Ei kannata erota kun ei saisi hyvää miestä
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Osaan elää ihan itsekin. Jos haluaisin erota, en miettisi uuden saamista. Luotan itseeni
Mä nyt en halua jäädä loppuelämäksi yksin.
No mutta sittenhän sulla on hyvä tilanne, kun tiedät mikä kannattaa ja mikä ei. Jos sulla on parempi huonossa liitossa kuin yksin, niin jää vaan. Uuden suhteen toivossa tosiaan on turha erota, ei oo takuita saako hyvää tai minkäänlaista miestä.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta, ammattivalittaja.
Tere vaan eikä hän valittanut totesi vaan tosiasian niinkuin se on, ei muuta.
Kyllähän siinä talous kärsisi ihan liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaan elää ihan itsekin. Jos haluaisin erota, en miettisi uuden saamista. Luotan itseeni
Mä nyt en halua jäädä loppuelämäksi yksin.
Tämä on se syy mikset saisi ketään. Ja miksi olet onneton nykyisessä liitossa
Ei kukaan halua olla sellaisen kanssa, jolle kelpaa paremman puutteessa. Eikä valitse epätoivoista kumppania.
Eli parempi olla huonon kumppanin kanssa kuin yksin?
Ei ole.
Siis erotahan ei kannata koskaan minkään ruoho on vihreämpää -ajatuksen vuoksi.
Erota kannattaa, jos nykyisessä suhteessa on jotain tosi pahasti pielessä. Silloin sitä eroaa tai on eroamatta, vaikka eläisi vaihtoehtoisesti loppuelämänsä yksin.
Mitä ruma, lihava vanhus enää miehellä tekee? Hommaa kissa.
Mikä miehessä vikana, kun eroa mietit? Voisit jopa saada huonomman miehen tilalle:)
Ei kannata ottaa naista, kun kävis kalliiks. Paljon paremmin riittää rahat, kun ei tarvii maksaa naisenkin maksuja.
Oon ollut kuin psykoosissa aikaisemmin. Nyt olen hereillä, täynnä virtaa ja korjaan virheeni.
Anteeksi aikaisemmista ajoista, olen ollut lopen uupunut.
Sitä miestä ei enään ole, nyt koittaa uusi aikakausi jossa Sinä ja lapset olette maailmani keskipiste. Muu on turhaa ruikutusta, ymmärrän sen nyt.
Rakas.
Naiset löytää aina miehen, riippuu vaan naisten kriteereistä miehelle minkälaisen haluatte.
Miehillä sen sijaan on todellinen kysymys edessään että erotakko naisesta koska uuden löytämiseen voi mennä vuosi tai vuosia.
Itse olin aiemmin suhteessa jossa tunsin jo heti ekasta tapaamisesta lähtien että se on vain tyytymistä ja että jos tuo suhde loppuu niin en kuitenkaan löydä uutta.
Aika valitettavaa olla oikeassa. Olen ollut koko vuoden yksin vaikka olen nettideittaillut joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä miehessä vikana, kun eroa mietit? Voisit jopa saada huonomman miehen tilalle:)
Näinhän se pääsääntöisesti menee ;)
Vierailija kirjoitti:
Naiset löytää aina miehen, riippuu vaan naisten kriteereistä miehelle minkälaisen haluatte.
Miehillä sen sijaan on todellinen kysymys edessään että erotakko naisesta koska uuden löytämiseen voi mennä vuosi tai vuosia.
Itse olin aiemmin suhteessa jossa tunsin jo heti ekasta tapaamisesta lähtien että se on vain tyytymistä ja että jos tuo suhde loppuu niin en kuitenkaan löydä uutta.
Aika valitettavaa olla oikeassa. Olen ollut koko vuoden yksin vaikka olen nettideittaillut joka päivä.
Miehenä kannattaa katsoa se uusi valmiiksi ennen eroa.
Vierailija kirjoitti:
Kun on ruma, läski ja vanha. Miten muut?
Tuo on maailman huonoin tekosyy yhtään mihinkään. En ole koskaan lähtenyt suhteesta siksi että etsisin parempaa vaan siksi etten ole pystynyt jättämäni ihmisen kanssa suhteessa olemaan joko hänestä tai itsestäni johtuvista syistä.
En myöskään ole hakeutunut suhteeseen vain siksi että minulla olisi joku. Sellainen kun on todella väärin sekä itseä että toista kohtaan.
Hanki itsellesi itsetunto.
Jos ja kun otan akasta eron, niin en naisiin enään sekaannu. Elelen lopun ikääni tyytyväisenä itsekseni.
t.valkoinenheteromies