Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkkäri on unohtanut minut, höh! Ei yhtään työtarjousta 3 kuukauteen,

Vierailija
18.10.2016 |

vaikka paikkakunnalla on ollut monta alani avointa työpaikkaa. Itse olen ne bongaillut ja hakenut niihin. Mutta sitä vaan ihmettelen, että mihin syövereihin ihmiset unohdetaan? Parin ensimmäisen työttömyyskuukauden aikana sain 3 työtarjousta. Nyt ei kuulu enää mitään.

Mitenhän muuten menee ne tukityöpaikka-asiat? Joissa on ehtona esim. vuoden työttömyys ja suurempi palkkatuki yritykselle. Niin katkaiseekohan se aktivointitoimi aina tuon työttömyysjakson. Eli jos tekee 3 kk aikana 18 tuntia hyväntekeväisyystyötä, niin ei ole enää pitkäaikaistyötön? Tulipa vaan mieleen..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen että ovat unohtaneet sinut. Tarjoavat yleensä vain epäsopivia työpaikkoja, voit ihan hyvin itse etsiä ne sopivat ja hakea niihin.

Muistaakseni mitään hyväntekeväisyyttä ei saa harrastaa ja yhdenkin päivän työkeikka tms. lopettaa pitkäaikaistyöttömyyden.

Vierailija
2/6 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne hoitaa sun maksatukset, sä haet ne duunit. Suurin osa makaa ja odottaa työtarjouksia, niitä ei taida tulla.

Ihme asenne nykyään, mä en odottanut työkkäriltä yhtään mitään kun olin työtön, ihan itse hain työni. Ei ne kaikki edes hae työkkärin kautta työntekijöitä, vaan muilla kanavilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut ainuttakaan työtarjousta 1 1/2 vuoteen, mutta olenkin ansiosidonnaisella. Ei silloin työkkäri ahdistele.

Vierailija
4/6 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa eli tuo työttömän aktivointi vie sitten toisella kädellä ainoankin mahdollisuuden työpaikan muruseen. Kohtahan niitä pitkäaikaistyöttömiä ei ole. Ja ai että Sipilä paistattelee omassa loistossaan, kun sai kaunistettua tilastot.

Vierailija
5/6 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkkäri mitään maksatuksia hoitele, saan ansiosidonnaista ja liitto hoitelee ne. Mitä siellä työkkärissä sitten tehdään, jos ei tarkoitus ole auttaa työtöntä takaisin työelämään? Ei minun asenteessa ole mitään vikaa, enemmän siellä työkkärin puolella, kun eivät tee työtänsä.

Vierailija
6/6 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo nyt ihmeellistä? Itse en ole saanut kymmeneen vuoteen ainuttakaan.