Suurimmassa osassa avioeroista alullepanijana on nainen. Joten vaikuttaisi, että nimenomaan naiset eivät näe miehiä pidemmän päälle viehättävinä.
Kommentit (59)
Miehet lihoo ja muuttuu vastenmielisiksi. Miksi pitäisi katsella jotain ällöä ukkoa, joka tosin joskus on ollut ihan ok niin että on naimisiinkin tullut mentyä? Onneksi ei ole siihen mitään syytä, vaan voi potkaista ukon pihalle ja ottaa uuden tilalle, jos haluaa.
Tai sitten naiset kyllästyvät siihen, että ovat joka tapauksessa yksin kodin ja lasten kanssa, vaikka olisi naimisissa miehen kanssa. Onhan se helpompaa erottua kun useimmat naiset saa sillä tavalla edes joskus sitä hengähdysaikaa ja mies joutuu luomaan jonkinlaisen siteen lapsiinsa.
Juu, meilläkin minä olin se joka hommasi avioerolomakkeet. Ihan pikkuisen siihen kyllä saattoi vaikuttaa se, että joku toinenkin nainen oli nähnyt mieheni viehättävänä eikä miehestä ollut kieltäytymään, kun vierasta oli tarjolla.
Niin, viehättävyydestä se on kiinni. Itse ajattelin erota n. 45- vuotiaana ja ottaa 20- vee toyboyn. Ihan siksi että en pidä miestäni pidemmän päälle viehättävänä...
Mies alkaa rapistua ja sillä lakkaa seisomasta kunnolla noin 45-vuotiaana. Sen jälkeen miehellä ei paljon tekoa ainakaan mun elämässä ole.
Mitä naiset näkee miehessä viehättävänä? Riittääkö komeat kasvot? Komeudella ei ole mitään väliä, jos et OSAA SAALISTAA! ja SUOJELLA naista. Sinun pitäisi myös olla ITSEVARMA. ja vähän AGRESSIIVINEN, rohkea ja RAUHALLINEN.
=TÄYDELLINEN ISÄ naisen lapselle, kunhan yhdessä sen pennun ensin väännätte.
Mikä sitten saa viehättävän naisen menemään naimisiin alkoholiin menevän agressiivisen machomiehen kanssa? Jännitys. Kun sillä jännityksellä on hintansa nainen hakee eron.
Entä, jos mies ja nainen olisi huoltajakandinaatteina samalla viivalla? Naisen on helpompi hakea eroa, kun hänen ei tarvitse pelätä lapsen menettämistä.
Lisään vielä, että naiset ei näe miehiä sillai viehättävinä kun miehet näkee naiset... Jos mies näkee kauniin naisen, niin mies ihastuu, mutta naisilla se ei käy noin.. Miehen pitäisi tulla itsevarmasti juttelemaan naiselle, ja siitä se sitten lähtee..Mies piirittää naista niin kauan kun saa sen(jos siis nainen antaa merkkejä, että on kiinnostunut..)
Vierailija kirjoitti:
Miehet lihoo ja muuttuu vastenmielisiksi. Miksi pitäisi katsella jotain ällöä ukkoa, joka tosin joskus on ollut ihan ok niin että on naimisiinkin tullut mentyä? Onneksi ei ole siihen mitään syytä, vaan voi potkaista ukon pihalle ja ottaa uuden tilalle, jos haluaa.
Kun taas kaikki naiset ovat suhteen alussa superhehkeitä ja hoikistuvat koko ajan suhteen edetessä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä naiset näkee miehessä viehättävänä? Riittääkö komeat kasvot? Komeudella ei ole mitään väliä, jos et OSAA SAALISTAA! ja SUOJELLA naista. Sinun pitäisi myös olla ITSEVARMA. ja vähän AGRESSIIVINEN, rohkea ja RAUHALLINEN.
Minua ei ainakaan tarvitse saalistaa ja suojella. Mikään ei ole pahempi turn off kuin mies, joka on jossain baarissa vähän väliä nyrkit pystyssä, jos joku vieras mies vilkaiseekaan minuun päin.
Vierailija kirjoitti:
Huomaa, että mies on em. kirjoituksen kirjoittanut. ...naisen lapselle. Eikö siis omalle lapselleen. Juntti.
Vierailija kirjoitti:
Juu, meilläkin minä olin se joka hommasi avioerolomakkeet. Ihan pikkuisen siihen kyllä saattoi vaikuttaa se, että joku toinenkin nainen oli nähnyt mieheni viehättävänä eikä miehestä ollut kieltäytymään, kun vierasta oli tarjolla.
tämä sama kävi meilläkin...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se komea naama, hyvät hiukset, pyykkilautavatsa ovat aika kivoja katsella. Sellainen mies on usein myös itsevarma, rohkea ja rauhallinen, paitsi sängyssä aggressiivinen.
Täydellistä isää moinen olento ei ole nähnytkään - sillä on liian kiire niiden muiden naisten kanssa, jotka hänestä viehättyvät.
Vierailija kirjoitti:
Vaatimuslistalla on kyllä lisäksi enemmän kuin kaksi toimivaa aivosolua, vaikka sinä et sitä olekaan pystynyt hahmottamaan.
Kummasti rakkaus katoaa siltä 40v insinööriltä vain pari kuukautta yt-buumissa saatujen potkujen jälkeen..
kummasti naiselle kelpaa silti satoja tuhansia maksanut ok-talo ja siitä tietysti pitää saada puolet kuten kaikesta muustakin
HEL-NYC kirjoitti:
Tai sitten naiset kyllästyvät siihen, että ovat joka tapauksessa yksin kodin ja lasten kanssa, vaikka olisi naimisissa miehen kanssa. Onhan se helpompaa erottua kun useimmat naiset saa sillä tavalla edes joskus sitä hengähdysaikaa ja mies joutuu luomaan jonkinlaisen siteen lapsiinsa.
Nyt olen kyllä harvinaisen samaa mieltä sun kans.
Täällä taas muutama katkeroitunut obeesi jonka mies on jättänyt timmin parikymppisen takia. Vai että ihan toyboyhin vaihtaisitte miehenne :D Näkis vaan... Naiset on kyllä hauskoja, kun yrittävät esittää olevansa samanlaisia kuin miehet ×)
Vierailija kirjoitti:
Täällä taas muutama katkeroitunut obeesi jonka mies on jättänyt timmin parikymppisen takia. Vai että ihan toyboyhin vaihtaisitte miehenne :D Näkis vaan... Naiset on kyllä hauskoja, kun yrittävät esittää olevansa samanlaisia kuin miehet ×)
Eli miesten rakkaus ei olekaan aitoa? :(
No, kait sitä nyt kuka tahansa normaali ihminen kyllästyy toiseen parinkymmenen vuoden suhteen jälkeen. Itselleni ei olis tullut pieneen mieleenkään että viettäisin vielä vanhuudenkin yhden ja saman miehen tai ylipäätään jonkun miehen kanssa. Kun lapset on riittävän isoja - nyt nuorinkin on onneksi jo 15-v - lopetan tämän avioliiton ja alan elää yksin. Ei vaan kiinnosta tuo mies, vaikka ihan siedettävä varmaan kaikilla kriteereillä mitattuna onkin. Minusta kyllästyminen on ihan luonnollista. Mun kaveripiirissä kaikki naiset ovat samaa mieltä ja haluaa itsenäistä elämää pelkästään omilla ehdoillaan ilman ketään toista.
Niin? Elämä on.