Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paranoidinen skitsofrenia ja voit puukottaa äitiäsi 84 kertaa ilman rangaistusta

Vierailija
17.10.2016 |

Isäänsäkin iski yli 20 kertaa. Minusta tuo tekijä pitäisi lukita kaltereiden taakse vähintään 25 vuodeksi.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakin kiinnostaa mistä palstamammat tietävät Niuvan oloista.

Onhan niistä tasaisin väliajoin sanomalehdissäkin artikkeleita. Jotkut palstamammat lukevat siis muitakin medioita kuin vauva-av:ta. Ei tietenkään kaikki, monia kun ei kiinnosta.

Vierailija
62/68 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on skitsofrenia ja kaksisuuntainen mielialahäiriö ja muita mielisairauksia. Tietämystä näistä siis on, liikaa. Silti olen sitä mieltä että itselleen ja muille vaarallinen potilas ansaitaisi vaan suorana eutanasian.

Itse olen skitsopäissäni pahoinpidellyt mm. lapsiani ja kumppaniani niin että lapset ravaavat vieläkin psykiatreilla eikä elämä ole kunnossa, toinen yrittänyt itsemurhaa jo monia kertoja. Pidin heistä väkisin kiinni, löin murtumille, syljin päin jne. Koska kuulin harhoja että heissä on ns. Paha henki. Pahempaakin tein, mutta sitä en viitsi tänne kirjoittaa.

Sen vaan haluan sanoa, ettei mielisairaan oikeudet, (niin kaunis ajatus kuin onkin) pitäisi ikinä mennä uhrin oikeuksien edelle ja emme me sairaat itsekään nauti tästä helvetistä, että satutetaan läheisiämme.

Itse en pysty ikinä hyväksymään sitä mitä lapsille ja puolisolleni tein. Ja teot toistuivat myös hoitojen jälkeen. Eli eutanasia olisi minun tapauksessa ollut paljon armollisempi vaihtoehto KAIKKIEN kannalta. Olen keskustellut asioista myös muiden skitsofrenikoiden kanssa ja moni ollut samaa mieltä, mm. Eräs mies joka vuosia raiskasi alle kouluikäistä tytärtään .

Kenelle se oikeasti on eduksi, että "ihmisoikeudet toteutuu" kun satojen muiden, viattomien ihmisten elämä samalla menee pilalle?

Tämän sanon, kokemuksen syvällä rintaäänellä.

Mihin sinä eutanasiaa tarvitset, oletko halvaantunut? Ihmisillä ei taida olla oikein käsitystä, mitä eutanasia tarkoittaa. Se on kuolinavun antamista sellaiselle, joka ei pysty edes avustettuun itsemurhaan fyysisten rajoitteiden vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta jokainen paranoidi skitsofreenikko kuuluisi loppuiäkseen hoitoon.

Tuttavani on sellainen ja hän on oikeasti erittäin pelottava harhoissaan.

Ikävää, että tuttavasi lääkitys ei tehoa, mutta miksi meidän muiden pitäisi siksi olla hoidossa, että sinä tiedät yhden jolla harhat ei pysy poissa? Minä olen loppuelämäni lääkityksellä, eikä mistään ole takeita, mutta olen sillä lääkityksellä ollut nyt kohta 5 vuotta "normaali". Ei paranoiaa koko aikana ja ne satunnaiset äänet terapian ansiosta osaan tunnistaa oman pääni tuotokseksi jos olen yksinäni eikä kukaan ole voinut sanoa mitään. Mielestäni on parempi, että olen töissä ja harrastan ja elän elämääni, enkä makaa laitoksessa vailla muuta tekemistä kuin masentua vetonmaksajien rahoilla.

Vierailija
64/68 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on skitsofrenia ja kaksisuuntainen mielialahäiriö ja muita mielisairauksia. Tietämystä näistä siis on, liikaa. Silti olen sitä mieltä että itselleen ja muille vaarallinen potilas ansaitaisi vaan suorana eutanasian.

Itse olen skitsopäissäni pahoinpidellyt mm. lapsiani ja kumppaniani niin että lapset ravaavat vieläkin psykiatreilla eikä elämä ole kunnossa, toinen yrittänyt itsemurhaa jo monia kertoja. Pidin heistä väkisin kiinni, löin murtumille, syljin päin jne. Koska kuulin harhoja että heissä on ns. Paha henki. Pahempaakin tein, mutta sitä en viitsi tänne kirjoittaa.

Sen vaan haluan sanoa, ettei mielisairaan oikeudet, (niin kaunis ajatus kuin onkin) pitäisi ikinä mennä uhrin oikeuksien edelle ja emme me sairaat itsekään nauti tästä helvetistä, että satutetaan läheisiämme.

Itse en pysty ikinä hyväksymään sitä mitä lapsille ja puolisolleni tein. Ja teot toistuivat myös hoitojen jälkeen. Eli eutanasia olisi minun tapauksessa ollut paljon armollisempi vaihtoehto KAIKKIEN kannalta. Olen keskustellut asioista myös muiden skitsofrenikoiden kanssa ja moni ollut samaa mieltä, mm. Eräs mies joka vuosia raiskasi alle kouluikäistä tytärtään .

Kenelle se oikeasti on eduksi, että "ihmisoikeudet toteutuu" kun satojen muiden, viattomien ihmisten elämä samalla menee pilalle?

Tämän sanon, kokemuksen syvällä rintaäänellä.

Mikään ei estä sinua tai kyseistä miestä tappamasta itseään, jos syyllisyydentunto kalvaa. Eikös niin?

Mitä tuohon raiskariin tulee, niin tuskin kyse on ollut pelkästä skitsosta vaan myös pedarista.

Vierailija
65/68 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minuakin kiinnostaa mistä palstamammat tietävät Niuvan oloista.

Onhan niistä tasaisin väliajoin sanomalehdissäkin artikkeleita. Jotkut palstamammat lukevat siis muitakin medioita kuin vauva-av:ta. Ei tietenkään kaikki, monia kun ei kiinnosta.

Linkkaas joku lukemasi tähän. Tai vaikka uusikin.

Vierailija
66/68 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman rangaistusta? Voiko aikuinen ihminen edes olla noin lapsellinen ja typerä kuin sinä ap?

Vierailija
67/68 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ei edes ajateltaisi kyseistä ihmistä itseään, niin vankilatyöntekijätkö mielisairasta hoitaisivat sitten? Varmaan heille oikein sopiva työtehtävä.

Vierailija
68/68 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki paranoidit skitsofreenikot pitäisi laittaa pakkohoitoon. Nehän voi tehdä sen ekan milloin vaan, jos ei oo vielä ehtineet tehdä. Kamalaa. Ne on kuin huumepäissään oleva

Kaikki paranoidiset skitsofreenikot eivät todellakaan ole väkivaltaisia. Kyllä se väkivaltaisuus on joko alttius tai sitten vaikka päihteidenkäytön seurauksena tai läääkkeiden syömättömyydellä. Jos henkilö on koko elämänsä aikana ollut lauhkea kuin lammas niin ei pelkästään skitsofrenia hänestä mitään murhaajaa tee.

Skitsofrenia voi kyllä tehdä ihmisestä väkivaltaisen, vaikka ennen sairastumista olisi ollut lauhkea kuin lammas. Mutta ennen kaikkea se tekee ihmisestä usein pelokkaan. Joskus harvoin sitten se pelko ja kiusatuksi tulemisen tunne voi ryöpsähtää yli. Ja joskus se ryöpsähdys voi ilmetä väkivaltaisuutena. Mutta ei siis kyseessä ole agressiivisuus sinänsä, vaan henkilö kokee tulleensa nurkkaan ahdistetuksi ja luulee olevansa hengenvaarassa, kyse on siis hänen mielessään eloonjäämiskamppailusta. Tai sitten jos on pahoja harhoja, niin ne "käskevät" ja henkilö tottelee, jostain syystä.

Onko sinulla tietämystä tästä enemmän? Itse olen tällä hetkellä harhojen kohteena siis paranoidista skitsofreniaa sairastava kuvittelee, että jotenkin tällä hetkellä vainoan ja kusaan häntä. Hän ei kuitenkaan ole aggressivinen, vaan enemmänkin juuri pelokas ja arka. En oikein tiedä miten pitäisi toimia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi