Oletko nähnyt lenkkipolullasi klovnin?
Kommentit (28)
Mitää!! Ketkä kusipäät suomessaki pelottelee ihmisii?? Onks totta et niit on jo suomeski? Nyt mua alko pelottaa🙁
En ole nähnyt. Ja jos tulisi vastaan niin ei se haittaa, en pelkää.
Jotain keppihevospellejä oli kadulla talvella.
Voi klovni säikähtää mun koiraa..joka ei kyllä ole ollenkaan vihainen, tosi kiltti, mutta näyttää ärjyltä ja osaa murista pahasti kun käskee. Oikeesti pelkää kissaa ja jänistäkin :D
Tappajaklovni olisi ikävä vastaantulija pimeällä polulla.
En välittäisi kohdata.
Jos klovnilla on käsiase, eikös silloin ole muuten oikeus puolustaa jos moinen tulee uhkaavasti kohti?
Kerran luulin niin, mutta se olikin av-mamma.
En onneksi. Aivan sairasta touhua koko pelottelu. Taas ollaan idiootteja ja leikitään asioilla, joilla ei pitäis leikkiä. Toi pukeutuminen ja pelottelu myös mahdollistaa sen, että sinne sekaan tulee myös joku sekopää joka oikeasti toteuttaa esim sen puukotuksen eikä vain pelottele.
Klovnit laittaa ihmiset juoksee vähän kovempaa :DDD totta puhuen luulen, et nää ihmisii pelottelevat klovnit jää aikalailla yksittäistapauksiks Suomeessa.
Mä asun seudulla missä asuu yhdellä suunnalla kaikki narkit ja alkkikset ja toisella opiskelijakerrostaloja. Jännityksellä odotan milloin eka klovni hyppää vastaan, ihan varmasti joku saa tän idean.
Siis en ymmärrä mikä tää klovnihysteria on? Jotkut hullut pelottelee ihmisiä klovneiksi pukeutuneina? Ihan järkyttävää. Toivottavasti ei koskaan tule vastaan, olisin kauhusta kankea.
Joku mainitsikin että voi pelle pelästyä koiraa. Sama täällä, mulla onneksi nykyään koira mukana ulkona liikkuessa, pelottavan näköinen pitbull, mutta myöskin hirvee nössykkä. Saa kissoiltakin turpaan! 😆 ja juoksisi häntä koipien välissä pakoon jos tulisi pelle pelottelemaan
Annan koko rahalla takasin. Olen suuri Kill Bill - fani. Korkokenkä fikkaan ja lakkapullo messiin. Jos alat mulle niin omalla vastuulla. Minulla on oikeus puolustautua.
Havainnot lisääntyvät ympäri Suomen...
Joillain klovneilla mukana veitsi tai pesismaila.
Vierailija kirjoitti:
Mitää!! Ketkä kusipäät suomessaki pelottelee ihmisii?? Onks totta et niit on jo suomeski? Nyt mua alko pelottaa🙁
Emojisi ei toimi pc:llä, saatana!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emojisi ei toimi pc:llä, saatana!
Ei toimi androidpadillakaan. Helevetti.
Jos tulee vastaan niin potkaisen sitä.
Nyt niillä on jo moottorisahatkin käsissä... :-/
Mä pysyn ainakin halloweeninä kotona ovet lukos D: Ja jenkeis varmaa sillon niitä vasta onki liikkeel 😶🙄 Toivottavasti tää sairaspelottelu villitys loppuisi ennen jouluu🤐😫
En vielä, mutta pelkään näkeväni ;( Ei uskalla lenkkeillä rauhallisella mielellä kun ei ole lenkkikaverina ketään. Koira olisi nyt kiva lenkkikaveri.