Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottavat klovnit rantautuivat Suomeen - havaintoja eri puolilla maata

Mika Lehtonen
19.10.2016 |

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016101822481064_uu.shtml

Pitääkö siitä jatkuvasti uutisoida ja yllyttää tekoihin ennestään hulluja lukijoita?

Kommentit (58)

41/58 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö meidän alistua elämään terrorin alla? Entäs jos vaikka uutisoidaan asioista, jotka kiinnostavat ihmisiä ja joita maailmalla ja Suomessa tapahtuu ja huolehditaan niistä hulluista erikseen? Tämähän olisi korjattavissa ensinnäkin paremmilla mielenterveyspalveluilla...

Ja esim. koulusurmia tapahtui jo 1600-luvulla ja takuulla eivät saaneet innoitustaan internetistä/videopeleistä/uutisista/lehdistä.

Vierailija
42/58 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Lintsillä IIK-weekillä ja jos ne asiakaspalvelijat, jotka oli maskeerattu ja kulkivat tekoveristen tekolihakirveiden tms. kanssa olisivat tulleet iholle eikä olisi voinut tietää, millä mielialalla ovat, olisi tuntunut kyllä tosi ahdistavalta. Samaten oli kajahtanut pelle, joka kulki kintereillä ja sekin tuntui inhottavalta, vaikka tiesi pääsevänsä siitä helposti eroon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan samoin kävis klovnille.. Kiva käräjillä sitten istua pahoinpitelystä..:/

Eiköhän se tulkittaisi itsepuolustukseksi, kävihän naamioitu hyökkääjä yllättäen kimppuusi.

Näin. Ja aina voi juosta karkuun niin ei käräjille joudu ellei säikäyttelijä ole joku tuttu

Vierailija
44/58 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaasu,pamppu ja puukko.Lisäksi olen reilu 190cm ja painan 120 kiloa.Odotan innolla että törmätään.

Np alkää nyt ihan hysteerisiksi ruvetko muutaman teinipellen takia... huoh.

Höpö höpö. Pelleily loppuu nimenomaan siten, että jokainen pelleilijä saa niin perkeleesti pesismailasta.

Vierailija
45/58 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää välittäkö niistä klovneista. Poistukaa vain paikalta mahdollisimman pikaisesti.

Vierailija
46/58 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan samoin kävis klovnille.. Kiva käräjillä sitten istua pahoinpitelystä..:/

Eiköhän se tulkittaisi itsepuolustukseksi, kävihän naamioitu hyökkääjä yllättäen kimppuusi.

Tuskinpa, varsinkin jos klovni vain säikäyttää, eikä käy kimppuun. Suomen lainsäädäntö on kieroutunut. Kerran eräs tuttuni esti raiskauksen ja sai siitä kiitokseksi ehdollista.

Hätävarjelu on sallittua Suomenkin laissa. Ja klovni tuskin tekee aikomuksiaan selväksi puskasta pompatessaan.

Itse kyllä pieksisin tyypin jos huomaisin ettei ole mitään puukkoa tai muuta sillä ja jättäisin siihen, ellei ole ketään sivullista todistajaa. Ei siinä klovniasussa hirveän hyvin erota kuka siinä sua pieksee. :D

Tosin todennäkösesti juoksisin vaan karkuun koko tyypistä, ellei satu olemaan hirveän pienenkokoinen pelle.

Vierailija
47/58 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden kanssa suositeltavin toimintapa on se, että tällaisen nähdessä juokset pelleä kohti huutaen samalla "AAAAAHSHAHAJAHJAJAJAJAA!!!!" -älämölöä.

Seuraavaksi katsot kun pelle juoksee paskat housussa kauhuissaan karkuun.

Vierailija
48/58 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
49/58 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä ignooraisin vaan täysin.

Vierailija
50/58 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä joku tekisi turhaan tällaista? Eikö se ole muka tylsää pelotella lapsia, jos siitä ei saa mitään palkintoa?

Vierailija
51/58 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
52/58 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on taas nähty pelotteluklovni Helsingissä.

Vierailija
53/58 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti lyön tällaista, jos lähestyy minua uhkaavasti tai yllättäen.

Vierailija
54/58 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itäkeskuksessa kuulema lapsia pelottelemassa taas joku idiootti pelleksi pukeutuneena. Twitteristä luin. 

Vierailija
55/58 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on taas nähty pelotteluklovni Helsingissä.

..... ei taas!

Vierailija
56/58 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin samaa mieltä kuin ap, eli ei tällaisista jutuista pitäisi uutisoida ollenkaan koska aina löytyy vatipäitä jotka ottavat tällaisesta vaikutteita. Yleensähän nämä pellet ovat nuoria, jopa alaikäisiä, ja jokainen tietää kuinka tyhmää Suomen nuoriso yleisesti ottaen nykyään on.

Vierailija
57/58 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tietää .... Brasilian kullankaivajat teeskentelevät olevansa "taiteilijoita" Suomessa .... he tekevät mitä tahansa.

Vierailija
58/58 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt raavaat miehet järjestäytykää ja vetäkää klovneja lättyyn.