Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä tuntuu imeä lähes tuntemattoman miehen penistä?

Vierailija
17.10.2016 |

Onko silloin hieman alistettu olo?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enhän minä siitä tykkää mutta näin minut on kasvatettu.

Vierailija
2/22 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sillä joka imettää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ok

Vierailija
4/22 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun imetän minulla on alistettu olo, sillä joudun tavallaan naisen hyväksikäytön uhriksi!

Vierailija
5/22 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehestä. Jos kyseessä on kivalta vaikuttava, seksikäs mies, se on kiihottavaa. Jos ei, se ei ole kivaa ja silloin en tee sitä. Ei ole alistettu olo, ellen sitten halua sellaista oloa tarkoituksella. :)

N22

Vierailija
6/22 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä siinä olisi alistettu olo? Minä ainakin hyökkäsin suullani heti ensimmäisen säkyyn kellistämäni naisen alapään kimppuun, koska se näytti niin hyvältä, enkä kyllä tuntenut itseäni lainkaan alistetuksi. Jossain vaiheessa osat kääntyivät toisinpäin. Oli kyllä aika typerää, koska suojaamatonta suuseksiä ei kannattaisi harrastaa kuin vasta vakavassa parisuhteessa tautivaaran takia, enkä sitä ole jatkossa harrastanutkaan. Harmi sinäänsä, koska nautin siitä.

Vierailija
7/22 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun imetän minulla on alistettu olo, sillä joudun tavallaan naisen hyväksikäytön uhriksi!

Totta. Nainen ikäänkuin riistää miehuudesta mehut, eli nainen saa, ja mies menettää!

Vierailija
8/22 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko silloin hieman alistettu olo?

Kokeilemalla se sullekin selviää. Selvästi kiinnostaa ;)

Vierailija
9/22 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä täytyy kommentoida että puistattaa ajatus tuntemattomasta naisesta penikseni kimpussa. Se tuntuisi melkein raiskaukselta.

Vierailija
10/22 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään lempipuuhaani mutta koska tienaan satoja euroja/suihinotto niin ei nyt kovin paha juttu :)

Vierailija
11/22 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penis on penis -vaikka voissa paistaisi...

Vierailija
12/22 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään lempipuuhaani mutta koska tienaan satoja euroja/suihinotto niin ei nyt kovin paha juttu :)

Ei vaan hutsujuttu...

Vierailija
13/22 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein usko. Hyviä suihinottoja saa nuorilta ja kauniilta ulkomaalaisilta rakkauden ammattilaisilta 40-60 eurolla. Saa jopa paljaalla, mutta itse en uskaltaisi moista riskiä ottaa.

Vierailija
14/22 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein usko. Hyviä suihinottoja saa nuorilta ja kauniilta ulkomaalaisilta rakkauden ammattilaisilta 40-60 eurolla. Saa jopa paljaalla, mutta itse en uskaltaisi moista riskiä ottaa.

Miksi myydä halvalla jos ei ole pakko? Itäeurooppalaiset seksityöläiset eivät voi pyytää kovin korkeita hintoja, valitettavista syistä.

Vierailija
15/22 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä täytyy kommentoida että puistattaa ajatus tuntemattomasta naisesta penikseni kimpussa. Se tuntuisi melkein raiskaukselta.

Sama täällä, en kyllä ventovieraan antaisi penikseeni koskea.

Vierailija
16/22 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi myydä halvalla jos ei ole pakko? Itäeurooppalaiset seksityöläiset eivät voi pyytää kovin korkeita hintoja, valitettavista syistä.

Aha. Sun asiakkaat on siis niitä 65 vuotiaita elämäm koulun käyneitä jotka ei osaa edes ostaa suuhoitoa englanniksi? Niiltähän voi pyytää satoja euroja...

Vierailija
17/22 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemattomille en ehdota, että ottaisitko suihin, tai vihjaile sitä haluavani. Silti aina sillöin tällöin joku yhden yön tuttavuus ottaa minut oma-aloitteisesti suuhunsa. Kyllä minulle on tullut fiilis, että ei se siitä suuhun ottajasta ainakaan pahalta ole tuntunut. Ja itselleni ei ole tullut hyväksitäytetty tai hyväksikäyttäjä olo tms. kun se tuntematon on halunnut ottaa suihin ihan loppuun saakka.

Vierailija
18/22 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta se tuntuu aina hyvältä kun nainen imee mun penistä. Eikä väliä onko tuttu tai tuntematon

19/22 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on melkein tuntematon? Ensitreffeiltä sänkyyn? Kiihottavalta se tuntui. Ei tuntunut alistetulta, vaan aika onnekkaalta ja ihanalta olla niin komean miehen kanssa sängyssä.

Vierailija
20/22 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä, en kyllä ventovieraan antaisi penikseeni koskea.

Miten se ventovieraus vaikuttaa yhtään mihinkään? Suomalaiseiila on ylipäätään erittäin hyvä hygienia, jos siis ajattelette, että olisi jotenkin likainen yksilö. Ekana puhuu selvästi mies, joka provosoi naisia, koska ei ole saanut imetyttää kyrpäänsä jo ties kymmeneen vuoteen.