Miksi suomalaisjulkkismiehet ovat niin rumia vai onko vika katsojan eli minun silmässä?
Kammottavan näköisiä ovat mm. Arttu Wiskari, JukkaPoika, Sami Hedman, Anssi Kela...miten nuo ovat saaneet niinkin suuren suosion?
Kommentit (25)
Aina voit pakata laukkusi ja muuttaa Syyriaan tai Nigeriaan. Heihei!
T. suomalaiset miehet
Suomessa ei arvosteta ulkonäköä eikä edes siisteyttä. Jos on liian hyvännäköinen, haukutaan lyttyyn. Leppilampi taitaa olla poikkeus.
Samasta syystä kuin suomijulkkisnaisetkin?
(henk.koht. en käytä ilmaisua "ruma" kenestäkään)
Ja aloittaja oli minkä kuukauden Italian Voquen kannessa tänä vuonna?
Vierailija kirjoitti:
T. suomalaiset miehet
Sorry, olen muuttanut jo kauankauan sitten, tosin en Syyriaan tai Nigeriaan. Heihei itsellenne!
Miksei miesjulkkuja saisi muka arvottaa ulkonäön suhteen, kun naisia arvostellaan taukoamatta?!
Ap
Arttu Wiskarihan on rillit päässä ihan ok! Jos vielä laihduttaisi 20kg niin olisi suorastaan hot :P
Tauski, Pate Mustajärvi, Janne Tulkki, Mikko Leppilampi? Jotkut av-mammat pitää Timo Kotipeltoakin komeana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. suomalaiset miehet
Sorry, olen muuttanut jo kauankauan sitten, tosin en Syyriaan tai Nigeriaan. Heihei itsellenne!
Miksei miesjulkkuja saisi muka arvottaa ulkonäön suhteen, kun naisia arvostellaan taukoamatta?!
Ap
Mun mielestä se naistenkin ulkonäön ruotiminen on aivan älytöntä. Miksi pitäisi vajota samalle tasolle?
Ei Suomessa ole niitä über hotteja julkkisnaisiakaan kuin kourallinen, suurin osa julkkisnaisista on aika vaatimattoman näköisiä jos nyt ihan rehellisiä ollaan mutta minkäpä sille voi. Jokainen on sen näköinen kuin on.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja ei välttämättä ole julkkis tai edes mies. Ja vaikka aloittaja olisi joku Notre Damen kellonsoittaja, niin mikä sun viestisi pointti on?
Samaa olen miettinyt.
Merkittävä ylipaino on usein syynä (esim Viskari, Hedman) tai sitten alko-ongelmat, ne näkyy naamassa, vaikka korkki olisi jo kiinni.
Suomessa ei ole tarpeeksi isot markkinat näyttelijöille, muusikoille, juontajille tms julkkistyöläisille niin, että kilpailu piiskais parempaa matskua. Mietitäänpä vaikka Stallonea ja pitkää uraa; tyyppi on joutunut pitämään tosi tiukkaa kondista yllä vuosikymmenet, koska on tiennyt, että rockyn tai rambon rooliin tulijoita riittää, jos päästää ulkonäön rappiolle.
Olisiko siksi, että tää on melko pieni maa väkiluvultaan? Veikkaanpa, ettei jossain Tanskassakaan ole hirveästi sen enempää kuumia mies- tai naisjulkkiksia.
Johonkin Jenkkilään nyt on ihan aivovammaista alkaa vertaamaan, kun siellä on julkkiksia jo saman verran kun Suomessa väkeä.
Suomimiehet eivät tyypillisesti ole innokkaita puleeraamaan itseään. Koska sellainen on nais- tai homomaista.
Minusta Tuomas Holopainen on komea, samoin Lauri Tilkanen. Cheekkikin on ihan ok ja Robinistakin tulee kyllä komea mies kunhan miehistyy. Eikä Ville Valokaan mikään sysiruma ollut parhaina päivinään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja ei välttämättä ole julkkis tai edes mies. Ja vaikka aloittaja olisi joku Notre Damen kellonsoittaja, niin mikä sun viestisi pointti on?
Niin, vihapuheet ovat sinullekin niin kauan ok, kun ne eivät kosketa naisia?
Ai niin, tehän haukutte naisjulkkiksiakin hu*ritellen.
Jukka Lindström on mielestäni todella hyvännäköinen mies, muita ei kyllä tule mieleen. N22
Täysin samaa mieltä. Suomalaiset miehet harvemmin näyttävät edes miehiltä, vaan vahakasvoisilta aikuisilta lapsilta, joilla ei edes kasva kunnolla parta. Kun noita miesmallien kuvia katsoo, niin yhdenkään niistä ei voisi olettaa olevan suomalainen. Suomalaiset vaan ovat erinäköisiä kuin muut eurooppalaiset.
Taidoilla? Vain pinnalliset ihmiset katsovat pelkkää ulkonäköä.