Tuleeko Asoksen tilaukset postiin vai tuoko kuriiri ovelle?
Kommentit (21)
Ainakin minulle toi tänään kuriiri ovelle, mikä vähän ärsytti, sillä joululahjan saaja meni sitten avaamaan paketin kun en ollut kotona...
Vierailija kirjoitti:
Ainakin minulle toi tänään kuriiri ovelle, mikä vähän ärsytti, sillä joululahjan saaja meni sitten avaamaan paketin kun en ollut kotona...
Lisäyksenä että tämän paketin arvo oli about 70 euroa. Halvemmat ovat tulleet ihan vain postilaatikkoon.
Tuli viikko sitten kuriirin tuomana ovelle, kun valitsi vähän kalliimman toimituksen. Tuli ihan ajallaan, ilmoittuna päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Tulee postiin.
Ja on tilattu pojalle sieltä monta kertaa. Mutta ehkä se sitten johtuu paikkakunnasta tms, miten menee. On tilattu yli 70 euron edestäkin.
Otan sillä halvemmalla (yli 30 euron ostoksilla ilmainen toimitus) toimituksella, niin sekö siis tulee postiin? Olen tilaamassa aika isoa laukkua ja pari paitaa.
Me ollaan tosiaan aina otettu se halvin toimitusmaksu. Ovat tulleet silloin n. viikossa.
Mulle on tullu aina ovelle ihan sillä standard- toimituksella.
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan tosiaan aina otettu se halvin toimitusmaksu. Ovat tulleet silloin n. viikossa.
Se tulee siis postiin? JA tuleeko siitä tekstiviesti vai lappunen postiluukusta kun on noudettavissa?
Missäpäin asutte, kenellä on tuonut ovelle normaalimaksulla?
Siis mitä tää nyt taas on että osa sanoo että joo normitoimituksella tulee ovelle ja osa että postiin.
Vierailija kirjoitti:
Otan sillä halvemmalla (yli 30 euron ostoksilla ilmainen toimitus) toimituksella, niin sekö siis tulee postiin? Olen tilaamassa aika isoa laukkua ja pari paitaa.
Minä olen tuo jonka 70 euron paketti tuotiin tänään ovelle, ja minä otin sen ilmaisen toimituksen.
Kai se vähän vaihtelee, mutta ei näytä välttämättä paketin arvo vaikuttavan, paitsi että pienet ja halvat (alle 50 e) paketit ovat yleensä tulleet postilaatikkoon. Muistelen että kenkäpaketit olen aina noutanut postista. Tämä oli olkalaukku, ei mikään jättipaketti kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tulee siis postiin? JA tuleeko siitä tekstiviesti vai lappunen postiluukusta kun on noudettavissa?
Joo. teini just muistutti, että kerran otti sen kalliimman expressmaksun ja silloin tuli ovelle.
Vierailija kirjoitti:
Minä asun Porissa. Jokin kuriirifirma toi kotiovelle, ei posti.
Varmaankin Asos käyttää välitysfirmaa, joka kilpailuttaa toimituskulut. Siksi toimitustavat vaihtelevat.
Vierailija kirjoitti:
Helsinki
Ja voiha niille käydä kämmejä. Tai tilaajille myös. Tai olla kampanjoita, jolloin kaikki tilaukset tulee suoraan kotiin.
Ok eli arpapeliä tuleeko ovelle asti vai postiin.. PArempi ois että postiin koska ei täällä oo päiväsaikaan ketään kotona. :/ ap
Asun Helsingissä ja meillä posti toimittaa joskus paketit kotiin asti. Joskus tulee tekstari, että pitää hakea. En tiedä mikä logiikka tuossa on.
upitellaas