Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KLAMYDIA ja terveydenhoitaja

Vierailija
18.10.2016 |

Minulla on terveydenhoitajalle aika ylihuomenna mahdollisen klamydia tartunnan takia.
Samassa tilanteessa olleet!! Mitä terveydenhoitaja kyseli teiltä? Esim seksikumppaneista mitä kysyi?
Uskotteko että terveydenhoitaja moraalisoi jos on harrastanut yhden illanjuttuja?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnoistaisi tietäää!

Vierailija
2/10 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseltäni henkilökohtaisesti kysyttiin seksikumppanien määrää ja olenko käyttänyt kaikkien seksikumppanien kanssa kondomia, muita en muista kun oli hieman ahdistava tilanne!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksiiii?

Vierailija
4/10 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli raju sydänkohtaus, mutta en saanut hoitoa keuhkoklamydiaan!

Vierailija
5/10 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni oli raju sydänkohtaus, mutta en saanut hoitoa keuhkoklamydiaan!

Tarviiko vitsailla kun täällä minua pelottaa mennä terkan juttusille?

Vierailija
6/10 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No multa ei kysytty kyllä yhtään mitään. Annettiin resepti ja se oli siinä :) toki se riippuu aivan varmasti terveydenhoitajasta. Eiköhän nekin näe ja kuule kaikennäköistä ja tekevät vain työtään, joten turha hermoilla.

Vierailija
7/10 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole ymmärtänyt pitää huolta terveydestäsi, niin sehän on hänen tehtävänsä kysellä ja jopa vähän sanoa, kumppaneiden määrä ei heitä kiinnosta. Erityisesti sanomista saattaa tulla, jos olet harrastanut suojaamatonta seksiä aiemminkin, etkä ole käynyt st-testeissä aiemmin.

Siinä tilanteessa myös onnea sinulle, mahdollisen klamydian tai herpeksen löydyttyä sinun täytyy ilmoittaa kaikille, joiden kanssa olet ollut suojaamattomasti viimeisen sukupuolitautitestin jälkeen, hauskaa eikö?! :)

Vierailija
8/10 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole ymmärtänyt pitää huolta terveydestäsi, niin sehän on hänen tehtävänsä kysellä ja jopa vähän sanoa, kumppaneiden määrä ei heitä kiinnosta. Erityisesti sanomista saattaa tulla, jos olet harrastanut suojaamatonta seksiä aiemminkin, etkä ole käynyt st-testeissä aiemmin.

Siinä tilanteessa myös onnea sinulle, mahdollisen klamydian tai herpeksen löydyttyä sinun täytyy ilmoittaa kaikille, joiden kanssa olet ollut suojaamattomasti viimeisen sukupuolitautitestin jälkeen, hauskaa eikö?! :)

Typerä olen ollut,tiedän kyllä.....

Vierailija
9/10 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse soittelin samassa asiassa pari vuotta sitten terveyskeskukseen, vastaaja kysyi ainakin onko kumppani/kumppanit olleet suomalaisia vai ulkomaalaisia (mietti muidenkin tautien riskiä), minkälaista seksiä on harrastettu (vaginaalinen, anaalinen, suu), kuinka kauan viime kerrasta on, mitä oireita on. Nuo muistuivat mieleen, saattoi olla muutakin. Lähete suoraan labraan, siellä purkkiin pissaus. Muutaman päivän kuluttua soitin tulokset, negatiivinen. Mun ei tarvinnut tavata muita kun näytteenottajan.

Jos ihmettelet miksi kysytään mihin kaikkialle on lykitty, niin esim. peppuun saatu tartunta ei löydy pissaamalla. Ole rehellinen vaikka hävettäisi.

Mua ei kukaan moralisoinut. Mutta koskaan ei tiedä millainen tyyppi vastaan tulee. Jos on inhottava, älä väliä. Ole ylpeä siitä, että olet vastuullinen ja selvität asian. Tsemppiä!

Vierailija
10/10 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-