Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tapasit nykyisen miehesi?

Vierailija
16.10.2016 |

Ja kuinka pian sen jälkeen aloitte seurustelemaan?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alastonsuomessa. Aloitettiin puhumaan lokuussa, tavattiin joskus keväällä ja alettiin seurustella kesäkuussa.

Vierailija
2/32 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä, joku deittipalsta se oli. Lähetti mulle sähköpostia, sitten soitti, pari päivää myöhemmin käytiin treffeillä. Sillä reissulla ollaan vieläkin, kohta 17 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin nykyisen mieheni exäni kautta (exäni oli kutsunut minut paikkaan X ja siellä oli myös muita hänen tuttujaan). Aloimme seurustelemaan 18 päivää sen jälkeen.

Vierailija
4/32 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä. Alettiin seurustella reipas puoli vuotta myöhemmin.

Vierailija
5/32 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netissä, joku deittipalsta se oli. Lähetti mulle sähköpostia, sitten soitti, pari päivää myöhemmin käytiin treffeillä. Sillä reissulla ollaan vieläkin, kohta 17 vuotta.

Miks alapeukku?

Vierailija
6/32 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armeijassa. Olin todella epäsotilaallinen ja ihastuin alaiseeni. Mies aloitti tammikuussa ja aloimme seurustelemaan puolisalaa toukokuussa.

Vierailija
7/32 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä. Aloimme seurustella pari kuukautta myöhemmin.

Vierailija
8/32 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alastonsuomessa. Aloitettiin puhumaan lokuussa, tavattiin joskus keväällä ja alettiin seurustella kesäkuussa.

WT-rakkautta. Molemmilta varmaan löytyy tribaalitatuoinnit ja etunimet on Sari ja Sami.

Vierailija
9/32 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irc-galleriassa. Oli hiljaista ehkä vuoden verran, mutta sitten alettiin taas juttelemaan todella aktiivisesti. N. 4kk tästä aloimme seurustelemaan.

Vierailija
10/32 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävä tuli juttelemaan baarin tupakkakopissa vajaa neljä vuotta sitten. Tän kuun lopus tulee 4 vuotta täyteen. <3

Vierailija
11/32 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskin sen baarista ja vein kämpälleni, koska halusin munaa ja oli tosi hotti minun makuuni. Se pyysi mut treffeille seuraavana päivänä ja siitä se lähti. Oltu nyt pari vuotta yhdessä, rakkautta riittää ja seksi toimii. :)

Vierailija
12/32 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

WT-rakkautta. Molemmilta varmaan löytyy tribaalitatuoinnit ja etunimet on Sari ja Sami.

Sulla on aika pinnallinen kuva Alastonsuomesta.

Olen itse akateeminen, mies on amis. Minulla ei ole pimppikuvia profiilissa eikä miehellä ole profiilissa edes alastonkuvaa. Ihmisiä siellä niidenkin profiilien takana on, jos voit uskoa.:)

Vierailija
13/32 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarista tanssilattialta 12v sitten ❤️

Vierailija
14/32 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa. Parisen vuotta ollaan hengailtu yhdessä, en mä tiedä seurustellaanko me vieläkään. Asiasta ei ole keskusteltu. Kunhan on hyvä ja kiva olla toisen kanssa. 

Vierailija
15/32 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkun synttärijuhlissa, joissa toinen serkku esitteli meidät. Pari viikkoa synttäreistä eteenpäin alkoi seurustelu (: Ensi keväänä/kesänä häät tiedossa.

Vierailija
16/32 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Extreme-matkalla erään rankan urheilusuorituksen aikana.

Vierailija
17/32 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24. Alettiin seurustella heti ja yhteen muutettiin puolentoista vuoden jälkeen. ❤

Vierailija
18/32 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iskin sen baarista ja vein kämpälleni, koska halusin munaa ja oli tosi hotti minun makuuni. Se pyysi mut treffeille seuraavana päivänä ja siitä se lähti. Oltu nyt pari vuotta yhdessä, rakkautta riittää ja seksi toimii. :)

Aivan sama, menin iskemään kuumaa miestä seksiin mummotunnelin baaritiskillä. Erona sinun tarinaasi se, että hän kieltäytyi ja sanoi, ettei halua yhdenillansuhdetta vaan pitkän vakavan suhteen kanssani. Seuraavana päivänä oli treffit ja sitä seuraavana päivänä ko seurusteltiin, kun hän otti lapsensa mukaan treffeille. Nyt ollaan naimisissa.

Vierailija
19/32 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarista 10 vuotta sitten

Vierailija
20/32 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

City.fissä puolivahingossa. Kommentoin miehen upeita reissukuvia ja aloimme juttelemaan niitä näitä. Kävi ilmi, että asummekin ihan lähekkäin joten sovimme treffit ravintolaan. Kumpikaan ei olisi halunnut illan päättyvän ja niistä treffeistä lähtien näimme joka päivä. Nyt 7v. yhdessä, naimisissa ja 3 lasta :)