Pelottavat klovnit rantautuivat Suomeen - havaintoja eri puolilla maata
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016101822481064_uu.shtml
Pitääkö siitä jatkuvasti uutisoida ja yllyttää tekoihin ennestään hulluja lukijoita?
Kommentit (58)
Mietin, mistä näitä tulee. Harkittua ihmisten pelottelua, jopa väkivaltaa, mukana veitsi tai pesismaila. Ketkähän tätä harrastaa?
Kohta ihmiset juhlivat halloweenia. Paheneekohan tuo klovnihullutus silloin? Saas nähdä! Minusta koko hallowenia ei pitäisi mitenkään juhlia, ei vaikuta tervepäisten touhulta.
Mut varokaa!
Kyllähän jossain USAssa yksi pelle jo kuoli, kun peloteltu päätti ampua sen.
Ja useita on hakattu ja rökitetty.
Toisalta sitten vastavaasti Ruotsissa pellet on mm. puukottaneet ja viiltäneet ihmisiä ja yksi 8v hyppäs pelosta kotinsa ikkunasta kun avasi pellelle ulko-oven luullen äitinsä tulleen kotiin...
Suurin osa näistä pukeutuu klovniksi (huonoa) läppäisyyttään, ei oikeasti tappamistarkoituksessa. Klovnien määrä on siis helppo karsia minimaan antamalla pelkäksi klovniksi ukeutumisestakin esim. vähintään vuoden ehdottoman kakun.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän jossain USAssa yksi pelle jo kuoli, kun peloteltu päätti ampua sen.
Ja useita on hakattu ja rökitetty.
Toisalta sitten vastavaasti Ruotsissa pellet on mm. puukottaneet ja viiltäneet ihmisiä ja yksi 8v hyppäs pelosta kotinsa ikkunasta kun avasi pellelle ulko-oven luullen äitinsä tulleen kotiin...
Sairasta!!!
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa näistä pukeutuu klovniksi (huonoa) läppäisyyttään, ei oikeasti tappamistarkoituksessa. Klovnien määrä on siis helppo karsia minimaan antamalla pelkäksi klovniksi ukeutumisestakin esim. vähintään vuoden ehdottoman kakun.
Olennainen yksityiskohta jäi vahingossa pois. Siis vähintään viiden vuoden ehdoton kakku pelkäksi klovniksi pukeutumisesta.
Mullakin on koira mukana, kun kuljen. Mutta epäilisin koiran pelästyvän kuollakseen tuollaista "hauskuuttajaa", josta ei voi edes tietää onko se oikeasti vaarallinen vai ei. Ja siinä vaiheessa kyllä oma raivo nousee välittömästi.
Tuo idari pellejuttu on siis jostain Stephen Kingin It-kirjasta pohjautuva hommeli eli se kirjan pelle jotenkin palaa tai herää henkiin tms. 30 vuoden kuluttua ja nyt on 30 vuotta kirjan julkaisusta.
Tässä olisi jo kansalaisaloitteen paikka, jossa vaaditaan kovat rangaistukset jokaiselle pelleilijälle.
Tämä on mennyt jo liian pitkälle. Toivottavasti Suomessa pellet eivät tule kotioville.
dsfddsfdsdffd kirjoitti:
onko nämä loldiers of sodin porukkaa?
No ei todellakaan.
Mulla on kaasu,pamppu ja puukko.Lisäksi olen reilu 190cm ja painan 120 kiloa.Odotan innolla että törmätään.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaasu,pamppu ja puukko.Lisäksi olen reilu 190cm ja painan 120 kiloa.Odotan innolla että törmätään.
Np alkää nyt ihan hysteerisiksi ruvetko muutaman teinipellen takia... huoh.
Vierailija kirjoitti:
Et sitten huomoinut, että Suomessa itsepuolustus on laitonta.
Miksi teidän pitää raahata puukkojakin mukana tuollaisten takia, kuitenkin vain tyhmiä teinejä. En ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi teidän pitää raahata puukkojakin mukana tuollaisten takia, kuitenkin vain tyhmiä teinejä. En ymmärrä.
Siksi, että nuo kusipäät vaikuttavat niiden aidosti hullujen identifoimista ja nappaamista.
Vierailija kirjoitti:
Et tule törmäämään yhtenkään. Kyllä nämä pellet osaavat valita kohteensa.
Jos näen ikkunasta kun pelle tai pari säikyttelee mun viisivuotiasta, alkaa tulla vastaavia lukuja myös Suomesta...