Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työssäkäyvä ihminen, mikä on tekosyysi sille ettet omista omakotitaloa?

Vierailija
17.10.2016 |

Terveisin muikkeli92

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väiti kirjoitti:

No vittu.. Pankki tän rohjon omistaa vielä 20 vuotta.

Eikä omista. Pankilla ei ole mitään sanomista sinun ja talosi väliseen omistussuhteeseen niin kauan, kuin hoidat osuutesi lainasopimuksesta sen sisällön mukaisesti.

42/73 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väiti kirjoitti:

Tarkoittaako tuo 92 syntymävuotta vai ikää???

Jos se on -92 syntynyt, niin sää et omista kyllä paskankaan mitään..

Miksi pidät syntymävuotta -92 esteenä talon omistamiselle? 

Terveisin muikkeli92

On eriasia olla hitoksiin velkaa ja omistaa jotain...

Omistatko sä jotain muutakin kun tuulen huuhtoman persuksen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/73 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väiti kirjoitti:

No vittu.. Pankki tän rohjon omistaa vielä 20 vuotta.

Eikä omista. Pankilla ei ole mitään sanomista sinun ja talosi väliseen omistussuhteeseen niin kauan, kuin hoidat osuutesi lainasopimuksesta sen sisällön mukaisesti.

Hah hah hah... Mulla on 60 000 velkaa. Ei taloa. Teen mää mitä vaan elämässä niin mun täytyy kertoo siitä pankille joka omistaa minutkin niin kauan kun mulla on tää velkatalo..

Vierailija
44/73 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän provon aloittajalle ei voi vastata "oikein". Kunhan haluaa riidellä.

45/73 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut joo, omistan ja omistan. Ja kaiken lisäksi tän talon arvo ei ole edes se, mitä olen velkaa.. Verottaja ainakaan ei onneksi ole sitä mieltä että tän arvo ois se, mitä tulen maksamaan. Ja korkojen kanssa, on kyllä arvotalo..

Vierailija
46/73 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska laitan ne rahat mieluummin omaan hevoseen.

Vierailija
47/73 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä osassa Helsinkiä jossa asun, ei ole omakotitaloja. Asuntomme hinnalla saisi hieman etäämmältä kyllä monisataaneliöisen uuden kivitalon, mutta satavuotias huvilamme meren rannalla lounaisrannikolla riittää. En halua että koko elämä menee pihahommissa.

Hehhee, satavuotias huvila... Venevajaanneko tarkoitat XD

Ja mitä horiset kivitalosta? XD

Terveisin muikkeli92

Ymmärrän että tämä tulee sinulle yllätyksenä etkä ole itse koskaan sellaisessa käynyt, mutta etenkin saaristosta löytyy paljonkin yli satavuotiaita, osaavissa käsissä hyväkuntoisina säilyneitä taloja. Minä muuten omistin sinun iässäsi (jos olet 92 syntynyt) asunnon Töölöstä, mites itse?

Vierailija
48/73 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavuudenhalu, omakotitaloon ei enää ikinä. Omistan kuitenkin 118m2, 4h+k+s kerrostalohuoneiston, eikä tarvitse tehdä lumitöitä enää ikinä.

Vierailija
49/73 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaihe on jo käyty läpi. Ostettiin, remontoitiin, myytiin ja voitoilla ostettiin nykyinen kerrostaloasunto.

Vierailija
50/73 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä omistanut omakotitalon. Asun kuitenkin mieluimmin kerrostalossa keskustassa, joten myin talon jokunen vuosi sitten. Ei kaikki halua asua omakotitalossa. Kesämökki voisi olla mukava kyllä, mutta ei enää omakoti asumista koko aikaa minulle kiitos.

Vierailija
51/73 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaakohan ap. nyt ihan sisäistää mitä tekosyy tarkoittaa? Kysymys on nimittäin sen verran hölmö, että pistää epäilemään.

Vierailija
52/73 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muikkeli taitaa olla landepaukku. Niiden mielestä hienointa maailmassa on omistaa omakotitalo.

Vierailija
53/73 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua omakotitaloon. Varallisuutta lähes 500 000 e.

SinkkuN 41

Vierailija
54/73 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laiska

Vierailija
55/73 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kaupunginosassa, jossa asun, ei ole omakotitsloja. Haluan asua kotiseudullani ja lapsen koulu ja kaverit kävelymatkan päässä. 80 neliön kerrostalokolmion ostin ja se maksaa täällä n 400 000 euroa. Saisihan sillä muutaman omakotitalon, mutten halua muuttaa kuuseen.

Vierailija
56/73 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu!!!! kirjoitti:

Sen lisäksi olen sen verran harhainen ja pelokas, että en uskaltaisi asua omakotitalossa, sillä aina kun olisin vaikka alakerrassa ja yläkerrasta kuuluisi jotain ääntä, niin olisin varma, että siellä on vähintään kummitus tai murhaaja.

Totta muuten nyt kun sanoit.. minäkin pelkäisin sekä rivi- että omakotitalossa, että joku murtautuu sisään.

Vierailija
57/73 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Kampissa ei ole näkynyt omakotitaloja.

Vierailija
58/73 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi kyllä ymmärtää miksi työssäkäyvä aikuinen ryssii asiansa niin, ettei omista omakotitaloa.

Terveisin muikkeli92

Kaikki eivät halua asua omakotitalossa. Mieluummin makselen lomakotiani Rivieralla kuin lapioin lunta ok-talon ajotieltä.

Joten tulee olo että olet kasvanut tynnyrissä etkä ymmärrä ettei ole yhtä oikeaa tapaa elää.

Vierailija
59/73 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutan paljon ja usein työni vuoksi. Tällä hetkellä olisin ostanut 14 omakotitaloa, jos ostaisin aina oman enkä olisi vuokralla.

Vierailija
60/73 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tää okt elämä sovi kaikille.

Meille talonrakennusajat oli harrastus, yhteistä laatuaikaa ja unelman toteuttamista:) Mutta ymmärrän hyvin että kaikki ei tätä halua tai saa syystä tai toisesta. Kaikki ei nauti isosta tontista, omista mustikoista, haravoimisesta tai oman uima-altaan reunalla löhöilystä.

Toiset tykkää siitä että on naapurit seinän takana "turvana", pääsee nopeasti (?) palveluiden ääreen (meillä matkaa 800m) ja kiertelemään stadiin. Meillä aikaa menee kuitenkin 22 minuuttia kotipihalta vaikka Kampin parkkiin. Ex 3-polven stadilaisena en sitä kaipaa enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi