En uskalla erota
olen 23v nainen ja ollut mieheni kanssa jo 8 vuotta. Kaikki on sinällään hyvin, mutta meillä ei ole seksiä, enkä tunne vetoa mieheeni. En jaksaisi tämän jatkuvan näinkään. Kuitenkin pelottaa erota, tiedän että miehelläni ja minulla on samat tulevaisuuden suunnitelmat esim. lasten hankinnan osalta. Entä jos en sitten löydäkään koskaan uutta miestä tai miestä, joka haluaa lapsia?
Kommentit (22)
Eroa ennen kuin lapset ja tai avioliitto tulevat sotkemaan pakkaa entisestään ! Kävin saman läpi. Mun ex oli narsisti ja sai mut tuntemaan itseni täysin arvottomaksi. Keräsin rohkeutta eroon kaksi vuotta. Kun päätös oli tehty oli kaikki helpompaa. Asunto järjestyi kun avasin suuni ja kerroin tilanteesta kavereille. Kun oli joku paikka mihin muuttaa, oli helpompaa sanoa heihei exälle sen viimeisen kerran.
Olet nuori. Ihan varmasti löydät vielä uuden parisuhteen. Et ehkä heti ensi viikolla, ehkä ei ensi vuotenakaan, mutta sinulla ei ole vielä mikään kiire. Huolestu vasta 20 vuoden päästä, jos lapsia haluat
Mä luulin, et tää on aihe, jossa oikeasti on jotain kyseenalaistettavaa... mut et lapseton 23v ei uskalla erota. Eroa hyvä ihminen, koska jos et sitä tee, lupaan, että katkeroidut.
Itse miettinyt väylää selventää ajatuksiaan. AV nyt on palstana ihan naurettava :D mut kun on sopiva ketju.
Mä olen suhteessa jossa lapset on jo tehty. Arki on "ihan hyvää" ja mies on tosi hyvä ystävä, mutta siihen se jääkin. Mä vain en halua hänen kanssaan mitään muuta. Mä en halua seksiä. Voin halailla ja olla lähellä, mutta suudelmat ja seksi jopa ällöttävät.
Kyse ei ole siitä, ettenkö haluaisi seksiä. Haluan, todellakin haluan, enemmän kuin koskaan. Sitten tietysti ilmaisen haluni miehelle, on seksiä ja se vaan ei tunnu - hänen kanssaan - yhtään miltään. Rukoilen vain, että se loppuisi ja lopulta olo on ihan hirveä.
Seksi ei puolisoni kanssa ole missään nimessä huonoa ja hän on valmis yrittämään, eli kyse ei ole siitäkään. Vika on vain siinä, etten oikeasti koe minkäänlaista pienintäkään intohimoa miestäni kohtaan :(