Pelottavat klovnit rantautuivat Suomeen - havaintoja eri puolilla maata
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016101822481064_uu.shtml
Pitääkö siitä jatkuvasti uutisoida ja yllyttää tekoihin ennestään hulluja lukijoita?
Kommentit (58)
Jatkuva uutisointi näistä antaa vaan lisää ideoita hulluille.
Itse pelkään klovneja aivan älyttömästi. Jos autolla ajaessa tulisi klovni vastaan varmaan ajaisin paniikissa päälle. Tuo on vaarallista eikä ollenkaan hauskaa. Joku voi oikeasti joutua paniikkiin ja vaikka tappaa tuollaisen pelottelijan.
Jep, nyt ihan täysi uutispimento ja radiohiljaisuus. Ei yhtään yllykettä näille mielipuolille.
Vierailija kirjoitti:
Itse pelkään klovneja aivan älyttömästi. Jos autolla ajaessa tulisi klovni vastaan varmaan ajaisin paniikissa päälle. Tuo on vaarallista eikä ollenkaan hauskaa. Joku voi oikeasti joutua paniikkiin ja vaikka tappaa tuollaisen pelottelijan.
Ruotsissa pahoinpideltiin jo kaksi pelleä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruotsissa pahoinpideltiin jo kaksi pelleä.
Omalla kohdalla oikeasti pelkään tätä. Kerran teininä mun veli (piilokameraohjelmasta inspiroituneena) väijyi mua pimeässä nurkan takana naamari päässä ja hyppäsi suoraan eteeni säikytelläkseen. En ehtinyt ajatella mitään, vaan paniikissa vedin nyrkillä päin naamaa ihan täysillä ja taklasin sen raukan nurmikolle.. itsekin yllätyin tuosta reaktiosta, en olisi uskonut, että edes pystyn lyömään ketään....
Varmaan samoin kävis klovnille.. Kiva käräjillä sitten istua pahoinpitelystä..:/
Vierailija kirjoitti:
Varmaan samoin kävis klovnille.. Kiva käräjillä sitten istua pahoinpitelystä..:/
Eiköhän se tulkittaisi itsepuolustukseksi, kävihän naamioitu hyökkääjä yllättäen kimppuusi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se tulkittaisi itsepuolustukseksi, kävihän naamioitu hyökkääjä yllättäen kimppuusi.
Tuskinpa, varsinkin jos klovni vain säikäyttää, eikä käy kimppuun. Suomen lainsäädäntö on kieroutunut. Kerran eräs tuttuni esti raiskauksen ja sai siitä kiitokseksi ehdollista.
Johan näitä loldiers of odineita viime talvena liikkui. Ei ne mitään pelottavia ole, vaan taistelevat rasismia vastaan avoimin rajoin ja puolustavat suvaitsevaisuutta.
Miksi ne yhtäkkiä olisi vaarallisia? Taitaa olla rasistit liikkeellä, jotka tällaisia kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa, varsinkin jos klovni vain säikäyttää, eikä käy kimppuun. Suomen lainsäädäntö on kieroutunut. Kerran eräs tuttuni esti raiskauksen ja sai siitä kiitokseksi ehdollista.
Hätävarjelu on sallittua Suomenkin laissa. Ja klovni tuskin tekee aikomuksiaan selväksi puskasta pompatessaan.
Minä ihmettelen eniten sitä, ettei yhtään pelleilijää ole vielä tapettu. Luulisi, että USA:ssa voisi helposti ampua tuollaisen uhkailijan ja ihan täällä Euroopan puolella vetää muuten turpaan.
Monella ihmisellä ensimmäinen reaktio säikähtäessä on nyrkin heilautus, joten ilmeisesti nuo aseet (veitset, pesäpallomailat) on sitä varten mukana. Pellet pelkäävät.
Minusta jokaisesta havainnosta tulee ottaa kuva, tarkka sijainti ja ilmoittaa poliisille. Näitä tyyppejä voi myös seurata ja tarkkailla, kunnes poliisi saa heidät kiinni. Säikyttely ei onnistu, jos somessa kerrotaan heti havainnoista.
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää kopioida toisen sanoja ja esittää keksineensä sen itse :D
"Mika Lehtonen
Pitääkö siitä jatkuvasti uutisoida ja yllyttää tekoihin ennestään hulluja lukijoita?"
Julkinen Facebook-tilikommentti uutisen alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mika Lehtonen
Pitääkö siitä jatkuvasti uutisoida ja yllyttää tekoihin ennestään hulluja lukijoita?"Julkinen Facebook-tilikommentti uutisen alla.
I see stupid people..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mika Lehtonen
Pitääkö siitä jatkuvasti uutisoida ja yllyttää tekoihin ennestään hulluja lukijoita?"Julkinen Facebook-tilikommentti uutisen alla.
I see stupid people..
Niin minäkin.
Yrittäisipä joku klovni tosiaan säikytellä. Se idiootti ei kävelisi suorassa eikä söisi kiinteitä pitkään aikaan.
Siis ihan käsittämätöntä touhua. Mun sisko pelkää kuollakseen, että se törmää tuollaiseen pelleen ulkona. Kyllä mullakin varmasti lörähtäs löysät housuun jos joku pelle mua tulis vastaan. Miks pitää pelotella muita. Onneks on ulkona liikkuessa iso koira mukana niin ei varmaan ainakaan kimppuun hyökkää, jos sellainen vastaan tulee. Ei varmaan kauaa mene kun uutisoidaan pellen tappaneen jonkun tai vaihtoehtoisesti joku pelle kuollut kun joku puolustanut itseään.
Onko Loldiers of Odin nyt kadonnut vai onko se viela olemassa?
Tietääkö kukaan onko Turussa nähty noita? En ole availlut yhtäkään uutista, en tahdo antaa klikkejä, naurettavaa syöttää lisää vettä myllyyn uutisoimalla tällaisesta kaikenmaailman iltapaskoissa.
Mutta oikeasti jännittää todella paljon kulkea pimeällä ulkona (esim salilta kotiin), ei minulla ole mitään erityistä klovnipelkoa tai muutakaan tunnesuhdetta pelleihin mutta naamio päässä uhkaileva tyyppi pelottaisi tosi paljon, kun ei YHTÄÄn voi tietää, onko kyseessä joku teini vai oikeasti sekopää aikuinen mies :(
Sairasta ja kieroutunutta toimintaa.