Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset millaisille miehille ette puhu?

Vierailija
17.10.2016 |

?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaville

Vierailija
2/22 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäville tyypeille, sellaisille jotka loukkaavat naisia ja manipuloiville en myöskään epäviehättäville

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasisteille.

Vierailija
4/22 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellekkään.

Vierailija
5/22 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä puhun kaikille, kun on tarve puhua. En karttele ihmisiä näköön, kokoon, hajuun katsomatta, ujot ja sosiaaliset tervetuloa.

Tänään yksi naapuruston puskan herra köpötteli eteeni. Käteltiin ja joku merkillinen puolihali, kun hän meinas kompastua kaverin rollaattoriin. Sitten hän kysy, että haenko hänelle Valdemarin, kun eivät myyneet hänelle... eikä parille kaverillekaan, jotka siinä irvistelivät puiston penkillä. Ei, en hae. Olette ottaneet jo ihan tarpeeksenne. Vein kuitenkin pari purkkia hernaria ja pakkasaltaasta saa niitä jätskilusikoita. Olivat tyytyväisiä niihinkin.

Mitä tässä aloituksessa haettiin? :)

Vierailija
6/22 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun ihan kenelle vain jos jotakin puhumista on. Harvoin pääsen ruokakaupastakaan ulos niin, että siellä en olisi jonkun vieraan kanssa höpöttänyt. Olen myös asiakaspalvelussa töissä ja keskusteleminen kaikkien kanssa on minulle helppoa.

Vierailija
7/22 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman turvallisuuden nimissä ignooraan täysin uhkaavat ihmiset (vittuilevat, ahdistelevat, agressiiviset, sekavat jne). Niin miehet kuin naisetkin. Käsittääkseni tämä on ihan luonnollinen tapa reagoida.

Vierailija
8/22 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisille epäsosiaalisille tyypeille, jotka yrittävät selvästi kömpelöllä tavallaan iskeä. Aivan sairaan pelottavia. Just niitä tyyppejä, jotka edes pienen merkin saatuaan takertuvat ja lopulta stalkaavat ja lopulta kaappaavat sut kellariinsa rakennettuun temppeliin, joka on vuorattu sun kuvillasi. Ahdistavaa.

Vierailija
9/22 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 35-vuotiaille, läskeille, laihoille, nörteille, amiksille, mamuille (britit, jenkit ja kanadalaiset ei oo mamuja), alle 180-senttisille, sellaisille ketä ei tarjoo, haalarimiehille

Vierailija
10/22 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihanlietsontaketju.

Vierailija
11/22 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaankin liiallisen kiltteyden vuoksi suorastaan magneetti takertuville reppanoille. Olen näin muutaman itsemurhauikutuksen (jos jätät tapan itteni yy hyy) jälkeen olen oppinut vetämään rajoja ja tunnistan takertuvuuteen taipuvat melkein heti, eli jos tulee elämän pelastaja tai varaäiti -vibat, välttelen.

* miinus yksi olen, mobiili ei anna palata tekstissä

Vierailija
12/22 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisvihamielisille öykkäreille nyt ensi sijassa. Mutta en myöskään ota aktiivisesti kontaktia sellaisiin miehiin joista huokuu ulospäin kauhea naisen tarve. He innostuvat usein liikaa ja heistä tulee riippakivi helposti.

Vierailija
13/22 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisille epäsosiaalisille tyypeille, jotka yrittävät selvästi kömpelöllä tavallaan iskeä. Aivan sairaan pelottavia. Just niitä tyyppejä, jotka edes pienen merkin saatuaan takertuvat ja lopulta stalkaavat ja lopulta kaappaavat sut kellariinsa rakennettuun temppeliin, joka on vuorattu sun kuvillasi. Ahdistavaa.

Yliarvioitkohan viehätysvoimasi?

Vierailija
14/22 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin puhua ja jutella hyvin monenlaisten kanssa. Pyrin aina olemaan ystävällinen.

Mutta nyt on joku satunnainen tuttava alkanut ahdistavaksi. Olen muutamaan kertaan sanonut etten voi olla hänelle muu kuin satunnaistuttu ja voidaan vaihdella joskus kuulumisia. Mutta hän penää tapaamista joka toinen päivä ja lähettää hyvää huomenta- ja hyvää yötä -viestejä harva se päivä. En vastaa enää mitään ellei hän suoraan kysy kysymystä. Laittelee sydänviestejä. Pelottavaa vähän...säälittää.

15/22 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan kaikille esim. kysymykseen paljonko kello on ja pyrin aina olemaan ystävällinen. Siitä huolimatta on miehiä, joiden kanssa en halua puhua:

- humalaiset

- mesoavat miehet

- huonotapaisen miehen kanssa (esim. syljeksii, puree kynsiään nähteni, viheltää tarjoilijalle)

- huonohygieniaisen miehen kanssa joka haisee tai jolla on selkeästi hampaat pesemättä

- miehen kanssa joka aloittaa jollain ikivanhalla kauhukliseellä ja / mukahauskalla linerilla - tipahditko siihen taivaasta?/hei, siinähän on mun tuleva vaimoni jne. Käytkö usein täällä on vielä melkein ok, jos ei oikeasti muuta keksi. 

- miehen kanssa, joka kokee oikeudekseen koskea/kommentoida minua, esim kähmiä takapuoltani tai kommentoida rintojani. On ihan ok sanoa että olet kaunis, mutta 'sun tissit on seksikkäät' ei vaan tunnu kivalta jonkun random-tyypin suusta kuultuna.

- miehen kanssa, joka luulee että minut isketään esittelemällä black cardeja ja kertomalla mökistä Aspenissa. 

- miehen kanssa, joka tulee iholle

- miehen kanssa, joka painostaa - jos sanon ei kiitos, en tahdo juomaa, niin se tarkoittaa ei. sama juttu treffikutsun kanssa.

Vierailija
16/22 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisille, joille mulla ei ole mitään asiaa ja jota en kunnioita. Asiaa ja kunnioitusta vähentää aina se, jos ihminen vaikuttaa mun mifelestä ilkeältä, muita mollaavalta tai itseään korostavalta, jos hän syyttelee muita omista mokistaan ja epäonnestaan, jos hän puhuu muista yksilöistä tai ihmisryhmistä halveksivasti tai jos hän käyttöytyy huonosti. Jos joku alkaa retostella omalla laittomalla tai väkivaltaisella käytöksellään, sanottavani vähenee huomattavasti.

Vierailija
17/22 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalaisten, ahdistelevien ja uhkaavien miesten kanssa. Jos tulee vastaan niin kipitän vaan ohi reippaasti, en tosiaankaan jää juttusille. 

Vierailija
18/22 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijottajille, lippismiehille

Vierailija
19/22 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan usein näin on käynyt? Josko heistä valtaosa olisi vain ujoja lähestymään naista ja sekin menee ohi kun hetki jutellaan?

Vierailija
20/22 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisille, joille mulla ei ole mitään asiaa ja jota en kunnioita. Asiaa ja kunnioitusta vähentää aina se, jos ihminen vaikuttaa mun mifelestä ilkeältä, muita mollaavalta tai itseään korostavalta, jos hän syyttelee muita omista mokistaan ja epäonnestaan, jos hän puhuu muista yksilöistä tai ihmisryhmistä halveksivasti tai jos hän käyttöytyy huonosti. Jos joku alkaa retostella omalla laittomalla tai väkivaltaisella käytöksellään, sanottavani vähenee huomattavasti.

Jos tiedät ihmisestä noin paljon, niin etköhän ole hänen kanssaan jo jutellut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi