Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, tykkäättekö jos mies on ollut sängyssä yli kolmenkymmenen naisen kanssa?

Vierailija
17.10.2016 |

Jos mies kertoo ettei ole hakemalla hakenut jatkuvasti sänkyseuraa, mutta kun hän on niin komea että naiset lähestyvät jatkuvasti häntä, eikä hän kehtaa kieltäytyäkään.

Eikö tämä olisi positiivinen tieto miehestä, koska sehän todistaisi että kyseessä täytyy olla erittäin haluttu mies, jota muutkin naiset haluavat? Naisethan pitävät siitä että mies ei ole kokematon, vaan kokenut naisrintamalla, eikö vaan?

T. Mies

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni hyvä asia, kokenut mies on todennäköisemmin hyvä sängyssä.

Vierailija
22/42 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei varsinaisesti kiinnosta kyllä yhtään miehen seksikumppanien määrä, eri asia toki jos lykännyt jokaista samalla kylällä asuvaa emäntää ja kaikki tietäisi, niin olisihan se vähän kiusallista.

Itse en edes tiedä omaa lukuani, varmaan jotain 20-25. Miksi ihmiset pitää näistä kirjaa? Miksi tätä pitää kysyä toiselta?

N27

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se kymmenen kertaa vähemmän seksikumppaneita kuulostaa paljon paremmalta. Mitä vähempi, sen parempi. Luulen itseasiassa, että 30 seksikumppania olisi niin suuri turn off, etten jatkaisi tapailua vaikka miehestä muuten pitäisinkin. Olisimme mitä luultavimmin arvoiltamme liian erilaisia.

Vierailija
24/42 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en pidä 30+ seksikumppania hyvänä asiana. Haluan olla erityinen, en nro 31. Saattaisin myös pelätä, etten riitä puolisolleni, kun hänellä on noin paljon kokemusta johon verrata. Olen myös mustasukkainen luonne, enkä halua ajatella puolisoni entisiä suhteita. En edes tiedä kuinka monen kanssa hän on ollut ennen minua, enkä haluakaan tietää.

N28

Vierailija
25/42 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi yäk!! En todellakaan tykkäisi tollasesta miehestä. Saisi pelätä, että mitä tauteja tosta saa ja en haluaisi olla kenenkään naintilistalla nro 31. 

Vierailija
26/42 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampi partneri takana on hyvä juttu, ei tarvitsisi itse kaikkea opettaa, mutta eka kappale ei sovi siihen alkuunkaan. Tuolla asenteella ei naisia saa.

Vierailija
27/42 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveitä ukkoja nämä joilla älytön määrä partnereita. En koskis pitkällä tikullakaan, parampaakin tarjolla.

Vierailija
28/42 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulokset ratkaisee, ei peliminuutit. Eli tykkääminen riippuu täysin siitä, ovatko nämä aiemmat kokemukset kasvattaneet taitoa hommissa ja ymmärrystä naisen nautinnosta. Voihan olla, että kyseessä onkin mies, joka kuvittelee naisten laukeavan pelkästään siitä ilosta, että pääsevät hänen petikumppanikseen. Myös se saattaisi herättää epäilyksiä, jos miehellä olisi pelkästään yhden kerran juttuja noin iso liuta..?

Ei tuollainen kumppanimäärä minusta muuten ole mitenkään haitaksi. Ehkäisyasennne ratkaisee kyllä erittäin paljon. Tämä pätee kyllä täysin kokemattomaankin mieheen, mutta kyllä homma menisi jäihin sillä sekunnilla erityisesti silloin, jos tällainen värikkäämmän panohistorian omaava kaveri alkaisi vinkumaan kortsun käytön hankaluudesta.

Vierailija
29/42 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on ihan sama monta naista on ollut, jos on mulle sitten se ainoa ja pystyn häneen luottamaan. Ja kyllä, mielummin näin kuin kokematon sillä varmasti osaa jo vähän käsitellä naista sängyssä. 

t. n33

Eräs rockmuusikko oli saanut heikon arvostelun seksistään ja kokemusta oli ilmeisesti muutamasta tuhannesta naikkosesta.

Vierailija
30/42 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se ainakaan haittaa. Tosin aito "panomies" ei yleensä tuo naisvalloituksiaan esille millään muotoa vaikka kumppaneita olisi kymmeniä tai yli sata. Tunnen tällaisia miehiä kyllä. Kumppanien määrä ei haittaa millään muotoa - päinvastoin, mutta kannattaa miettiä tosi tarkkaan miten sen tuo esille.

Vierailija
31/42 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemattomampi on parempi. Jos hänellä on ennakkoluuloton asenne, seksistä tulee mahtavaa.

Vierailija
32/42 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies kertoo ettei ole hakemalla hakenut jatkuvasti sänkyseuraa, mutta kun hän on niin komea että naiset lähestyvät jatkuvasti häntä, eikä hän kehtaa kieltäytyäkään.

Eikö tämä olisi positiivinen tieto miehestä, koska sehän todistaisi että kyseessä täytyy olla erittäin haluttu mies, jota muutkin naiset haluavat? Naisethan pitävät siitä että mies ei ole kokematon, vaan kokenut naisrintamalla, eikö vaan?

T. Mies

Miksi suomimiehet on niin helppoja? Maailmallakin nauretaan, että suomimiehelle ei tarvitse edes silmää vinkata, kun sen saa heti mukaan. Vaikka siellä nurkan takana odottaisikin bodattu karju, joka ryöstää suomimiehen, niin ei kun sama uusiksi seuraavalla reissulla.

Vierailija
33/42 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolkyt oo mitään. Mullakin ollu sen abaut 50-naista, vaikka olenkin ruma mies.

Vierailija
34/42 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Mies

Turn off moinen tieto. En käsitä miksi mies haluaisi pilata mahiksensa kertomalla tuollaisen asian mulle. Ei ole mikään mielenkiintoa lisäävä meriitti tuo jos ei osaa sanoa ei.

Mun kriteerit miehelle on ihan erilaisia kuin nuo luettelemasi. Oletat hieman liikaa.

Vierailija
35/42 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi en todellakaan. Oksettaa lähinnä.

t. nainen24v

Vierailija
36/42 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 ei sinällään ole vielä minulle liikaa, mutta kai riippuu myös miehen iästä eli koska on seksuaalinen elämä alkanut. Numeroa enemmän kiinnostaa juurikin onko miehellä ollut yhtään pidempiä suhteita vai metsästääkö vaan baarissa. Ja yleisesti mikä on asenne naisia kohtaan ja miksi on "noinkin paljon kerännyt".

Itse uskon ainakin vakaasti, että miehet joilla on ollut hirveästi lyhyitä suhteita ovat usein huonompia sängyssä kuin ne joilla on ollut muutamia pidempiä. Ei niitä kikka kolmosia yleensä siinä yhtenä humalaisena tuntina keskellä yötä opita ventovieraan kanssa. Mutta toisaalta jos on ollut vain yksi pitkä suhde alla, niin myös silloin voi olla vähän ikävää "kaavoihin kangistumista" havaittavissa, ja ehkä vähän turn off, jos huomaa selkeästi jtn juttuja, mistä näkee, että se exä on juuri tuosta tykännyt ja nyt luulee, että se on joku yleisesti hyvä kikka..

Vierailija
37/42 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään sitä kun on tullut ikää ja viisautta ja tietty laiskuutta ei seurustele enää kuin yhden naisen kanssa kerrallaan, voitko kuvitella? joku 5 v sitten oli vielä vähintään 2 naista maksimissaan 4 viikossa, siis samat naiset. tosin saatoin irroitella hieman vieraankin kanssa jos oikein innostuin kännipäissäni. mutta se olikin aika taiteilua samassa kaupungissa. tosin säätelin hyvin yh naisten kanssa ja sit vapaampien lapsettomien kanssa. kaikki oli tyytyväisiä. ja kyllä laskin paljaalla aina. tosin joskus myös ns yläkertaan jos tiedät mitä tarkoitan. ikäharukka oli oman ikäisestä -12v nuorempaan. ja kyllä täytyy todeta että keisarinleikkausella lapsensa tehnyt on tosiaan kuin vertaisi mersua mosseen ja nyt puhutaan imusarjasta ja pakoputkesta.

tosin mikään ei voita ei synnyttänyttä tietyillä osa alueilla. alasynnytyksen tehneen naisten kanssa ... noo  juostaanhan suon yli kun ei haluta kastua. tosin kukaan ei tiedä kumppanieni lukumäärää en enää itsekkään mutta se ei ole pointti vaan  kuten taksijonossakin on tärkeää että taksin saa ja sillä pääsee.

avioliitossa ollessani suhteiden määrä väheni olennaisesti mutta aina vaimon mökötys,huuto,mykkäkoulu sessioiden jälkeen jouduin tukeutumaan lähteeseen mikä ei kuivu, kuten ymmärrät.

kostona kun oli aina hänellä että et saa, no en häneltä mutta etsivä löytää aavikolla lähteen ettei kuole janoon. suhteessa uskollisuus on mahdollisuuksien puutetta joku sanoo.

kysy kirvesmieheltä kuinka kauan jaksaa höylätä samaa parrua? onko oksaton puu mukavampaa höylätä?

vaihtelu on ehkä seurausta pitkään parisuhteeseen. itse olen jo kaiken nähnyt ja kokenut joten en hae enää kokemuksia, minä jaan niitä

Vierailija
38/42 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, mutta lukumäärän kertominen kertoo huonosta mausta ja huonosta itsetunnosta.

Vierailija
39/42 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli kymmenen kumppania alle 30-vuotiaalla miehellä on ainakin itselleni turn-off. Nelikymppisellä yli 15 kumppania on myös turn-off.

T. Kolmen miehen kanssa elämänsä aikana intiimiä läheisyyttä kokenut 35+ nainen

Vierailija
40/42 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kelpaisi. Minun silmissäni kolmenkymmenen irtopanon mies ilman pidempiä suhteita vaikuttaisi paitsi sitoutumiskyvyttömältä tai -haluttomalta, myös tietyllä tapaa arvostelukyvyttömältä tai -haluttomalta (kaikki käy).