Olisko kiva ohjata ryhmäliikuntatunteja
Kommentit (4)
ohjaan ryhmäliikuntaa työkseni. Alla liikunnan perustutkinto ja satoja tunteja omatoimista opiskelua mm. Anatomiasta.
Tykkään kovasti työstäni, saan itse suunnitella ja totta kai toteuttaa kaikki tuntini. Asiakkaat on ihania ja työympäristö on mahtava.
Palkka riippuu monesta asiasta: onko alan koulutusta, oletko käynyt kursseja, onko lisenssejä, työkokemus, paikkakunta ja onko ohjaajapula, oletko toiminimellä jne... Jokainen neuvottelee itse palkkansa.
Oma aloittelijan palkka nyt 25€/h. Sisältää suunnittelulisän. Yhden tunnin suunnitteluun saattaa mennä useampikin tunti kun pitää itse etsiä musiikit, suunnitella liikkeet jotka sopii musiikkiin, muokata sopiva ohjelma asiakaskunta huomioiden ja vielä harjoitella ohjelma. Tanssillisten tuntien suunnitteluun menee enemmän aikaa kuin vaikkapa perus nsh-tunnin suunnitteluun (ainakin minulla).
Miten vaimoon sais vauhtia? Olen totaalisen kyllästyny tilanteeseen. Seksiä on aivan liian harvoin, nykyisin menee vähintään kaksi viikkoa seksi kertojen välissä.