Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tapasit nykyisen miehesi?

Vierailija
16.10.2016 |

Ja kuinka pian sen jälkeen aloitte seurustelemaan?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baarista 10 vuotta sitten

Sama, paitsi 22 vuotta sitten

Vierailija
22/32 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin häissä. Hän oli bestman ja minä kaaso. Ystävystyimme hääparin kautta ja aloimme pyöriä porukalla viettämässä aikaa.

Kerran sitten jäimme yöksi juuri tämän naimisiin menneen parin luo. Jaoimme vuodesohvan ja emme edes huomanneet, että puhuimme koko yön. Huomasimme olevamme todella samanlaisia, ja siitähän se lähti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoja tarinoita :)

Vierailija
24/32 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin koiran kanssa lenkkiä ja osuin urheilukentän laidalle. Jäin nojailemaan aitaan ja katselin heittolajia. Yksi mies siellä treenasi ja (lintu)koirani sai päähänsä haukkua joka suorituksen.

No koiran pisteiden jako ärsytti miestä. Mä pahoittelin. Kysäisin että häiritseekö hirveästi, jos sais kerran  kokeilla, vaikka se ihan tyhmältä minun tekemänä näyttääkin ja koira haukkuu varmasti vielä pahemmin. No sain kokeilla. Koira haukkui. Se käski tulla seuraavana päivänä, "ilman tuota halvatun koiraa".

Mies osoittautui itse asiassa sangen eläinrakkaaksi. Oltiin neljän viikon päästä kihloissa ja vuoden päästä naimisissa. Alkaa 18. hääpäivä lähestymään.

Vierailija
25/32 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelijabileissä. Mieheni oli kaverin poikakaverin tuttu.

Käytiin treffeillä leffassa yms pari kertaa.

Jäin jatkoille joku kerta ja siitä se sitten lähti.

Vierailija
26/32 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokoneessa. Arpaonni arpoi ihanan miehen viereeni. Puolet lennosta olimme tuppisuina, mutta kun juttu lähti käyntiin, huomasimme olevamme samalla aaltopituudella. Perillä matkalaukkuja odotellessa mies kysyi, voiko tarjota illallisen keskustassa ja siellä juttelimme valomerkkiin asti. Se siitä, ei siellä enempää. Seuraavalla viikolla töistä tullessa ovessani oli kukkapuska. Mies oli lukenut osoitteeni matkalaukun nimilapusta. Puskassa oli puhelinnumero, johon sai soittaa, jos halusi illalliselle Suomessa. Se ilta oli käännekohta. Parin viikon päästä hän tuli jo yökylään ja seksivaihde lähti päälle ja sillä tiellä ollaan. Olemme yhä särbo eli asumme erillämme, mutta olemme pari. Lentomatkasta on jo vuosia.

Vierailija
27/32 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotibileissä vuonna 1997. Tunnettiin toisemme jotain 1,5 vuotta ennen kuin kaverisuhde vaihtui seurusteluun. Ollaan oltu yhdessä vuodesta -98.

Vierailija
28/32 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimessa ensin. Kollegat eri paikkakunnilta. Oisko menny vuosi kaikkiaan. Kun alettiin seurustella, niin muutettiin samantien yhteen olosuhteiden pakosta. Yhdessä nyt yli 19v.

Vierailija
29/32 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotibleissä noin 5 vuotta sitten.

Vierailija
30/32 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivoja tarinoita :)

Niin on! Näiden lukeminen antaa edes pientä toivonkipinää, että jopa minullekin voisi vielä joskus käydä jotain näin ihanaa. Kai minun vuoroni joskus tulla täytyy?

T. Luuserisinkku

Vierailija
31/32 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa tavattiin. Aikalailla vuosi ekan tapaamisen jälkeen alettiin olee yhessä, nyt ollaan oltu karvan päälle 3 vuotta yhdessä.

Vierailija
32/32 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli S24-treffiprofiili ja hän laittoi viestin. Noin parin kuukauden päästä siitä seurustelimme. Nyt on perhe ja asuntolaina :)