Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä isokokoinen nainen, oletko koskaan huolissasi

Vierailija
17.10.2016 |

että siirrät isokokoisuuden tyttärellesi?

Olen todella isokokoinen ja mietityttää, mitä jos lapsestani tulee samankokoinen. Olisin itse halunnut olla sellainen keijukaismainen pienenä!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen todella isokokoinen, mutta äitini taas ei. Joten älä turhaan huolehdi etukäteen, koskaan ei voi tietää.

Vierailija
2/6 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän olen huolissani siitä, että siirrän huonon itsetuntoni ja ongelmallisen ruokasuhteeni jälkikasvulle. Haluan lapsia, mutta vasta sitten kun oma korvienväli on kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saadaan poikaystävän kanssa pitkiä lapsia tulevaisuudessa<3

180&195

Vierailija
4/6 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin toivon lapseni olevan onnellinen, eikä onnellisuus ole kiinni ulkoisista asioista. Itse olen isokokoinen, mutta onnellinen. Minulla on hyvä ammatti ja mies, ihanat lapset, kaunis koti ym. Minun elämässäni ei ole mitään sellaista, mitä en haluaisi lapselleni. Kaikki isovanhempani ovat olleet pyöreitä ja eläneet yli 90-vuotiaiksi. Tärkein asia minkä voit opettaa lapsellesi on se, että kehosi kuuluu sinulle ja sinulla on oikeus olla juuri sellainen kuin olet. Rakasta itseäsi sellaisena kuin olet ja etsi sellainen kumppani, joka rakastaa sinua sellaisena kuin olet.

Vierailija
5/6 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan pituus ja ruumiinrakenne vahvasti periytyvä ominaisuus. Miksi siitä huolissaan pitäisi olla?

Ainahan lapset haluavat jotain, jota eivät ole. Kiharatukkaiset haluavat suoran tukan ja toisinpäin. Jäisi lapset tekemättä, jos tuollaisia pohtisi. 

Epäaikuismainen näkökulma. Luulisi jo olevan perspektiiviä lapsuuden epärealistisille haaveille tuossa vaiheessa. 

Vierailija
6/6 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako isokokoinen tässä pituutta? Olen pitkä ja tyttäreni vielä pidempi mutta en ole kokenut pituuttani koskaan ongelmana. Tytär on jo aikuinen opiskelija, avoliitossa itseään pidemmän miehen kanssa. Pitäisikö varoittaa heitä lisääntymästä?