Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain töissä varasijan pikkujouluihin...

Vierailija
18.10.2016 |

Kylläpä huvittaa mennä, not. Kun tilaisuus tulee, ilmoitan että työpaikan pikkujoulut epävarmana tilaisuutensa olivat minulle varasijalle ja ilmaantui parempaa tekemistä. Miten ne kehtaa. Voisin pitää tuota jo kiusaamisena?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittautumis- vai naamajärjestys?

Vierailija
2/25 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? Kaikki työntekijät ei mahdu automaattisesti mukaan pikkujouluihin vai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitäh? Oletko määräaikainen, työllistetty, harjoittelija, vuokratyöntekijä tms.? Aika "veikeää".

Vierailija
4/25 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyn ryhmän pikkujoulut, jonne osallistun käytännössä joka kerta. Menevät porukalla ravintolaan ja teatteriin. Saan varasijan eli mukaan kun varmaan joku peruu. Voi *ittu taas tota touhua. Ap

Vierailija
5/25 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitäh? Oletko määräaikainen, työllistetty, harjoittelija, vuokratyöntekijä tms.? Aika "veikeää".

Joo olen vakituisena ollut yli 5vuotta. Ei ollut toimitusjohtajalla edes itse pokkaa kertoa vaan työkaveri sai tulla kertomaan tästä uudesta neronleimauksesta. Ap

Vierailija
6/25 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoittautumis- vai naamajärjestys?

Kutsutaan ne ketä satutaan kutsumaan..

Vierailija
7/25 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on töissä 450 ihmistä ja 200 paikkaa pikkujouluihin. Harvemmin tulee täyteen...

Vierailija
8/25 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on töissä 450 ihmistä ja 200 paikkaa pikkujouluihin. Harvemmin tulee täyteen...

Erikseen on duunaripikkujoulut kaikille joihin joitakin satoja paikkoja. Nämä kutsuporukalle, mutta minä en kutsuttu vaikka joka kerta olen mukana. Työmotivaatio taas heikkeni. Ap

Vierailija
9/25 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettu tietty määrä lippuja ja yleensä moni peruu viimetipassa. Mitäs ilmoittauduit hitaammin kuin muut

Vierailija
10/25 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä? Kaikki työntekijät ei mahdu automaattisesti mukaan pikkujouluihin vai?

Meillä pääsee pikkujouluihin vaan ensimmäisinä ilmottautuneet. Ohis

Vierailija
11/25 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko!? Missä on tuollaista, joku yksityinen?  Tai jos on joku tosi arvokas spesiaali tilaisuus niin sitten on ihan kivakin jos paikat on vaikka arvottu.

Vierailija
12/25 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä pääsee pikkujouluihin vaan ensimmäisinä ilmottautuneet. Ohis

Toihan on ihan perseestä! :O

Vierailija
13/25 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittais ollenkaan kun inhoan noita työpaikan kekkereita

Vierailija
14/25 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finderella kirjoitti:

Oikeastiko!? Missä on tuollaista, joku yksityinen?  Tai jos on joku tosi arvokas spesiaali tilaisuus niin sitten on ihan kivakin jos paikat on vaikka arvottu.

Oikeasti. Ei ole yksityinen työpaikka. Kerran kutsuttiin entinen, jo työpaikkaa vaihtanut esimieheni, mutta ei minua. Muut luulivat että tietysti tulen ja juttelivat ohjelmasta. Kerroin että valitettavasti en jatka mukaan iltajuhlaan koska minua einole kutsuttu. Ihanan kiusallinen hiljaisuus tuli. Ja paikkoja einole arvottu vaan toimitusjohtaja kutsui haluamansa henkilöt ryhmän sisältä ja ulkopuoleltakin. Pitäisi kuulemma oikein vielä pitää iltaa varalla ettei tule noloa jos juhlissa tyhjää peruutusten takia. Ap

Vierailija
15/25 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en olisi kyllä enää ikinä tuppautumassa mukaan. Herra/Rouva toimitusjohtaja menee vaan hovinsa kanssa pikkupikkujouluunsa.

Teet vaan hommasi ilman kiirettä ja nostat palkkasi.

Vierailija
16/25 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi noloa tuollainen työpaikkakiusaaminen. Pitäisi tuosta tehdä ihan juttukin johonkin lehteen.

Vierailija
17/25 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun entiselläni työpaikalla oli mm sellaista pientä kiusantekoa, että osan työntekijöistä erikoisruokavaliot huomioitiin ja osan ei. Eikä siis johtunut siitä että ketkä on vakkareita ja ketkä ei, esimerkiksi yksi vakkarina ollut ei saanut koskaan ruokavaliolleen sopivaa sapuskaa. Itse sain myös hyvin epäsäännöllisesti sopivaa ruokaa ja olin kolme vuotta osa-aikaisena.

Vierailija
18/25 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en olisi kyllä enää ikinä tuppautumassa mukaan. Herra/Rouva toimitusjohtaja menee vaan hovinsa kanssa pikkupikkujouluunsa.

Teet vaan hommasi ilman kiirettä ja nostat palkkasi.

Joo juuri näin itsekin ajattelen. Hommat hoidan mutta en veny enää tekemään töitä vapaa-ajalla viikonloppuisin tms. Ei tuo silti mieltä ylennä että tyyppi mulkkuilee noin vaikka ei sinänsä mitään uutta. Ap

Vierailija
19/25 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä tossa nyt on niin big deal? Luulisi, että olet jo tottunut, jos monena vuonna on ollut sama juttu. Olet ilmeisesti joku väliportaan pomo tms., joka pahoittaa mielensä, kun ei pääse isojen poikien/tyttöjen bileisiin vaan joutuu viettämään pikkujouluja duunareiden kanssa.

Mä en olisi aiemminkaan osallistunut, jos olisin pahoittanut mieleni siitä, että en saa "oikeaa" kutsua. Sinä olet kuitenkin mennyt ja näin osoittanut, että sulle on ihan ok olla varahenkilönä. Olisiko aika katkaista tällainen käytäntö, kun selvästikään asia ei ole sinulle samantekevä?

Vierailija
20/25 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi noloa tuollainen työpaikkakiusaaminen. Pitäisi tuosta tehdä ihan juttukin johonkin lehteen.

Tämä on tuolla vielä mitätön pikkujuttu. Sinänsä Iltalehti voisi revitellä loppuvuoden jos porukka alkaisi avautua.. Monta työkaveria savustettu ulos, eri henkilöiden toimesta tosin. Yritän olla välittämättä mutta harmittaa tuo käytös. Ihmisiä haukutaan, bonukset perustuvat kivaan luonteeseen eikä työsuorituksiin jne. Olenpahan oppinut tekemään duunit rauhassa kun hyvillä tuloksilla ei ole ollut mitään merkitystä. Koskahan oikeasti pistetään tuollainen johto pihalle ja otetaan tervepäisiä tilalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme