Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KESÄHAASTE 10 >eka viikko<

08.03.2006 |

Pinotaanpa nyt naistenpäivänä hyviä tuloksia tänne!

En viime pinossa kertonu omia taustoja mut tässä vähän:

synnytyksestä kohta 4vuotta ja silti ylipainoinen. Synnytyksen jälkeen tosin laihduin entisiin mittoihin mut nyt olen tässä parin vuoden aikana kerännyt kiitettävät 14 kg.

Painoni pari vkoa sitten: 73,8

Paino tänään: 72,2 (pudotusta -1,6)

Tavoite: 58-60 (mut kympistä on hyvä aloittaa)

::anselmus::

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taustaa: Synnytyksestä 10kk ja imetyksen loputtua vuodenvaihteessa, alkoi painon pudottaminen. Paino tuolloin 90kg.Raskauskiloja oli tippunut jo tuohon mennessä 20kg.

Paino nyt: 82kg (pituus 176cm)

Tavoite ennen kesää: enintään 75kg, mieluummin vielä sen alle =)

Vierailija
2/15 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Mun tilanne oli tänä aamuna 84 kg eli 4 kiloa vähemmän kuin vuoden alussa. Sikäli olen siis ihan tyytyväinen edes tähän, mutta toki tässä töitä on vielä hurjasti edessä. Tavoitteeni on juhannukseen mennessä saada paino 75 kiloon, joka sekään ei ole edes vielä Painareiden taulukon mukaan mun mittaiselle (170) hyvän olon paino! Että tsemppiä kaivataan, ettei itsetunto ole kohta ihan nolla. Olen painanut kihlausaikoinani 58 kg eli sillä lailla...Kolme lasta ja 30 kg.

t. Salka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan,mukavaa naistenpäivää kaikille!

Mukava pudotus oli tänä aamuna,-1kg viikossa.Jatkuispa näin hyvin.Tänään käväsin tunnin lenkin,aivan huippu kevätilma.Menkää ihmeessä lenkille jos mahdollista.

Mulla on vuoden ikäinen taapero.Viime kesänä painoa oli vielä 78,tässä matkan varrella olen saanut pudotettua ihan mukavasti.

Siis,nyt 65.9,lähtö oli 66.9,tavoite on 58.

Vierailija
4/15 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottipa koville tänne pääsy.sain lapset yhtäaikaa unille tunti sitten ja vauhdilla koneelle ja sivuilla oli hämminkiä..noh,mennäänpä sitten asiaan.oon ollu pari viikkoa ruokapäiväkirjalla ja se tuntuu toimivan mun kohdalla.viime viikon keskiviikosta lähtenyt 1,5kg.meillä on kylläkin vähän typerä vaaka,näyttää 0,5kg tarkkuudella.raskas viikko ollut muuten.esikoinen oli pe oksennustaudissa ja la kuopus tuli kuumeeseen(vauvarokko).näppylät nousi tänään.jos pidetään tää ke punnituspäivänä niin varmaanki voitas muinakin päivinä jutustella ja vaihtaa kuulumisia,kuka nyt sitten minkä verran kerkeää ja haluaa.ja kerrottaisko vähän ittestämme ja perheestämme niin vähän tutustutaan!miltä kuulostaisi?

lähtöpaino 69,5

nyt 68

tavoite 63

t.henriikka73

Vierailija
5/15 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti lähteny teillä käyntiin. Samaa rataa niin kyllä on mukava kesällä mennä rannalle ;)

Mulla tänään vaaka näytti 73.0 joten puoli kg on viikossa tultu alas päin. Sattu vähän juhliakin, joten syömisten kanssa olisi hieman tarkempikin voinu olla, mut hyvä näin.

Lauantaina kävin salilla ja jumpassa sekä viikolla hiihtämässä, joten liikuntaa on tullut kans ihan kivasti.

Ihna hyvä idea, et muulloinkin vaihdetaan ajatuksia, miten kukanenkin ehtii ja jaksaa. Tää keskiviikko on ihan hyvä punnituspäivä eli laitetaan silloin pino ainakin. Toki muuloinkin saa kirjoitella!

Lähtö:73,5 Nyt:73,0 tavoite:64

Vierailija
6/15 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää Naistenpäivää kaikille!

Taustaksi itsestäni voisin kertoa, että aloitin kilojen karistamisen kuusi viikkoa sitten, silloin painoa 79 kiloa. Uusin lukema mittarissa näyttää nyt 71.5kg, eli hyvin menee paino alas, hitaasti mutta varmasti! Pituutta mulla on 163cm, ja tavoite olis 65 kiloa, mutta jos tämä nyt näinkin " helposti" sujuu, niin voisin ajatella enemmänkin pudottavani. Liikunnan harrastaminen on jäänyt aika vähiin, nyt kevään tullen täytyy tsempata itseä kunnon kävelylenkeille (vaunujen kanssa, sauvoillakin olis kiva mennä mutta en oikein yksin pääse liikenteeseen) ja kun lumet sulaa niin sitten pääsee pyöräilemään. Liian usein tulee hypättyä autoon kun voisi enempi asioita hoidella kävellen...! Sen suhteen olis rutkasti parannettavaa.

Mulla on kaksi lasta, toinen jo iso esikoululainen ja pienempi on 1v 7kk, jota vielä imetän, lähinnä öisin. Meinasin koko imetyksen jo lopettaa kunhan vain saisin tehtyä sen(kin) päätöksen tässä lähitulevaisuudessa!

Syömisiäni olen nyt laskenut painonvartijoiden vanhoilla ohjeilla, se sujuu hyvin. En ole ottanut käyttöön imetyspisteitä, enkä käytä saamiani liikuntapisteitä syömisiin, tai ainakin pyrin niin tekemään. Viikonloput on " pahoja" syömisten suhteen, kun on pitsapäivää ja muita herkkuja, viiniä yms. mutta täytyy kait sitä jotain herkkujakin olla joskus!!!???

Mutta tästä on hyvä jatkaa, ja kuulumisia voisi tosiaan vaihdella muulloinkin kuin vaan kerran viikossa pinossa munkin mielestä!

Vierailija
7/15 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

äsken viikkopudotus!!!!

Eli viimeviikosta olen pudottanut -800g!

Vierailija
8/15 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin ei milloinkaan.

Eilen en siis kerinnyt tänne kirjoittelemaan.

Täällähän on hienosti lähtenyt vauhtiin kaikilla. Hyvä me !

Siis itselläkin oli -1kg viime viikkoon.

Lähtö oli 73kg

nyt 72kg

Meillä puntarina iki vanha rousku joka näyttää sinnepäin mutta olkoon kunhan mittari menisi tasaiseen tuonne lähemmäs 65kg.

Vähän ihmettelin tuota painon laskua kun ei ole hirveesti tullut tarkkailtua tuota syömistä, mutta liikkunut olen kuitenkin ihan kiitettävästi joten ehkä siitä.

Tapamisiin taas ensi viikkoon.

Vierailija
9/15 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä synnytyksen jälkeen yrittänyt vähän tarkkailla painoani, joulun jälkeen lukemat oli huimat 80 kg! Nyt paino seikkailee siinä 71-72 kg välillä. Synnytyksestä kohta 4 kk ja imetän vielä, joten millekään rajulle laihdutuskuurille ei ole vielä tarkoitus alkaa. Yritän kuitenkin tarkkailla syömisiäni ja muuttaa niitä terveellisempään suuntaan ja lisätä liikuntaa! Saas nähdä kuinka onnistun, sillä maidontulo on ykkösasia nyt. Mutta pikkuhiljaa kohti kiinteämpää olemusta ja pysyvää sellaista. Tämä minulla jo kolmas lapsi ja imetyksen loputtua olisi tarkoitus pudottaa ne ed. raskauskilotkin!

Tsemppiä kaikille!

T. Keysia (eilen 71 kg ja pituutta minulla on 174 cm)

Vierailija
10/15 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko alkoi mukavasti, flunssa pukkaa päälle :-( Liikuntaa ei ole tullut sen takia harrastettua ollenkaan, mutta toisaalta on syömisetkin olleet aika minimissään. Hienosti on kaikilla homma lähtenyt käyntiin. Itse yritän jättää kaikki herkut pois (olen hirveä herkku...., voisin syödä karkkia tms. vaikka kuinka paljon), syödä terveellisesti ja liikkua enemmän kuin ennen, toivottavasti tuloksiakin sitten syntyy.

Lähtöpaino 81,9 (5.3.06)

Paino nyt 79,4 (näyttää hyvälle, mutta taitaa johtua huonosta syömisestä :-)

Tavoite 70 kg 31.5.06

Vierailija
11/15 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai en tiedä onko se niin mukavaa,meillä mittari näytti aamulla -27.minä jo keskiviikkona kerroikin viikon tulokset,mutta ajattelin tulla kurkkaamaan miten muilla mennyt.ja hyvin on kaikilla lähtenyt käyntiin!viikolla tuli h&m kesätarjouskuvasto.se antaa kummasti potkua pyllylle,oispa vähän kiva pukea uusia kesävaatteita hoikkaan vartaloon.voisinpa tässä vähän kertoilla itsestäni.elikkäs olen 32,valitettavasti kuukauden päästä 33vuotias naimisissa oleva kahden tytön äiti(2v7kk ja 10kk).keski-suomessa asustellaan.työelämässä olin ennen esikoisen syntymää mutta sen jälkeen ollut kotosalla.ja mielellään olisin jatkossakin mutta saas nähdä pystyykö taloudellisista syistä olemaan.ennen lapsia olin himoliikkuja.harrastin ringetteä,sählyä,kuntosalia,ratsastusta,moottorikelkailua,autourheilua,sauvakävelyä...mutta lasten myötä kaikki vauhdikkaat lajit on jääny unholaan.ja kuopuksen synnyttyä roppa teki stopin,selkä meni.nyt olen alkanut varovasti kuntouttamaan sitä.viime viikonloppuna kävin eka kävelylenkillä,3km.toukokuussa ois tarkoitus lähteä ystävän kanssa kävelemään naisten kymppi.reilu 2kk aikaa kuntoutua.ja tuosta painosta sen verran että ennen lapsia painoin viimeset 10vuotta tasaset 64-65.kumpanakin raskautena tuli 20kg ja nyt sit on jumiuduttu 70kiloon.ja haaveena ois se 63kg.tulikohan tässä tekstiä jo ihan liikaa,kukahan jaksaa tämmöstä litangia lukea.mutta oikein mukavaa viikonloppua kaikille!otetaan ulkoilusta kaikki irti!!

t.henriikka73

Vierailija
12/15 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö oo ketään muita " langoilla" näin punnituksen välisenä aikana?no toivottavasti huomenna suurella joukolla mukaan!uusiakin mahtuu!!

t.henriikka73

Vierailija
13/15 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti menee tämän laihtumisen suhteen =( Paino on pysynyt edelleen samoissa lukemissa vaikka kuinka yrittää syödä terveellisesti ja liikkua niinkuin viime viikonloppuna (ihan hullunlailla)! Katotaan nyt sitten vielä huomenna mikä on tilanne, mutta viime keskiviikon lukema siis 68 kg eikä yhtään vähempää! Pitäisi varmaan lisätä myöskin vähän vatsalihas treeniä yms. kun tuntuu että tuo vyötärökin rupeaa keräämään ympärilleen pientä suojakerrosta =)

Huomiseen!

Tavoite siis noin 60 kg toivottavasti vähän alle....

Vierailija
14/15 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henriikka73 (meniköhän oikein), meidän poika on teidän kuopuksen ikäinen, eilen tuli 10kk täyteen! Mullakin tuosta raskaudesta niitä kiloja jäi ja on liikuntaharrastus rajoittunut nykyään tuohon vaunuiluun. Ei oikein uskalla vielä esim. lentopalloon lähteä kun tuntuu, että ei ole paikat vielä palautuneet, aina joku paikka kipeänä, selkä minullakin se akilleen kantapää. Mut eiköhän se painon pudottaminen helpota sitäkin vaivaa. Minulla raskausaikana tuli +30kg, laitoksella jäi 15kg, imetyksen aikana (8kk) lähti 5 kg ja nyt jo vissiin neljän kilon päässä lähtöpainosta (joka ei siis tavoite, siinäkin on liikaa), huomenaamulla selviää tarkka lukema paljonko puuttuu ;).

Nykyisin minulla päivät menee ihan ok, on tuota touhuamista sen verran, että ei jouda liiaksi mässäilemään, mutta se iltasyöminen, kun poika on mennyt nukkumaan...huoh...sen ongelman olen ratkaissut marjoilla, joita meidän pakasteesta kyllä löytyy. Ja sillä, että pitää ruokakaupassa tiukan linjan, eikä osta herkkuja vaikka kuinka tekis mieli (suurimman osan ajasta onnistunkin pitäytymään tuossa päätöksessäni). ;)

Kirjoitelkaahan muutkin väli-kuulumisia, ainakin sitten punnituspäivänä pinoon!

Vierailija
15/15 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden illalla ekaa kertaa painonvartijoihin, toivon, että sieltä löytyy vinkit ja ohjeet, jotta paino alkaisi tippumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme