Moniko nainen masturboi miehen tietämättä?
Eli siinä se tulikin eli kuinka yleistä on naisten masturbointi parisuhteessa ilman että mies tietää asiasta? Missä ja milloin teette, jos ette ole jääneet "kiinni" asiasta. Ja onko jotain erityisiä ajanjaksoja kun masturboitte useammin?
Kommentit (45)
Minä. Silloin kun mies nukkuu. Mies nukahtaa usein jonnekin muualle kuin sänkyyn. Saan mieheltä vähän harvemmin kuin haluaisin, siksi masturboin. En halua todellakaan masturboida miehen nähden, en näe siihen mitään ideaa. Mies saisi yllyttää todenteolla, jos häntä edes kiinnostaisi moinen, en ole koskaan kehdannut kysyä. Jos vastaus olisi, ettei kiinnosta niin se olisi todella noloa.
Oma puoliso ei puhu ainakaan kovinkaan avoimesti sormeilevansa, joten en tiedä.
Miten niin salaa? Ei tarvitse järjestellä mitåån, kun meillä on niin erilaiset rytmit. Ja kait se pihtari nyt tajuaa, että masturboin, jos oikein miettii asiaa.
Kyllähän sitä tulee tehtyä, haluaisin miestä lähes joka päivä mutta kun ei saa niin sitten hoidan itse. Ei halut kohtaa. N44.
Masturbointi on sooloilua, kaikkihan sitä tekee mutta ei kai siitä tarvitse ilmoitella sen kummemmin. Joskus vaan haluaa pelkän kylmän nakin paketista eikä isoa lämmintä päivällistä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sitä tulee tehtyä, haluaisin miestä lähes joka päivä mutta kun ei saa niin sitten hoidan itse. Ei halut kohtaa. N44.
Mietitkö omaa miestäsi kun teet sitä, vai onko kuvitelmissa muuta?
Ajoittain. Joskus on vilkkaampia kausia. Oletan, ettei mies tiedä. Yleensä silloin, kun hän ei ole kotona. Omaa miestä ajattelen silloin. Hän ei vaan pysty.
Terve nainen ei masturbointia kaipaa.
Aikalailla joka toinen ilta. Haluaisin seksiä useammin kuin mies jaksaa, joten parannan oloani.
Aika usein tulee tehtyä, vaikka mieheltä saisikin. Eikä se ole häneltä mitenkään pois :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietitkö omaa miestäsi kun teet sitä, vai onko kuvitelmissa muuta?
Yleensä muuta. Esim. fantasiaa. Silloin voi tulla nopeastikin..
Missä te maaturboivat naiset teette sitä kun mies on kotona vai pitääkö olla yksin kotona?
Jos mies ei ole kotona tai alkoi nukkua (sängyssä vieressäni) ilman seksiä enkä saa unta.
Eiköhän kaikki masturboi jos ei saa puolisoltaan kun lämmintä kättä. Silloin on omakäsi tai vibra paikoillaan.
Uskoisin kuitenkin että parisuhteessa jossa ei seksiä enään harrasteta, vaikkapa kymmenenvuoden jälkeen. Joku mättää seksissä, oisko se sama muna tai pimpsa ei enää kiinnostakkaan. Uskoisin että osittain tämä voi johtua siitä, mutta parmpi sekin kun vieraissa käynti.
Olisi se vaan mukava tietää, onko noista vastauksista puoletkaan totta ?
Käyttäjä2762 kirjoitti:
Olisi se vaan mukava tietää, onko noista vastauksista puoletkaan totta ?
Naisena en epäile yhtäkään vastausta. Ihan normaalia toimintaa.. tänä aamuna viimeksi miehen vielä kuorsatessa.. ja aamu alkaa paremmin :P . Tietysti jos miehet hoitaisi tuon nuolemalla niin usein kun haluaa niin sehän se vasta olisikin..
Minä, koska mies on kieltänyt masturboinnin, se ei kuulu heidän kulttuuriinsa naisella. Säilytän vibraa sukkalaatikon valepohjan alla ja käytän sitä kun tiedän että mies ei varmasti ole tulossa kotiin.
No eiköhän sekin ole melko tavanomaista. Monen miehet tekee joskus pitkää päivää, treenaa huonoon aikaan, on matkatöissä yms.