Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

19-20-vuotiaana raskaaksi tullut, miksi et tehnyt aborttia tai antanut lasta adoptioon?

Vierailija
18.10.2016 |

Joskus se vahinko nyt vain sattuu, mutta sen voisi helposti korjata.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti on kaikille parempi vaihtoehto, adoptio on perseestä.

Vierailija
2/11 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just miehen kanssa mietitään tehdäänkö lapsi nyt vai vasta tulevaisuudessa :) tällä hetkellä olen 19, olisin 20 kun saisin lapsen. Vakityöpaikka alalla joka työllistää aina, jos vain mainetta on. Mies on hyväpalkkaisessa työssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä kun lapsi ei ollut edes vahinko.

Vierailija
4/11 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole oikea kohderyhmä vastaamaan, sillä sain esikoisen 17v, mutta vastaan kuitenkin.

En tehny otsikossa mainittuja asioita, koska koin velvollisuutta kantaa vastuuta teoistani. Olin silloin onneksi töissä (oppisopimuksella) ja lapsen pitäminen on edelleen elämäni parhain ratkaisu.

Vierailija
5/11 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri muuttamassa Englantiin puoleksi vuodeksi kun sain tietää olevani raskaana. En todellakaan halunnut heittää tilaisuutta hukkaan enkä ole vielä tänä päivänä katunut. :)

Vierailija
6/11 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kohdalla lapsi ei ollut vahinko. Sinänsä olen kyllä pro choice.

Vierailija
7/11 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin juuri muuttamassa Englantiin puoleksi vuodeksi kun sain tietää olevani raskaana. En todellakaan halunnut heittää tilaisuutta hukkaan enkä ole vielä tänä päivänä katunut. :)

Jahas, luin otsikon väärin :D jatkakaa

Vierailija
8/11 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska raskaus oli suunniteltu?

Vierailija
9/11 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkentaisitko vähän että tarkoitatko tolla "tilaisuudella" siis lasta vai Englantiin muuttoa? Tosta voi nimittäin saada sellaisen kuvan että teit abortin päästäksesi puoleksi vuodeksi asumaan britteihin.

Vierailija
10/11 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin lapsen. Siihen aikaan muuten ei tarvinnut tehdä aborttia vaan sellaisen sai teetettyä sairaalassa. Luulisi, että nykyäänkin saa abortin ihan terveydenhuollon kautta?

t 65 v mumma

Vierailija
11/11 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Abortti on kaikille parempi vaihtoehto, adoptio on perseestä.

Niin, äideille adoptio varmasti on tosi rankka juttu mutta adoptioon annetuille lapsille se on kuitenkin loputtoman paljon parempi ratkaisu kuin abortti. Adoptiossa lapsi nimittäin saa jatkaa elämäänsä sen sijaan että päätyisi elämänsä alkumetreillä "kaavintajätteeksi" sairaalan roskikseen.

Ja itse aiheeseen, 19-20v on aikuinen ja ihan kykeneväinen huolehtimaan lapsesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän