Minkä merkkisen auton me ostettais?
Eli auton vaihto edessä ja kerrankin voidaan autoon vähän sijoittaa. Mies haluisi bemarin, mutta mun mielestä ne on just sellasia juppiällötyksiä. Mersu olis kiva, mutta kuinka hyvän meidän budjetilla 35-40t€ saa? Audi miellyttäisi nyt eniten, mutta sekin vähän sellanen venekerho-auto... Mitä muita hyviä merkkejä?
Kommentit (34)
Ostakaa se mikä miellyttää. Varautukaa kateellisten kommentteihin. Ei ihme että täällä on ollut parikin aloitusta parkkipaikalla viereen pysäköinnistä ja kolhuista.
Ääni bemarille. Mersu ostetaan sitten kun ollaan 50+. Audi taas on volkkari sisimmiltään
Vierailija kirjoitti:
Olisko tämä sopiva AP:lle:
AP: Tää on kyllä kiva. Jotenkin massiivisen olonen kylläkin
Ostakaa minkä haluatte. Huomaan ettei teillä oikeastaan edes olisi varaa tuon hintaiseen autoon.
Mun mielestä hyvä summa autoon on 10% nettovarallisuudesta. Sijoitus se voi olla siinä mielessä että on hyvä ajaa töihin kelillä kuin kelillä.
Vierailija kirjoitti:
Ostakaa minkä haluatte. Huomaan ettei teillä oikeastaan edes olisi varaa tuon hintaiseen autoon.
Mun mielestä hyvä summa autoon on 10% nettovarallisuudesta. Sijoitus se voi olla siinä mielessä että on hyvä ajaa töihin kelillä kuin kelillä.
.....siis korkeintaan 10%...
No ei tuolla budjetilla saa kovin säväyttävää uutta autoa. Vai käytettyäkö olette ostamassa? Hyi saasta, käytetty auto, jota on lääpitty räkäisillä käsillä... Toivottavasti ei ikinä niin huonosti mene, että käytettyyn pitäisi tyytyä..
Vierailija kirjoitti:
Olisko tämä sopiva AP:lle:
Valioyksilö, tuolla kelpaisia päästellä.
Audi Q3- olemme olleet tyytyväisiä! Helppo mennä istumaan/tulla ulos kun on hieman korkeampi.
Ja näyttävän näköinenkin..
Minä ostan tämmöisen joku päivä. Ehkä synttärilahjaksi ensi vuonna.
Minä niin tykkään Audista, joka on nyt alla.
Ihana ajaa, tyylikäs, normaalit huollot, ei ole ollut ylimääräistä korjattavaa.
Valkoinen Audi 😃.. .😄
Bemarin ja Mersun ulkonäöstä en tykkää.
Skodat ei miellytä lainkaan. Ennemmin Vogswagen.
AP: Kaikkea saa ehdottaa. Miksi heti hyökkäätte? Toi Nissan on varmaan tosi hyvä auto, mutta nyt kun mahdollista etsimme jotain joku säväyttää