parhaat huulivoiteet rohtuville huulille
Vinkatkaas parhaat huulivoiteet/rasvat ja keinot huulten rohtumisen ehkäisyyn. Minulla on helposti kuivuvat ja rohtuvat huulet, tuntuu että mikään voide ei auta, ja nyt kun ilmat kylmenevät ongelma vaan pahenee.
Kommentit (23)
Blistexillä on hyviä tai sitten vaseliini.
Carmex. Sai joku aika sitten Tokmannilta, viimeks ei ollu enää.
Merkkeihin en ota kantaa, mutta kannattaa valita joku, joka sisältää anabolisia steroideja. Ei nuo rohtumat muuten taida parantua. :(
Ardenin eight hour cream, ihan se klassikko, ei saman sarjan huulivoide.
Bepanthenia kun olen laittanut aamuin illoin hampaiden harjaamisen jälkeen, ei ole enää ollut pitkään aikaan rohtuneita huulia.
Vedenjuonti auttaa paremmin kuin mikään rasva. Nestehukka rohduttaa huulet.
Vierailija kirjoitti:
Trofodermin
Olin just kommentoimassa samaa
Mun luottorasva on jo vuosikaudet ollut Decubalin dry spots (tai mikä sen nimi nyt olikaan). Löytyy apteekista.
Vierailija kirjoitti:
Valkovaseliini
Muunlaista vaseliinia ei kauneudenhoitotarkoituksiin myydäkkään. Ne löytyvät sitten moottoriöljyjen osastolla.
Vierailija kirjoitti:
Carmex. Sai joku aika sitten Tokmannilta, viimeks ei ollu enää.
Löytyy ihan Siwoistakin.
Vierailija kirjoitti:
Bepanthenia kun olen laittanut aamuin illoin hampaiden harjaamisen jälkeen, ei ole enää ollut pitkään aikaan rohtuneita huulia.
Ei kai ne hampaat muutenkaan rohdu?
Karitevoi, mulla toimii paremmin kuin mitkään teolliset huulurasvat tai edes bepanthen. Ja tosiaan huulet on kuivat ja herkästi rohtuvat vuoden ympäri, karitevoilla pysyy pehmeänä kun aamulla ja illalla laittaa.