Tulen erittäin hyvin toimeen naisten kanssa. Miesten kanssa en.
En tiedä mistä johtuu mutta näin se vaan on ja tulee olemaan. Viihdyn naisten seurassa. Miesten seuran koen lähtökohtaisestikin vaikeaksi ja epämukavaksi. Olisi kiva jos voisin esimerkiksi tehdä unelmatyötäni vain naisten seurassa. En oikeastaan kaipaa elämääni miehiä enempää kuin sukulaiseni.
Kommentit (25)
Just tollasten mies/naisvihaajien takia minuakin tullaan syyttämään jostain käytöksestä x sen takia koska mulla on pillu. Miksi teette mulle näin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja jatkaa: Olen myös pannut merkille, että mies onnistuu pilaamaan suhteeni naisiin helpostikin. Joskus esimerkiksi naisporukkaan tulee mies, niin se onnistuu pilaamaan mun hyvän fiiliksen ja suhteen naisiin. Näin sekä vapaa-ajalla että arjessa. Sekä pidemmissä suhteissa että lyhyissä tapaamisissa. Esimerkiksi riidat syntyvät vasta kun mies on tullut paikalle, oli se kuka hyvänsä.
Jotain esimerkkiä kenties?
Aloittaja:No oikeastaan kaikenlaisissa tilanteissa. Vaikka illanvietossa naisporukalla ja paikalle tulee mies, vaikka jonkun poikakaveri tai tuntematon. Tai opiskelumaailmassa ryhmissä on hauskaa siihen asti kun on paikalla vain naisia, mutta usein jos mies tulee porukkaan se pilaa dynamiikan ja huonontaa kommunikaatiota. Voi synkata todella hyvin naisten kanssa, ja sitten joku mies ihan vain läsnöolollaan puhumattakaan pidemmästä olemisesta paikalla aiheuttaa erilaisia konflikteja, usein laukaisee niitä, ja ruokkii niitä. Myös työmaailmassa, jos vaikkapa pomo/työkaveri onkin miespuolinen ja meitä naisia sitten jonkinlainen porukka tai vaikkapa vain pari niin miehen tullessa paikalla kommunikaatio vaikeutuu ja mies ikään kuin pilaa sekä toiminnan että ylipäätään olemisen.
Tuohan ei johdu siitä, että naiset on jotenkin parempaa seuraa, vaan sukupuolten eroista. Myös yksi nainen pilaa miesten välisen interaktion aika täysin, mutta se ei varsinaisesti ole sen naisen vika, vaan automaattinen asia, joka tapahtuu sukupuolisen jännitteen ilmestymisestä tilanteeseen.
Mielenkiintoista, että saan alapeukkuja kun en vihaa kumpaakaan sukupuolta. Paskat tyypit on paskoja tyyppejä. Niitä on miehissä ja naisissa molemmissa. t: 20
Vierailija kirjoitti:
Minulla on toisin päin. En viihdy naisten seurassa. Naiset ovat kieroja, epäluotettavia, kaksinaamaisia, oman edun tavoittelijoita. En luota yhtään. Miehet ovat suorempia. Heidän kanssaan voi olla rennosti. Ei tarvitse pelätä, että tulee hetken päästä puukkoa selkään. Asiat sanotaan suoraan naamakkain, ei kyräillä selän takana.
Nainen myös
Samanlainen kokemus myös itselläni.
Mulla vähän samanlaisia kokemuksia.
Mun maailmassani naiset on luotettavampia ja ystävällisempiä, miehet puolestaan kylmiä, vaikeasti lähestyttäviä (kun lähestyn vaikka kysyäkseni jotain, ovat tylyjä ja vaikean oloisia) ja vaikeasti lähestyviä. Poikkeus ovat vanhusmiehet, he ovat vähän ystävällisempiä.
En ole koskaan ollut osallisena keskustelussa, joka olisi sujunut hyvin ja siinä olisi ollut mies mukana, mutta olen nähnyt muita naisia keskusteluissa, joissa on mies mukana ollut "naisia naurattamassa". Vaikka keskustelijat on olleet vain kavereita tai ei välttämättä sitäkään, niin huomaa että miehet helpommin keskustelee edes jollakin tasolla viehättävien naisten kanssa, sillä koskaan ei kukaan mies yritä "naurattaa" minua.
Taustatietona kerrottakoon että olen ruma. Luulen sen hämmentävän miehiä, kun taas naisille rumuudellani ei ole samalla tavalla merkitystä, pitävät minua enemmän "ihmisenä", heille ei ole yhtä tärkeää luokitella minua sukupuoleni mukaan, jotta olisin "ihminen", kun taas miehille epänainen ei ole edes "ihminen", siis joko olet mies (tai ehkä mahdollisesti tosi miehekäs nainen) eli kanssaihminen tai nainen eli sitä kaunista vastakkaista sukupuolta. Jos et olet selkeästi kumpaakaan, niin hittoakos sulla tekee. Ketjussa yksi toinen nainen kertoi kokevansa naiset esim. kieroiksi. Kiinnostaa, onko tämä nainen itse sitten nätti, kun näkee koko sukupuolen ihan eri silmin kuin minä. Voisin kuvitella että hänen kokemuksensa ovat erilaiset, koska muut naiset pitävät uhkana, eli pitäisin todennäkäisenä, että kyseessä on nätti nainen...?