Naiset miltä BBC oikein tuntuu?
Niin monet ovat sen perään niin se täytyy tuntua aivan taivaalliselta.
Kommentit (17)
British Broadcasting Company siis?
Mun pimppi on värisokea, yhtä hyvältä se musta kuin valkoinen tuntuu, kunhan on iso.
N38
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä uutiskanava. Suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Jos asia Sinua niin kiinnostaa (kun asiasta joka päivä täällä kohkaat), kehotan etsimään oman. Niitä miehiä saa varmasti myös rahalla, jos et ilmaiseksi saa.
Mutta minulla ei ole naisen sukupuolielimiä niin en voi tietää sitä tunnetta.
Ap
Sen kysymyksen puuttumista minäkin jäin ihmettelemään siitä tämän päivän lumppujutusta.
bii bii cii
Cii en en
Ei bii cii
Tzepöördi
Mitä muita nyky Suomalaisia sanoja "toimittajajilla" on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos asia Sinua niin kiinnostaa (kun asiasta joka päivä täällä kohkaat), kehotan etsimään oman. Niitä miehiä saa varmasti myös rahalla, jos et ilmaiseksi saa.
Ap
Ehkä kyseinen kommentoija ottaa vain anaaliin.
Ajatuksena jo niin kuvottavalta että ei kiitos
Varmaan se tuntuu isolta.
Itsellä on kokemus ihan suomalaisesta "halko" mallista ja kyllä, penis voi olla liian iso, jos seksi sattuu.
Vierailija kirjoitti:
British Broadcasting Corporation.
Mielenkiintoista miten joillakin miehillä on obsessio tietää miltä mikäkin penis naisesta tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Onhan sinulla peppu, hyvä herra
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Onhan sinulla peppu, hyvä herra
Mutta en halua peppuuni mitään siksi kysyn naisilta. Varmasti ymmärrät.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista miten joillakin miehillä on obsessio tietää miltä mikäkin penis naisesta tuntuu.
Jos saisit viikon olla miehen kehossa tottakai kokeilisit miltä seksi miehestä tuntuu, vai täyttäisitkö mieluummin veroilmoituksen.