Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en löydä kunnollista miestä

Vierailija
18.10.2016 |

Tähän asti lähes kaikki mieheni ovat olleet enemmän tai vähemmän sekopäitä, alkoholin suurkuluttajia, väkivaltaisia tai eivät ole halunneet sitoutua...ikää nyt 36v. taitaa jäädä perhe haaveeksi tällä menolla.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on huvittavaa miten naiset onnistuu valitsemaan kaikista maailman miljoonista kilteistä ja kunnollisista miehistä juuri ne sekopäät ja pahapojat.

Väitänkin täten että te joko tietoisesti tai ei-tietoisesti haluatte ns huonon tapauksen.

Te ette pojat ymmärrä koska niistä tuli pahoja poikia. Kivikaudella ne olivat ruuan ja elämisen ehdon tarjoajia.

Sinkkumies

Vierailija
22/44 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä jännämieheily pilannut "maineesi" ja kunnon miehet karttavat sinua?

Ei mulla näin isolla paikkakunnalla mitään "mainetta" ole ja baareissa en ole ikinä viihtynyt joten ei miehet siis mitenkään tiheeseen ole vaihtunu eikä niitä jännämiehiäkään ole montaa ollut.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidatte olla oikeessa tossa jännämiehessä..no miten ihmeessä saan itteni kiinnostumaan ei jännämiehestä ja mistähän sellasen löytäs?

AP

Se juna meni jo ohi, kun panetit itseäsi vuosikaudet jännämiehillä.

Vierailija
24/44 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulle AP kemioiden löytyminen ensitreffeillä se juttu? Just nää jännämiehet saa naisen kokemaan ensitreffeillä, et ovat löytäneet varsinaisen helmen.

Vierailija
25/44 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile vaihteeksi muitakin kuin miehekkäitä jännämiehiä....

Vierailija
26/44 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidatte olla oikeessa tossa jännämiehessä..no miten ihmeessä saan itteni kiinnostumaan ei jännämiehestä ja mistähän sellasen löytäs?

AP

Et mistään, tai siis monestakin paikasta mutta et sinä niistä kiinnostu enää. Olet patologinen alphaleski tai tässä tapauksessa jännäleski. Kun on tottunut siihen hetken kestävään, mutta maukkaaseen chilikastikkeeseen niin ei normimiehen päivästä päivään tarjoama mieto nakkikastike tunnu enää miltään.

Vierailija
27/44 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä jännämieheily pilannut "maineesi" ja kunnon miehet karttavat sinua?

Ei mulla näin isolla paikkakunnalla mitään "mainetta" ole ja baareissa en ole ikinä viihtynyt joten ei miehet siis mitenkään tiheeseen ole vaihtunu eikä niitä jännämiehiäkään ole montaa ollut.

AP

Jännämieheily vei kuitenkin parhaat vuotesi. Ei ne miehet, jotka perheen haluaa perustaa lähde siihen leikkiin lähes nelikymppisen kanssa. Vaikea sinunkaan on juurtuneista tavoistasi päästä, kohtalosi taitaa olla sinetöity.

Vierailija
28/44 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finderella kirjoitti:

Joo ei auta kun vaan koittaa tavata ihmisiä, josko onnistaisi.

Ei tunteita voi väkisin herättää jotain mukavaa kunnollista tyyppiä kohtaan jos ei niitä vain ole. Harmi.

Itse koitan vältellä jännämiehiä, mutta pahoin pelkän että i'm gonna get burned tämän tänhetkisen ihastukseni kanssa.

Ja viimeksi kun itse innostuin kilttimiehestä, niin hän ei minusta.

Ei oo reilua.

Nautitko vielä karusellikyydistä?

Vierailija
29/44 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olet löytänyt entiset miehet?

Pistä muistiin, ja ala etsiä muualta.

Vierailija
30/44 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Finderella kirjoitti:

Joo ei auta kun vaan koittaa tavata ihmisiä, josko onnistaisi.

Ei tunteita voi väkisin herättää jotain mukavaa kunnollista tyyppiä kohtaan jos ei niitä vain ole. Harmi.

Itse koitan vältellä jännämiehiä, mutta pahoin pelkän että i'm gonna get burned tämän tänhetkisen ihastukseni kanssa.

Ja viimeksi kun itse innostuin kilttimiehestä, niin hän ei minusta.

Ei oo reilua.

Nautitko vielä karusellikyydistä?

En. Haluaisin päästä jo yksityisajelulla maailmanpyörään jonkun kanssa

Vierailija
31/44 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoava luonnonvara... Alkoholin suurkuluttajia ja bilettäjiä en ole treffannut, mutta miehet eivät haaveile avioliitosta. Itse haaveilen. Eipä kannata jatkaa, kun eri arvot. Sen sijaan jo ennen treffejä alkaa seksuaalissävytteiset viestit 😐

Vierailija
32/44 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimpien kaupunkien ja/tai baarien ulkopuolelta

Vierailija
33/44 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katoava luonnonvara... Alkoholin suurkuluttajia ja bilettäjiä en ole treffannut, mutta miehet eivät haaveile avioliitosta. Itse haaveilen. Eipä kannata jatkaa, kun eri arvot. Sen sijaan jo ennen treffejä alkaa seksuaalissävytteiset viestit 😐

Älä yleistä, itse olen 35 vuotias mies ja haaveilen pitkästä parisuhteesta mutta nykyään haetaan pelkästään elämyksiä niin tasainen arjen harmaus on ahdistavaa ja parisuhteet ei kestä kuin muutaman vuoden

Vierailija
34/44 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile vaihteeksi muitakin kuin miehekkäitä jännämiehiä....

Miehekäs mies on haluttu naisten keskuudessa. Tietenkin.

Vierailija
35/44 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kuulkaa on miehiä, jotka ovat syystä tai toisesta päättäneet, että eivät enää sekaannu alkoholiin, löytäneet kumppanin ja sitten parin vuoden päästä löytyvätkin taas itsensä pullo kourassa liian usein pubista Tai jopa seteli nenästä ryystämässä vauhtia. Että ihminen voi muuttua kiltistä toiseen suuntaan ja vaiheilla siltä väliltä, että mikä on, lintu vai kala. Ja toisaalta, ihmisen mieli on niin hauras, että hyvätkin miehet voivat mennä romuksi, ahdistua, masentua, kuten myös naiset. Ei ole sukupuoleen sidottu tämä. Tasapainoista viilipyttyä, joka pysty rauhallisena ja optimistisena, joka uskaltaa unelmoida, tekee töitä haaveiden eteen, tsemppaa puolisoaan ja itseään, että yhdessä selvitään kaikesta- tällaista henkilöä olisi ihana rakastaa! Harmi, että heitä ei ole hirveästi. Ja ne, keitä on, taitavat todella tähän ikään mennessä olla jo varattuja ja ne, ketkä eivät, ovat todennäköisesti hyvin määrätietoisia omasta upeudestaan ja nirsoja. Tietysti voi olla poikkeuksia myös joukossa. Mutta vain hiukan. Romanttisia miehiä en ole muuten Suomesta löytänyt vielä. Että jos romantiikkaa ja huomionosoituksia kaipaat, niin ulkomailla miehet huomioivat aivan eri tavalla.

Vierailija
36/44 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nieletkö mällit mällykkeet?

Vierailija
37/44 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen olet itse?  Vedätkö siis puoleesi noita vai metsästäkö tiettyä ihmistyyppiä?

Vierailija
38/44 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuunteletko iskelmää tai räppiä?

Vierailija
39/44 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, Googleta "läheisriippuvuus".

Vierailija
40/44 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sellaisen omasta mielestäsi liian hyvän, löytää sinut.

Mene myös terapiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi