vierailija
7/115 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoitu nainen kesämekossa, tai vielä pahempi, iltapuvussa, on niin wt, ettei tosikaan.

Tatuoinnit tuovat sellaisen sotkuisen vaikutelman, ettei sitä pelasta mikään.

Ei siinä ole merkitystä asemalla ja sen toistamisella, että mutku mun kavereillakin on..

Toki jokanen saa sotkea itsensä miten haluaa, mutta turha sitten itkeä jälkikäteen.

Vierailija
8/115 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku kuvittelee, että se kaunistaa? Ostakaa vaikka kaulakoru. Sen saa pois tai vaihdettua.

Vierailija
9/115 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kehä kolmosen ulkopuolelta"?

Kyllä niitä tatuointeja täällä maalla on ihmisillä ihan yhtälailla.

Vierailija
10/115 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoitu nainen, hmm... Ei nouse, ei..

Vierailija
11/115 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kehä kolmosen ulkopuolelta"?

Kyllä niitä tatuointeja täällä maalla on ihmisillä ihan yhtälailla.

Valitettavasti näin on päässyt käymään. Ei tarvitse kun mainostauolla vilkaista "huutokauppakeisaria" vaimoinensa. Se paino, löllö iho ja tatuoinnit vielä kummallakin päälle. Yöks.

Vierailija
12/115 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo erittäin rumia ovat.

Mutta kai niistä sitten jotkut pitävä, koska laittavat tyylliin sata tatuointia ihoonsa. Jotkut luulevat sillä tavalla olevansa ns.kovempia ihmisiä tai peittävänsä heikkoutensa. Toiset taas menevät massan mukana, kun tolla on niin mullakin. Syitä laittaa on varmaan monia. Syitä olla laittamatta on vähemmän=D Itselläni ne syyt ovat se että ne ovat mielestäni rumia eivätkä ole edelleenkään lääketieteellisesti terveellistä kamaa (kuten ei ole hiusväritkään).

Vierailija
13/115 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina jaksan ihmetellä samaa asiaa. Ei ketään saa syrjiä tai jättää palkkaamatta vaikka tekoripsien tai omasta mielestä huonon hiustyylin takia, miksi tatuointi olis eri asia?

En muutenkaan pidä ihmisistä, jotka arvostelevat ja arvottavat ihmisiä vain ulkonäön takia. Se jos mikä on junttia ja wt:tä.

Vierailija
14/115 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on vuosien varrella miesystävät kiitelleet siitä, että en ole hakkauttanut nahkaani. Arvostavat sitä.

Vierailija
15/115 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on vuosien varrella miesystävät kiitelleet siitä, että en ole hakkauttanut nahkaani. Arvostavat sitä.

Minulle ei ole yksikään mies koskaan kiitellyt jostain, mitä minulla ei ole. Ja jos joku olisi kiitellyt, niin olisin kyllä laittanut pihalle. Vaikka itselläni ei tatuointeja olekaan niin en voisi kuvitella olevani ihmisen kanssa, jolle muiden ihmisten tatskat ovat ongelma.

Vierailija
16/115 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei ole yksikään mies koskaan kiitellyt jostain, mitä minulla ei ole. Ja jos joku olisi kiitellyt, niin olisin kyllä laittanut pihalle. Vaikka itselläni ei tatuointeja olekaan niin en voisi kuvitella olevani ihmisen kanssa, jolle muiden ihmisten tatskat ovat ongelma.

Minulle taas se miehen yksikin tatuointi olisi ongelma ja este. Näin ne arvot vaihtelevat.

Vierailija
17/115 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luokanopettaja ja mulla on tatuointi sekä klitorislävistys.

Vierailija
18/115 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuoitu nainen, hmm... Ei nouse, ei..

Vaivaan saa pillereitä, rohkeasti vaan lääkärin vastaanotolle. Älä sure, sattuu tuota silloin tällöin muillekin miehille. Kuulemma.

Vierailija
19/115 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokisin fyysisesti epäesteettisenä. En kiihottuisi. Olen nainen.

Vierailija
20/115 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointien kauneus menee ihmisillä sekaisin luontaisten ulkoisten kauneusasioiden kanssa.

Ketään ei saa syrjiä vaikkapa isojen korvien, ison nenän, karvaisen luomen tai lattaperseen ja pienten rintojen vuoksi. Se, että ihmiset arvostelee toisten ulkonäköä johon ei voi itse vaikuttaa, on pikkumaista.

Kuitenkin jos henkilö itse tykkää lävistyksistä ja tatuoinneista ja haluaa niillä kehoaan somistaa, ei kannata loukkaantua, jos muut ei niistä tykkää. Ne ovat itse laitettuja, oman valinnan pohjalta tehtyjä ratkaisuja. Niistä saa olla eri mieltä.

Aivan kuten häiritsevän suuret ylikokoiset silikonitissit. Ne antaa ihmisestä (ainakin minun mielestäni) hieman yksinkertaisen vaikutelman. Lävärit ja tatskat saavat minut automaattisesti kyseenalaistamaan henkilön motiiveja pilata vartalonsa. Mielestäni näillä ihmisillä on aina taustalla itsetunto-ongelmia.

Lisäksi kun tiedät, että ne saattavat sulkea sinulta ovia, esim. työpaikan suhteen, koska työnantaja näkee sen uskottavuuskysymyksenä, mutta siitä huolimatta haluat näitä itseesi laittaa, se kertoo jotain myös arvoistasi. Mieluummin siis valitset näkyvän tatuoinnin kuin työpaikan. En valitettavasti näe asiaa mitenkään positiivisessa valossa.

Ajatelkaapa Vallu Valpion ÄITI-tatuointia. Luoko lisää uskottavuutta vai vahvistaako käsitystäsi henkilön älykkyydestä? Joidenkin mielestä varmaankin vahva statement ja hieno ele, minun mielestäni säälittävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän