Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ÄLKÄÄ OTTAKO EHKÄISYKAPSELIA

18.10.2016 |

Älkääkä mitään keltrarauhashormoneja!!!! Ne helvetin menkat, kesti _kolme_kuukautta_putkeen_ seksiä ei myöskään tarvi enää ehkäistä sillä halut loppuu siihen ku saat sen 5sentin mittasen saatanan sisääsi. Ainiin ja alapää on yhtä kuiva ku beduiinin kenkä toivottavasti tykkäät liukkareista. Kiloja saat vähintään 5.

Nii ja se poisto??? Otin sen tietty pois koska se ei sopinu. Se pikku viilto ja työntö nyt ei tuntunu yhtää missää tuon menkkahelvetin jälkeen. Nyt on kylmiä ja kuumia aaltoja, mahaa nippailee, hormoonit on taas sekasin ja luulen olevani raskaana. Enkai sentään. Lääkäri sano että voit tulla raskaaksi ekojen menkkojen jälkeen. Netti sanoo että eka ovis tulee heti ku otat kapselin pois. Pitäis luottaa varmaa lääkäriin. Nyt vituttaa uuvuttaa mahaa sattuu ja ehtipä tossa kaks tippaa vertaki tulla jota tottakai entisenä aborttiasiakkaana säikähdin kiinnityvuodoksi ku ne menkat ei sen tipan jälkee alkanukkaa. Perhana.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kumi käytössä!!! Harrastettii ilman ehkäsyä parina päivänä vaa (aattelin et ennen menkkoi voidaan nauttii ilman kumii ja hormonivyöryi ilma et voin tulla raskaaksi) mut niitte parin päivän jälkee päätettii lyyä "varman päälle" ja käyttää kumia..... en tosiaa toista aborttia halua tehdä nii pidetää nyt vaa kädet ristissä että stressaan turhaan.

Vierailija
22/30 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap oli edellinen 21

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millähän perusteella ennen menkkoja et voi tulla raskaaksi? Kyllä tuon luulis sanovan maalaisjärkikin.

Vierailija
24/30 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen raskautunut kesken pillereidenkin. Jos et halua tulla raskaaksi niin älä hyvänen aika harrasta seksiä ilman kondomia!! Odota vielä kaksi viikkoa ja tee testi. Toivottavasti et suunnittele uutta aborttia vastuuttomuutesi takia :(

Nämä pilleriraskaudet tuntuvat aina sattuvan ihmisille, jotka vaikuttavat muutenkin hieman yksinkertaisilta.

Tää on muuten totta 😂😂 teho on 99 prosenttia ja silti puolet raskauksista tulee pillereitten läpi.. jännä

Vierailija
25/30 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika vähän niitä sivuvaikutuksista kyllä puhutaan lääkärillä ku tarjotaan ehkäisyä, teitkö minipillerikokeilun ennen kapselia? Siinä testataan sopivuutta.

Ohis enkä ole ap mutta yksi lääkäri tuputti kapselia minulle siitä huolimatta ettei minipillerit sopineet lainkaan. "Se on ihan eri juttu!" Sama juttu myöhemmin hormonikierukan kanssa, kauhea pakkotuputus hetki sen jälkeen kun sanoin että mihinkään hormonaaliseen en enää koske. Nyt kuparikierukka ja tyytyväinen olen. Joillekin lääkäreille noi hormonit tuntuu olevan pienimuotoinen pakkomielle, ahdisti toden teolla se manipuloinnin yritys missä hormoneista maalattiin aina pelkkää täydellistä ja ruusuista kuvaa, ja kaikki ongelmat johtui vain omasta asenteesta.

Tämä!!!!!! Niin yleistä. Tuntuu että lääkärit ei ymmärrä/halua ymmärtää että NE EI SOVI KAIKILLE. Että joskus sen lääkärinki olis vaan hyvä todeta että kondomi olisi paras vaihtoehto. Hormoniehkäisyt vaikka tehokkaita ovat, hyökyttää omaa hormonitoimintaa ja eivät ole luonnollinen ehkäisykeino. Eikä missään nimessä sovi kaikille.

Vierailija
26/30 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt minipillereitä nyt vuoden ja ihan hyvältä tuntuu ei hirveitä sivuvaikutuksia, iho tuntuu ehkä vähän rasvaisemmalta.

Olen miettinyt siirtoa kapseliin, halvempi (pitkällä ajalla) eikä unohtamisriskiä. :) kapseli ehkä vapauttaa hormonia vähän eri tavalla?

Raskaus on kyllä todellakin sulle ap ihan mahdollinen, ehkäisyteho loppuu siihen kun kapseli otetaan pois, ja tommonen vuoto kuullostaa kyllä kiinnitysvuodolta. Tee kuitenkin testi!

Vierailija
27/30 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin terveysneuvontaa 😂😂😂😂😂 Ne sano et voi joko olla et hormonitoiminta vähän sekoilee tai tasaantuu tjtn. Tai sitte voi olla että oon raskaana :DDDD kiitti avusta vittu xd

AP

Vierailija
28/30 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletettu hedelmöitys n. Viikko sitte!! Tein testin ja selvä nega :D juhlat! Ap

Vierailija
29/30 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt vielä juhli. Mikä supertesti näyttää raskauden viikon päästä?

Viikon päästä aikaisintaan uusi testi ja sitten ehkä voit luottaa negaan.

Vierailija
30/30 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millo sen voi tehä uudestaa ilman pelkoa väärästä negasta? :|||