Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana: mitä kahvin ja yrttiteen korvikkeena?

Vierailija
17.10.2016 |

Olen tottunut juomaan paljon kahvia ja teetä. En osaa keskittyä töihinkään kunnolla ilman kupposta kuumaa käden ulottuvilla. Mitä ihmettä pitäisi juoda, kun kaikki tuntuu olevan kiellettyä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustaa, vihreää ja valkoista teetä, kofeiinitonta kahvia sekä omenateetä, jossa vain omenanpaloja (turkkilainen omenatee Théhuoneesta).

Vierailija
22/26 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein pitkää päivää tehtaalla odotusaikana ja join päivässä n.6 mukia kahvia.Nytmulla on täysipäinen terve älykäs aikuinen tytär.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä:kyllä tämä odotusaika on nykyäideille kamalaa ja stressaavaa.Ihmettelen että joku vielä jaksaa lapsia tehdä.Mun aikana riitti kun luopui odotusajaksi alkoholista ja tupakasta.Edes noista tuorejuustoista ei silloin puhuttu,mutta en minä niitä juurikaan syönyt.Jugurttia kului älyttömät määrät,kahvia että jaksoi käydä töissä,kaikkea ruokaa laidasta laitaan,painoa tuli odotusaikana kymmenen kiloa,puolet jäi laitokselle.Vimmeisen kerran olin tanssimassa mieheni kanssa ennen lapsen syntymää uuden vuoden aattona,kun tyttö syntyi helmikuun loppupuolella.Jalassa oli uuden vuoden juhlissa kymmenen sentin piikkarit.

Meikkasin joka päivä,hiuslakkaa käytin aina kun pesin ja laitoin tukkani.

Normaali tuo jälkeläinen tosiaan on.

Vierailija
24/26 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahvia saa juoda max 2 kuppia päivässä. aina voit ottaa kofeiinitonta lisäksi.

Vierailija
25/26 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko sellaisia kasveja joissa ei ole yrttien täpäkkää vaikutusta? Muita juomia varmaan, joissa ei lisäaineita ja väriaineita liikaa.

Vierailija
26/26 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman järjen käyttö on sallittua raskaana olevillekin. Tiesitkö, että sairaalassakin tuodaan odottajille aivan tavalliseen tapaan teetä ja kahvia? Ei kai ne töissä tai kotona sen vaarallisempia ole.

Kaikille ei vaan kahvi maistu ja siitä on raskaus paljastunut. Mutta onhan maailmassa niin monenlaista yrttiteetä ja kaakaota, että kyllä jotain juomaa löyty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän