Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Virtuaalinen asuntonäyttö

17.10.2016 |

Hei, vietän paljon aikaani lasten kanssa kotona ja tulen usein päivisin katselleeksi uusia asuntoja perheelleni. Olen hiljattain törmännyt virtuaalisiin asuntonäyttöihin, missä asuntoihin on tutustuttavissa 3D-mallin avulla. Nyt lisäyksenä on ilmeisesti tullut myös virtuaalilasiominaisuus. Onko teillä kokemuksia tästä? Mielestäni malli antaa hyvän kuvan uusista asunnoista kun siellä pääsee kävelemään kuin olisi itse paikalla niin ei tarvitse jokaiseen kohteeseen ajaa paikan päälle.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lopputulos näyttää tältä, niin aika hyvin se palvelee tarkoitustaan:

Vierailija
2/5 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin tilaa pikkujoulukäyttöön ja törmäsin tähän: https://www.unrealer.com/en/listings/villa_grande

Todella mukava lisä, näkee heti mitä talo pitää sisällään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksistanne. Tarkoitan tuota alempaa mallia. Oikotiellä olen törmännyt muutamiin taloihin mitä pystyy katselemaan samalla tavalla. Näyttäisi olevan joku Unrealer joka ilmeisesti kuvaa tällä tavalla.  Täältä löytyikin lisää esimerkkejä http://www.unrealer.com/services/3d  Ehkä vähän hankala aluksi käyttää mutta tottuu nopeasti kun tutustuu.

Vierailija
4/5 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas hienoja! :) Näköjään jo kauan ollut tarjolla mutta on täysin mennyt itseltä ohitse. Toivottavasti yleistyy niin pääsee paremmin tutustumaan. Haluaisin ainakin tutustua uuteen asuntoo näin, näytössä käynnin jälkeen harvoin muistaa taloa enää sellaisena kun se oli. Toimii hyvin muistutuksena ja saa katsoa ajan kanssa.

Vierailija
5/5 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein toimivilta näyttävät ja on varmasti hyvänä lisänä asunnon hankintavaiheessa.

Saisi olla kuitenkin todella hieno asunto ja todella edullisesti, että ostaisin sen noidenkaan kuvien perusteella. Asunnon kunnosta sanoo paljon myös esim hajut ja äänet. Lattiahan voi olla vaikka maalattua pahvia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme