Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain töissä varasijan pikkujouluihin...

Vierailija
18.10.2016 |

Kylläpä huvittaa mennä, not. Kun tilaisuus tulee, ilmoitan että työpaikan pikkujoulut epävarmana tilaisuutensa olivat minulle varasijalle ja ilmaantui parempaa tekemistä. Miten ne kehtaa. Voisin pitää tuota jo kiusaamisena?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikä tossa nyt on niin big deal? Luulisi, että olet jo tottunut, jos monena vuonna on ollut sama juttu. Olet ilmeisesti joku väliportaan pomo tms., joka pahoittaa mielensä, kun ei pääse isojen poikien/tyttöjen bileisiin vaan joutuu viettämään pikkujouluja duunareiden kanssa.

Mä en olisi aiemminkaan osallistunut, jos olisin pahoittanut mieleni siitä, että en saa "oikeaa" kutsua. Sinä olet kuitenkin mennyt ja näin osoittanut, että sulle on ihan ok olla varahenkilönä. Olisiko aika katkaista tällainen käytäntö, kun selvästikään asia ei ole sinulle samantekevä?

Koen kiusaamisena jättää yksi osa kutsumatta ihmisistä, jotka kokoontuvat säännöllisesti yhdessä. Lähinnä minusta säälittävää käytöstä. Enkä tosiaan mihinkään varasijatouhuihin olekaan suostunut vaan olen sanonut että harmi mutta ehdin jo sopia muuta kun minua ei oltu kutsuttu. Ihan ylimmän johdon joululounaalle en tietenkään kuuluisi kun en ole ylintä johtoa. Mutta porukasta väärin jättää jokunpois. Jos olisivat kysyneet reilusti että haluatko tulla olisin voinut jopa ymmärtää kieltäytyä koska en toimitusjohtajasta pidä.

Vierailija
22/25 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikä tossa nyt on niin big deal? Luulisi, että olet jo tottunut, jos monena vuonna on ollut sama juttu. Olet ilmeisesti joku väliportaan pomo tms., joka pahoittaa mielensä, kun ei pääse isojen poikien/tyttöjen bileisiin vaan joutuu viettämään pikkujouluja duunareiden kanssa.

Mä en olisi aiemminkaan osallistunut, jos olisin pahoittanut mieleni siitä, että en saa "oikeaa" kutsua. Sinä olet kuitenkin mennyt ja näin osoittanut, että sulle on ihan ok olla varahenkilönä. Olisiko aika katkaista tällainen käytäntö, kun selvästikään asia ei ole sinulle samantekevä?

Koen kiusaamisena jättää yksi osa kutsumatta ihmisistä, jotka kokoontuvat säännöllisesti yhdessä. Lähinnä minusta säälittävää käytöstä. Enkä tosiaan mihinkään varasijatouhuihin olekaan suostunut vaan olen sanonut että harmi mutta ehdin jo sopia muuta kun minua ei oltu kutsuttu. Ihan ylimmän johdon joululounaalle en tietenkään kuuluisi kun en ole ylintä johtoa. Mutta porukasta väärin jättää jokunpois. Jos olisivat kysyneet reilusti että haluatko tulla olisin voinut jopa ymmärtää kieltäytyä koska en toimitusjohtajasta pidä.

Anteeksi, viestini näyttää tylymmältä kuin tarkoitin. En myöskään älynnyt, että kokoonnutte muuten säännöllisesti ja vain sinut jätetään kutsumatta näihin joulukemuihin.

Olen samaa mieltä kanssasi, että kiusaamistahan tuo on ja todella moukkamaista. Jostain syystä kokevat jotenkin tarpeelliseksi muistuttaa sinua, ettet ole kuitenkaan saman arvoinen kuin he vaikka normaaliarjessa kuulutkin ryhmään.

Hyvä, ettet ole suostunut varajuhlijaksi, äläkä missään tapauksessa suostu jatkossakaan. Ihan 100 prosenttisella varmuudella voi sanoa, ettet varmasti ole menettänyt mitään, kun et näissä pippaloissa ole ollut mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä? Kaikki työntekijät ei mahdu automaattisesti mukaan pikkujouluihin vai?

Meillä pääsee pikkujouluihin vaan ensimmäisinä ilmottautuneet. Ohis

Toihan on ihan perseestä! :O

Ja jos olet äitiyslomalla, virkavapaalla jne. Et ole oikeutettu pikkujouluihin.

Vierailija
24/25 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä? Kaikki työntekijät ei mahdu automaattisesti mukaan pikkujouluihin vai?

Meillä pääsee pikkujouluihin vaan ensimmäisinä ilmottautuneet. Ohis

Toihan on ihan perseestä! :O

Ja jos olet äitiyslomalla, virkavapaalla jne. Et ole oikeutettu pikkujouluihin.

Kyllä meillä koko firman pikkujouluihin saa tulla kaikki työntekijät jotka maksavat lipun. Ja kuten aloituksestakin ilmenee niin en ole virkavapaalla tms.

Vierailija
25/25 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia edes järjestetään pikkujouluja, jos niihin ei ole varaa kutsua kaikkia? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän