Nainen, oletko menettänyt neitsyytesi vasta vanhemmalla iällä
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin kolmekymppinen viehättävä nainen, hiomaton timantti.
Mikä sai ensimmäisen kerran venymään kolmellekympille?
se on varmaan joku lesbo....
Päästäkää ne peräreikäkammari pojat irti jo....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yli 30-v. enkä ole vielä harrastanut yhdyntää kenenkään kanssa. Olen ihan normaali, fiksu, urheilullinen, ihan kauniskin, mutta seksi ei kiinnosta. Olen siis aseksuaali :)
Ootko koskaan pitänyt edes kyrpää kädessä? Luulen, että jos olisin vierelläsi lihaksikkaan kehoni kanssa ja 17cm suonekas paksuhko kyrpäni olisi kädessäsi et pystyisi olla ottamatta pientä makupalaa, pientä imua pinkistä mansikastani.
No voi oksennus. Tuollainen paskapuhe vie halut seksistä tykkäävältäkin naiselta.
Olen olen ja kadun hirveesti, etten antanu aikaisemmin. Niin ihanaa se sitten oli, kun sain penistä ensimmäisen kerran 28-vuotiaana jalkojen väliin. Musta on tullut kuulemma nyt ihan kyltymätön, ainakin jos miesystävääni on uskominen. Kyllä se niin onkin. Jos olisin tämän tiennyt, niin 15-vuotiaana olisin jo ollu haarat levällään.
Vierailija kirjoitti:
Olen olen ja kadun hirveesti, etten antanu aikaisemmin. Niin ihanaa se sitten oli, kun sain penistä ensimmäisen kerran 28-vuotiaana jalkojen väliin. Musta on tullut kuulemma nyt ihan kyltymätön, ainakin jos miesystävääni on uskominen. Kyllä se niin onkin. Jos olisin tämän tiennyt, niin 15-vuotiaana olisin jo ollu haarat levällään.
Tää ois kiva jos ois jonkun naisen kirjottama :D
Mikä määritellään neitsyydeksi? Olen harrastanut seksiä ilman penetroitumista, joten.. henkinen neitsyys on mennyt, muttei fyysinen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä määritellään neitsyydeksi? Olen harrastanut seksiä ilman penetroitumista, joten.. henkinen neitsyys on mennyt, muttei fyysinen.
No laskisin sen mukaan. Eli jos vaikka lesbot nuolee toisiaa pimpeistä, niin se on seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, pervot miehet täällä vain kirjottelee muka naisina :)
aikuinen mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työttömien ja syrjäytyneiden ukkojen paikka
Vierailija kirjoitti:
aikuinen mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työttömien ja syrjäytyneiden ukkojen paikka
kaippa niitten jossain täytyy purkaa paineitaan...
Minulta lähti neitsyys vasta 27 vuotiaana
nainen-35v. kirjoitti:
High-five, mä olin saman ikäinen, tosin olen mies. ap
Kumpa vaimonikin kuuluisi tähän nykyään kunnioitettuun lajiin. Ihana nainen, mutta hupakoinut nuorena ympäri kyliä, eikä edes kerro eksistään. Toista kymmentä kuuluu olevan tuttavien mukaan. Koita siinä nyt sitten olla paras mies hänen elämässään ja makuuhuoneessa, kun en edes tiedä, ketä vastaan taistelen. En silti kadu, sillä nainen on historiastaan huolimatta upea. Rakastan.
nainen-35v. kirjoitti:
Mihin se lähti ?????
Vierailija kirjoitti:
Kumpa vaimonikin kuuluisi tähän nykyään kunnioitettuun lajiin. Ihana nainen, mutta hupakoinut nuorena ympäri kyliä, eikä edes kerro eksistään. Toista kymmentä kuuluu olevan tuttavien mukaan. Koita siinä nyt sitten olla paras mies hänen elämässään ja makuuhuoneessa, kun en edes tiedä, ketä vastaan taistelen. En silti kadu, sillä nainen on historiastaan huolimatta upea. Rakastan.
No takuulla ei ole upea vaan ihan hirveä ämmä. Jos olisi upea, olisi saanut kunnollisen miehen.
Mikä sai ensimmäisen kerran venymään kolmellekympille?