Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottavat klovnit rantautuivat Suomeen - havaintoja eri puolilla maata

Mika Lehtonen
19.10.2016 |

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016101822481064_uu.shtml

Pitääkö siitä jatkuvasti uutisoida ja yllyttää tekoihin ennestään hulluja lukijoita?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse pelkään klovneja aivan älyttömästi. Jos autolla ajaessa tulisi klovni vastaan varmaan ajaisin paniikissa päälle. Tuo on vaarallista eikä ollenkaan hauskaa. Joku voi oikeasti joutua paniikkiin ja vaikka tappaa tuollaisen pelottelijan.

Ruotsissa pahoinpideltiin jo kaksi pelleä.

Jos näen ikkunasta kun pelle tai pari säikyttelee mun viisivuotiasta, alkaa tulla vastaavia lukuja myös Suomesta...

Vierailija
22/58 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset on niin perskärpäsiä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, mistä näitä tulee. Harkittua ihmisten pelottelua, jopa väkivaltaa, mukana veitsi tai pesismaila. Ketkähän tätä harrastaa?

Kohta ihmiset juhlivat halloweenia. Paheneekohan tuo klovnihullutus silloin? Saas nähdä! Minusta koko hallowenia ei pitäisi mitenkään juhlia, ei vaikuta tervepäisten touhulta.

Mut varokaa!   

Vierailija
24/58 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän jossain USAssa yksi pelle jo kuoli, kun peloteltu päätti ampua sen.

Ja useita on hakattu ja rökitetty.

Toisalta sitten vastavaasti Ruotsissa pellet on mm. puukottaneet ja viiltäneet ihmisiä ja yksi 8v hyppäs pelosta kotinsa ikkunasta kun avasi pellelle ulko-oven luullen äitinsä tulleen kotiin...

Vierailija
25/58 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa näistä pukeutuu klovniksi (huonoa) läppäisyyttään, ei oikeasti tappamistarkoituksessa. Klovnien määrä on siis helppo karsia minimaan antamalla pelkäksi klovniksi ukeutumisestakin esim. vähintään vuoden ehdottoman kakun.

Vierailija
26/58 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko nämä loldiers of sodin porukkaa?

Vierailija
27/58 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän jossain USAssa yksi pelle jo kuoli, kun peloteltu päätti ampua sen.

Ja useita on hakattu ja rökitetty.

Toisalta sitten vastavaasti Ruotsissa pellet on mm. puukottaneet ja viiltäneet ihmisiä ja yksi 8v hyppäs pelosta kotinsa ikkunasta kun avasi pellelle ulko-oven luullen äitinsä tulleen kotiin...

Sairasta!!!

Vierailija
28/58 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa näistä pukeutuu klovniksi (huonoa) läppäisyyttään, ei oikeasti tappamistarkoituksessa. Klovnien määrä on siis helppo karsia minimaan antamalla pelkäksi klovniksi ukeutumisestakin esim. vähintään vuoden ehdottoman kakun.

Olennainen yksityiskohta jäi vahingossa pois. Siis vähintään viiden vuoden ehdoton kakku pelkäksi klovniksi pukeutumisesta.

Vierailija
29/58 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on koira mukana, kun kuljen. Mutta epäilisin koiran pelästyvän kuollakseen tuollaista "hauskuuttajaa", josta ei voi edes tietää onko se oikeasti vaarallinen vai ei. Ja siinä vaiheessa kyllä oma raivo nousee välittömästi. 

Tuo idari pellejuttu on siis jostain Stephen Kingin It-kirjasta pohjautuva hommeli eli se kirjan pelle jotenkin palaa tai herää henkiin tms. 30 vuoden kuluttua ja nyt on 30 vuotta kirjan julkaisusta. 

Vierailija
30/58 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä olisi jo kansalaisaloitteen paikka, jossa vaaditaan kovat rangaistukset jokaiselle pelleilijälle.

Vierailija
31/58 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on mennyt jo liian pitkälle. Toivottavasti Suomessa pellet eivät tule kotioville.

Vierailija
32/58 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

dsfddsfdsdffd kirjoitti:

onko nämä loldiers of sodin porukkaa?

No ei todellakaan.

Vierailija
33/58 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaasu,pamppu ja puukko.Lisäksi olen reilu 190cm ja painan 120 kiloa.Odotan innolla että törmätään.

Vierailija
34/58 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaasu,pamppu ja puukko.Lisäksi olen reilu 190cm ja painan 120 kiloa.Odotan innolla että törmätään.

Np alkää nyt ihan hysteerisiksi ruvetko muutaman teinipellen takia... huoh.

Vierailija
35/58 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sitten huomoinut, että Suomessa itsepuolustus on laitonta.

Vierailija
36/58 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina iso koira mukana, ei tarvitse ainakaan pelätä.

Vierailija
37/58 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teidän pitää raahata puukkojakin mukana tuollaisten takia, kuitenkin vain tyhmiä teinejä. En ymmärrä.

Vierailija
38/58 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuvitellut teinit fiksummiksi ja nämä pellettäjät aikuisiksi. 

Vierailija
39/58 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi teidän pitää raahata puukkojakin mukana tuollaisten takia, kuitenkin vain tyhmiä teinejä. En ymmärrä.

Siksi, että nuo kusipäät vaikuttavat niiden aidosti hullujen identifoimista ja nappaamista.

Vierailija
40/58 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et tule törmäämään yhtenkään. Kyllä nämä pellet osaavat valita kohteensa.